Biznes i finanse

Tachiz Group przedstawia kulki Crystal Boba – eksplodujące połączenie soczystości i chrupkości

Grupa PGE zainwestowała rekordową kwotę 3,8 mld zł w 2023 roku, mając na celu modernizację i rozbudowę sieci dystrybucyjnych, rozwój sieci łączności LTE 450 oraz instalację Liczników Zdalnego Odczytu. Te inwestycje mają zapewnić stabilne dostawy energii elektrycznej oraz zwiększyć możliwości przyłączania nowych odnawialnych źródeł energii.

TAIPEI, 31 stycznia 2024 /PRNewswire/ — Firma Tachiz Group, wiodący producent kulek popping boba na Tajwanie, ogłosiła plany wprowadzenia na rynek Crystal Boba. Nowy produkt ma zrewolucjonizować branżę żywności i napojów i ma być dostępny na początku 2024 roku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych produktach i jak możemy zaoferować twoim klientom chrupkość i soczystość Crystal Boba, skontaktuj się z nami pod adresem: sales.tw@tachiz.com.tw.

W ostatnich latach popyt na popping bobę i kulki wypełnione sokiem owocowym wzrósł, osiągając imponujący skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) na poziomie 10,70% w latach 2022‒2029, co wskazuje na potrzebę wprowadzania nieustannych innowacji w celu zaspokojenia zmieniających się preferencji konsumentów. Firma Tachiz, analizując potrzeby konsumentów w Europie, odnotowała średni roczny wzrost o 65% w ostatnich latach, związany z 20-procentowym wzrostem wolumenu zamówień w regionie.

Próbuj soczystych kawałków i chrupiących niespodzianek z nową wersją Crystal Boba

Jako najnowszy produkt w szerokim portfolio firmy Tachiz, Crystal Boba podnosi poprzeczkę innowacyjności dzięki nowej, ekscytującej teksturze. Kryształki zawarte w każdej kuli zapewniają dodatkową chrupkość, tworząc wielozmysłowe doznania podczas konsumpcji.

Iris Chang, dyrektor generalny Tachiz Group, podkreśliła, że obecnie konsumenci oczekują nie tylko intensywnych smaków, ale także interesującej tekstury produktu, która wzbogaci ich doświadczenia kulinarne. Nowy produkt Crystal Boba ma na celu połączenie soczystości i chrupkości, aby zapewnić niezapomniane i rozkoszne doznania przy każdym kęsie.

Szeroka gama opcji dostosowania produktu

Tachiz Group specjalizuje się w usługach B2B, dostarczając konfigurowalne produkty dla dystrybutorów żywności i sieciówek. Możliwości personalizacji obejmują:

Różnorodność smaków: sprzedawcy mogą wybierać spośród różnych smaków lub stworzyć niestandardowy smak, aby zaspokoić różne potrzeby rynku;

Dostosowywalna tekstura: tekstury mogą być dostosowane do różnych preferencji i gustów, aby zapewnić optymalne doznania sensoryczne;

Eleganckie opakowania: sprzedawcy mogą wybrać specjalne opcje pakowania, aby zapewnić wyróżniający się wygląd swoich marek.

Iris wyjaśnia dalej: „Każda firma, każde podniebienie i każdy rynek mają unikalne cechy. Dzięki szerokiej gamie możliwości personalizacji umożliwiamy naszym klientom tworzenie charakterystycznych smaków, tekstur i wyglądu produktów, które są zgodne z tożsamością ich marki i zaspokajają specyficzne preferencje konsumentów”.

Tachiz Group oferuje kuleczki z możliwością personalizacji oraz stawia sobie za cel utrzymanie doskonałej reputacji poprzez wykorzystanie najlepszych naturalnych składników, nowoczesnych technologii spożywczych i surowych standardów jakości produktów.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM