ZCG ogłosiła dziś, że przedłuża swoje partnerstwo z zespołem Scuderia Ferrari na sezon 2024 Formuły 1, kontynuując tym samym skuteczną współpracę.
Umowa partnerska między ZCG a Scuderia Ferrari na sezon 2024 Formuły 1 została ogłoszona dzisiaj, stanowiąc kontynuację pomyślnego partnerstwa nawiązanego w 2023 r.
Pełna treść tej informacji prasowej, zawierająca multimedia, jest dostępna pod tym adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20240131447284/pl/
W 2023 r. zostało nawiązane partnerstwo, które skupiło się na innowacyjnych inicjatywach opartych na współpracy. W sezonie 2024 Formuły 1 ZCG planuje rozszerzyć tę współpracę z marką Scuderia Ferrari, aby stworzyć nowe kreatywne sposoby angażowania fanów z całego świata dzięki międzynarodowemu zasięgowi ZCG.
W dniu 13 lutego 2024 r. (wtorek) Scuderia Ferrari zaprezentuje swój samochód na sezon 2024 Formuły 1. Jako partner zespołu, logo ZCG będzie wyraźnie widoczne na kombinezonach przez cały okres Mistrzostw Świata Formuły 1 w 2024 r., które rozpoczną się 2 marca od Grand Prix Bahrajnu. Ponadto, partnerstwo obejmuje szerszą współpracę i wielowymiarowe działania, będące wyrazem wspólnego zobowiązania na rzecz dalszego osiągania sukcesów i rozwoju Scuderia Ferrari i ZCG.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z wypracowanych relacji i cieszymy się z możliwości dalszego wspierania Scuderia Ferrari oraz kontynuacji sukcesów będących owocem partnerstwa nawiązanego w sezonie 2023” – powiedział James Zenni, Founder, prezes i dyrektor generalny ZCG. „Ferrari nieustannie pokonuje kolejne granice stojące na drodze do innowacji i globalnej ekspansji. ZCG podziela wizję doskonałości i strategicznego wzrostu Scuderia Ferrari, dlatego z niecierpliwością oczekujemy na kontynuację współpracy, która umożliwi dostarczenie nowych doświadczeń i emocji jeszcze większej liczbie fanów Formuły 1 z całego świata”.
Rozszerzenie partnerstwa i współpracy Scuderii Ferrari i ZCG na sezon 2024 Formuły 1.
NOWY JORK–(BUSINESS WIRE)– Dzisiaj firma Z Capital Group („ZCG”) ogłosiła podpisanie umowy partnerskiej z zespołem Scuderia Ferrari na sezon 2024 Formuły 1, kontynuując pomyślne partnerstwo nawiązane w 2023 r.
„Cieszymy się z odnowienia partnerstwa z ZCG, która podziela nasze zaangażowanie na rzecz doskonałości oraz chęć przesuwania granic innowacyjności coraz dalej, bez uszczerbku dla wartości i uznania będących wynikiem kilkudziesięcioletniego doświadczenia w odnośnych branżach” – powiedział Lorenzo Giorgetti, dyrektor generalny ds. przychodów z wyścigów w Scuderia Ferrari. „Z radością podejmiemy dalszą współpracę z firmą ZCG, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, którym pragniemy dostarczyć niezrównane doświadczenia z Formuły 1 i przybliżyć niezwykle wyjątkowy świat Scuderia Ferrari”.
Formuła 1, jako jeden z najbardziej ekscytujących i prestiżowych zawodów w sporcie motorowym na świecie, doświadczyła gwałtownego wzrostu popularności, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. W sezonie 2023 każdy wyścig przyciągnął średnio 1,11 mln telewidzów w USA, co stanowi dwukrotny wzrost w porównaniu z 2018 r. ZCG jest zaangażowana w wspieranie wzrostu Formuły 1 poprzez partnerstwo ze Scuderia Ferrari, zespołem odnoszącym największe sukcesy w historii tego sportu.
Informacje o ZCG
ZCG to firma zajmująca się zarządzaniem aktywami na rynkach prywatnych, świadcząca usługi doradcze dla przedsiębiorstw, rozwijająca technologie i dostarczająca rozwiązania.
Przez blisko 30 lat dyrektorzy ZCG dokonali inwestycji kapitałowych o wartości dziesiątek miliardów dolarów, co umocniło pozycję firmy jako lidera w obszarze private equity i kredytów.
ZCG zarządza aktywami o wartości około 7 mld USD, a inwestorzy firmy zaliczają się do największych i najbardziej wyspecjalizowanych globalnych inwestorów instytucjonalnych, takich jak fundusze emerytalne, fundusze powstałe z darowizn, fundacje, państwowe fundusze majątkowe, banki centralne i zakłady ubezpieczeń.
Zespoł ZCG składa się z ponad 400 specjalistów z całego świata. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.zcg.com.
Niniejsze zawiadomienie jest ważne wyłącznie w jego oryginalnej wersji w języku źródłowym. Tłumaczenie służy jedynie do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i powinno być interpretowane w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl