Biznes i finanse

Rimini Street Japonia świętuje 10 lat wybitnej obsługi klienta i sukcesów w regionie

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, ogłosił otwarcie nowego biura w Tokio, jako część obchodów dziesięciolecia swojej działalności w Japonii. Biuro to zostało rozbudowane, aby pomieścić rosnącą liczbę pracowników i zapewnić miejsce do strategicznych spotkań z kadrą kierowniczą oraz dla niemal 400 klientów.

Uroczystość otwarcia nowego biura w Tokio była okazją do podsumowania sukcesów firmy w regionie i świętowania jej wkładu w rozwój zdolności biznesowych Japonii.

Pełna treść tej informacji prasowej, zawierająca multimedia, jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240124582858/pl/

„Od pierwszego klienta, który po dziś dzień z wielkim entuzjazmem współpracuje z naszą firmą, po dzisiejsze setki klientów z całej Japonii i niemal każdej branży, w tym renomowane marki o ponad stuletniej historii w regionie, jesteśmy niezmiernie wdzięczni za zaufanie, jakim darzą oni Rimini Street. Tak jak pierwszego dnia, również i dziś, po 10 latach, pozostajemy niezmiennie zobowiązani na rzecz świadczenia obsługi na wybitnym poziomie” – powiedział Seth Ravin, prezes i dyrektor generalny Rimini Street. – Nasza wizja, by zyskać pozycję najbardziej szanowanego i zaufanego partnera informatycznego, oraz trwały sukces w Japonii odzwierciedlają niezachwiane zaangażowanie firmy na rzecz doskonałości, innowacyjności oraz grona pracowników.

Rimini Street tworzy społeczność kierownictwa zaangażowaną w przyszłość Japonii

Regionalny oddział Rimini Street pod kierownictwem wiceprezesa grupy i regionalnego dyrektora generalnego na Japonię, Yorio Wakisaka, stał się liderem opinii i zaufanym partnerem dyrektorów ds. IT oraz finansów w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Program Street Smart zrealizowany niedawno w Tokio zgromadził 200 wpływowych dyrektorów ds. doświadczeń i liderów w branży IT, pokazując, że region ten nadal stanowi cenną platformę dla wizjonerów i znaczących kontaktów partnerskich.

Rimini Street jest zaangażowane w budowanie społeczności kierownictwa w Japonii i utrzymywanie silnych relacji partnerskich z liderami branży IT i dyrektorami ds. doświadczeń. Program Street Smart w Tokio, z udziałem 200 wpływowych liderów, jest dowodem na znaczenie regionu jako platformy dla kontaktów i wymiany wizji. Yorio Wakisaka, wiceprezes grupy i regionalny dyrektor generalny na Japonię, jest kluczowym liderem w osiągnięciu tych celów.

„Nasze pierwsze spotkanie z klientami było kameralne, odbyło się w małej restauracji umożliwiającej bliskie rozmowy i wymianę pomysłów. Obecnie nasze wydarzenia pod szyldem Street Smart są uznawane za sztandarowe coroczne obowiązkowe imprezy zarówno dla klientów, jak i zaproszonych gości z Tokio i Osaki. Jesteśmy zaszczyceni uznaniem, jakim cieszy się Street Smart w społeczności biznesowej, której przedstawiciele zapominają wówczas na chwilę o tytułach i barierach konkurencyjnych, by pogłębiać wiedzę, rozwiązywać złożone problemy informatyczne i wspólnie kształtować dynamikę przyszłości Japonii przy wykorzystaniu technologii” – powiedział Wakisaka.

Przyciąganie najlepszych talentów poprzez wyjątkową kulturę

Wartości firmy Rimini Street, znane jako 4C: Company, Clients, Colleagues, Community (firma, klienci, współpracownicy i społeczność), są ściśle zakorzenione w całej organizacji, a każdy oddział konsekwentnie je realizuje, wpływając zarazem na swój region. Dynamiczne i wspierające środowisko pracy Rimini Street Japonia zostało uhonorowane licznymi wyróżnieniami za kulturę pracy, w tym prestiżowymi certyfikatami Great Place to Work ®, już od 2022 roku.

Jednym z kluczowych elementów rewelacyjnego środowiska pracy w Rimini Street jest elastyczny czterodniowy tydzień pracy, który umożliwia pracownikom więcej czasu na dbanie o swoje dobre samopoczucie oraz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Od wprowadzenia programu w lipcu 2022 r., pracownicy Rimini Street Japonia niezmiennie zapewniają doskonałą obsługę klienta przez całą dobę, co przyczynia się do wyniku 4,9 na 5,0 w kategorii satysfakcji klientów oraz średniego czasu odpowiedzi poniżej 2 minut w przypadku zgłoszeń priorytetowych, obsługiwanych przez dedykowanego inżyniera w języku lokalnym.

„To proste. Zadowoleni pracownicy + wspólny cel = zadowoleni klienci. Ta receptura pomaga nam przyciągać i zatrzymywać najbardziej utalentowanych pracowników, świadczyć wybitną obsługę i z roku na rok nieustannie powiększać bazę klientów” – powiedział Tomonori Oku, wiceprezes ds. obsługi w Japonii. – Móc kierować działaniami naszych znakomitych inżynierów i gromadzić wspaniałe historie klientów podkreślające wybitną wartość dodaną uzyskiwaną dzięki naszym staraniom to niezwykła lekcja pokory.

RMNI LOVE rośnie w siłę dzięki każdej darowiznie i wydarzeniu wolontariackiemu.

Fundacja Rimini Street rozpoczęła swoją działalność w 2015 roku, finansowana przez firmę programem charytatywnym. Jej celem jest wsparcie potrzebujących społeczności, a nad jej działaniami czuwa globalny komitet sterujący, reprezentujący różnorodny personel Rimini Street. Od momentu powstania programu, pracownicy Rimini Street Japonia regularnie łączą siły, aby uczestniczyć w zespołowych akcjach wolontariackich i przekazywać darowizny finansowe oraz rzeczowe za pośrednictwem programu grantów przekazywanych w ramach plebiscytu pracowniczego.

„Zachęcamy współpracowników do nominowania ulubionych organizacji charytatywnych za pośrednictwem programu grantów przekazywanych w ramach plebiscytu pracowniczego, co umożliwia nam reprezentację lokalnej społeczności w wyjątkowy sposób. Inicjatywa ta pozwoliła na przekazanie znacznych środków organizacjom charytatywnym non profit z regionu, w tym organizacjom wspierającym rodziny, umożliwiającym dostęp do pożywnych posiłków, zapewniającym zatrudnienie osobom z wadami wzroku i nie tylko. Każda darowizna i każde wydarzenie ma szczególne miejsce w moim sercu” – powiedziała Reiko Osugi, dawna członkini komitetu Fundacji Rimini Street i administratorka ds. sprzedaży w Rimini Street.

W 2023 roku Rimini Street Japonia została wybrana do zorganizowania corocznego Programu Grantów RMNI LOVE, który przeznaczy 50 000 USD na organizacje charytatywne z regionu, które przyczyniają się do realizacji misji, by „pozostawić świat lepszym”.

Aby dowiedzieć się więcej o tym programie, odwiedź stronę Programu Grantów RMNI LOVE.

„Minione 10 lat osiągnięć naszego zespołu w regionie napawa mnie ogromną dumą. Nasza historia dopiero się rozpoczyna, podobnie jak nasza ścieżka wzrostu, i z niecierpliwością oczekujemy na możliwość wspólnego świętowania wielu kolejnych kamieni milowych ze społecznością Japonii, a zaczynamy od zaproszenia do wizyty w naszym nowym biurze, które mieści się na najwyższym piętrze budynku Gate City Ohsaki” – powiedział Ravin.

Firma Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest wiodącym dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym. Specjalizuje się w usługach wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz jest partnerem Salesforce i AWS. Firma oferuje ujednolicone rozwiązania umożliwiające klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Więcej informacji znajduje się na stronie riministreet.com oraz na profilach firmy w serwisach Twitter, Instagram, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)

Kompleksowe wsparcie w zakresie oprogramowania firmowego

Rimini Street, Inc. oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie oprogramowania firmowego dla firm o zasięgu globalnym. Firma specjalizuje się w usługach wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz jest partnerem Salesforce i AWS. Dzięki ujednoliconym rozwiązaniom, klienci mogą osiągać lepsze wyniki biznesowe, znacznie ograniczyć koszty i przeznaczyć zasoby na innowacje. Więcej informacji znajduje się na stronie riministreet.com oraz na profilach firmy w serwisach Twitter, Instagram, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)

Prognozy i wypowiedzi dotyczące przyszłości

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące zgodnie z zasadami „Safe Harbor” określonymi w Ustawie o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „spodziewa się”, „wierzy”, „kontynuuje”, „mogłoby”, „obecnie”, „szacuje”, „oczekuje”, „przyszłość”, „zamierza”, „może”, „prognoza”, „planuje”, „możliwe”, „potencjalne”, „przewiduje”, „prognozuje”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „powinien”, „będzie”, „byłoby” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących.

© 2024 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością odpowiednich posiadaczy, spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Niniejsze zawiadomienie ma charakter oficjalny i obowiązujący w języku źródłowym. Tłumaczenie jest jedynie pomocnicze i służy do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia, należy je interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM