Nauka i technologie

Przewodniczący Jia Shaoqian na forum Davos 2024: firma Hisense nieustannie koncentruje się na globalizacji i jest gotowa na sukces w tym niestabilnym świecie

David Gold, prezes Hisense Americas, podkreślił zaangażowanie Hisense w integrowanie technologii wyświetlania w życie codzienne użytkowników, podczas swojego przemówienia.

Podczas 54. Dorocznego Spotkania Światowego Forum Ekonomicznego w Davos, Przewodniczący Grupy Hisense, Jia Shaoqian, reprezentował firmę podczas dyskusji na temat „Nowa energia rozwoju Chin” oraz wygłosił przemówienie podczas gali „China Night”. Tematyka tegorocznego forum skupiała się na „odbudowie zaufania w przyszłość” i sposobach na wzbudzenie ufności w ramach międzynarodowych działań na rzecz odbudowy i odnowy. Pan Jia dzielił się wizją i strategiami firmy Hisense na rzecz nieustannej innowacyjności i sukcesów na globalnej scenie podczas rozmów z międzynarodowymi liderami świata polityki i biznesu.

„Globalizacja jest nadrzędnym trendem. Pomimo aktualnych wyzwań cały czas pewnie spoglądamy w przyszłość” – wyjaśnił pan Jia podczas „Chińskiego Forum Zrównoważonego Rozwoju”.

Obecnie wiele międzynarodowych firm inwestuje w zaawansowane technologie, co prowadzi do zmian i modernizacji wysoko wyspecjalizowanych branż. W rezultacie produkty z niższego segmentu są zastępowane przez ich odpowiedniki z wyższej klasy, co jest zgodne z kierunkiem rozwoju Hisense.

W 2023 r. Hisense odnotowała znaczący wzrost zarówno w przychodach, jak i zyskach, z dużym wzrostem w Chinach i na rynkach międzynarodowych.

Branża urządzeń domowych jest niezwykle konkurencyjna na całym świecie, opierając się na zintegrowanym systemie obejmującym badania i rozwój (B+R), produkcję, marketing i łańcuchy dostaw. Dlatego największe marki mogą pochwalić się globalnym zasięgiem, a Hisense osiąga sukces na rynkach międzynarodowych poprzez lokalizację tych obszarów i ujednolicone podejście do produkcji, marketingu i B+R.

„Niezależnie od narodowości, ważne jest, aby przedsiębiorstwa szanowały lokalną kulturę, normy społeczne, zachowania klientów i praktyki B+R, gdziekolwiek prowadzą swoją działalność. Zgodnie z tym Hisense nieustannie zapewnia możliwości zatrudnienia, wypełnia swoje obowiązki i zobowiązania w obszarze ekonomicznym i społecznym. Jeśli oznacza to przejęcie podmiotu lokalnego, należy okazać szacunek pierwotnej marce i przekształcić ją tak, aby umocnić trwałość działalności pod jej szyldem”.

Pan Jia powiedział, że Hisense obecnie prowadzi 34 parki przemysłowe, 25 ośrodków badawczo-rozwojowych i 60 zagranicznych spółek na całym świecie. Przewidywane przychody za 2023 r. przekroczą 200 mld juanów, z czego rynki zagraniczne będą odpowiadać za ponad 42% wyniku grupy. Poprzez ośrodki regionalne Hisense zamierza uzyskać dogłębne zrozumienie potrzeb lokalnych konsumentów i opracować najnowocześniejsze produkty wysokiej jakości, dostosowane do każdego z tych rynków.

Hisense planuje otworzyć 5 nowych ośrodków badawczo-rozwojowych w ciągu najbliższych 2 lat, aby jeszcze bardziej zwiększyć innowacyjność swoich produktów i lepiej reagować na potrzeby klientów na całym świecie.

Hisense koncentruje się na tworzeniu ekologicznych i energooszczędnych produktów, aby przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego i zrównoważonego rozwoju. Firma dąży do zmniejszenia zużycia zasobów naturalnych i ograniczenia emisji CO2 poprzez innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Dzięki rozległej międzynarodowej sieci Hisense, firma zapewnia wsparcie w zarządzaniu łańcuchem dostaw, obrocie zapasami oraz cyklach dostaw, co przekłada się na obniżenie kosztów logistyki, zużycia zasobów i emisji CO2.

Osadzenie się w lokalnej społeczności wymaga czasu i cierpliwości, a nie tylko pustych sloganów. Chińskie firmy powinny szanować różnorodność kulturową, wykazując tolerancję i wzajemne zrozumienie podczas integrowania się na arenie globalnej. Otwarta współpraca jest kluczowa dla odbudowy zaufania w tym zmiennym i konkurencyjnym środowisku.

„Nasza wiara w przyszłość globalizacji jest niewzruszona. Świat może być naznaczony różnicami regionalnymi, językowymi i kulturowymi, lecz aspiracje ludzi do lepszego życia, ich dążenie do dobrobytu i pragnienie sprawiedliwej wymiany i przyjaźni stanowią spoiwo, które jednoczy nas wszystkich” – powiedział pan Jia.

W obliczu trudności znalezienia równowagi pomiędzy wzrostem gospodarczym, innowacjami, włączeniem społecznym i zrównoważonym rozwojem, Hisense zaangażowało się w działania mające na celu zarówno międzynarodową konkurencyjność, jak i współpracę, opierając się na podejściu ESG (Environmental, Social, Governance – środowisko, społeczeństwo, zarządzanie).

Firma Hisense zobowiązuje się do dalszych działań na rzecz ograniczenia śladu węglowego i zwiększenia wykorzystania materiałów z odzysku w swoich urządzeniach domowych, aby stać się siłą napędową pozytywnych zmian na całym świecie w obliczu rewitalizacji globalnej gospodarki.

Hisense jest wiodącą globalną marką sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, oferującą produkty multimedialne, sprzęt AGD oraz inteligentne rozwiązania IT, w tym Smart TV. Firma działa obecnie w ponad 160 krajach.

Oto link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2321650/Hisense_Chairman_Jia_Shaoqian_Davos_2024.jpg


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM