Wiadomości Polska Biznes i finanse Hisense utrzymuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku
Biznes i finanse

Hisense utrzymuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku

Tylko jedna firma wśród pięciu największych marek telewizorów utrzymała tendencję wzrostową przez ostatnie 6 lat, z dynamicznym wzrostem na rynkach Ameryki Północnej i Europy.

W dniu 1 lutego 2024 r. firma Hisense, wiodąca międzynarodowa marka sprzętu AGD, utrzymała swoją drugą pozycję pod względem dostaw telewizorów na świecie w 2023 r., osiągając wolumen dostaw na poziomie 25,9 mln na rynkach międzynarodowych. Dane te pochodzą z „Miesięcznego raportu o globalnych wolumenach dostaw telewizorów w 2023 roku” opracowanego przez czołowy instytut badań rynkowych – AVC Revo. Hisense jest jedyną marką wśród pięciu największych marek telewizorów na świecie, która odnotowała wzrost w okresie ostatnich sześciu lat.Hisense rozszerza swoją globalną strategię i zwiększa swoją obecność na rynkach międzynarodowych poprzez 34 parki przemysłowe, 25 ośrodków badawczo-rozwojowych i 66 spółek zagranicznych. W poprzednim roku dostawy Hisense na rynki zagraniczne wzrosły o 12,2%, ze szczególnie dynamicznym wzrostem na rynkach północnoamerykańskich i europejskich.

W styczniu nasza firma Hisense wzięła udział w targach CES 2024, prezentując nasze produkty z najnowszymi technologiami. Nasze telewizory ULED X i Laser TV zyskały ponad 30 nagród za innowacyjność i doskonałe parametry.

Hisense, oficjalny sponsor EURO 2024, wprowadzi nowe innowacyjne produkty, które zapewnią konsumentom wciągające doświadczenia z grania i oglądania telewizji, pogłębiając więzi pomiędzy rozgrywkami sportowymi a fanami piłki nożnej poprzez innowacyjną strategię marketingu sportowego.

Hisense

Hisense jest jedną z wiodących globalnych marek zajmujących się sprzętem AGD i elektroniką użytkową. Ich oferta obejmuje produkty multimedialne, sprzęt AGD oraz inteligentne rozwiązania IT, ze szczególnym naciskiem na Smart TV. Firma dynamicznie się rozwija i obecnie działa w ponad 160 krajach.


Na podstawie aktualności z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version