United Partners, wiodąca agencja PR, oraz Komisja Europejska – DG REGIO, ogłaszają innowacyjny projekt „Misja: historia spójności”, który ma na celu połączenie innowacji cyfrowych z narracją na najniższym szczeblu. Kampania informacyjna wprowadza istotną zmianę strategii komunikacyjnej dotyczącej unijnej polityki spójności, wykorzystując nowatorskie metody i różne kanały komunikacyjne. Udział influencerów w skali nano, mikro i makro odgrywa kluczową rolę w tworzeniu i rozpowszechnianiu autentycznych treści skierowanych przede wszystkim na sferę cyfrową.
Więcej informacji oraz multimedia dostępne są w pełnej treści informacji prasowej tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240220052213/pl/.
Projekt rozpocznie się w Bułgarii, następnie zostanie wdrożony w Polsce, Holandii i Portugalii. Każdy etap procesu będzie prezentował wpływ finansowania UE na zmniejszanie nierówności, wzrost zatrudnienia i wspieranie modernizacji gospodarczej w tych krajach.
Dołącz do naszej grupy „Bractwa Spójności” składającej się z wyselekcjonowanych influencerów, którzy wezmą udział w 10-dniowym maratonie narracyjnym. Przedstawimy 12 transformacyjnych projektów zrealizowanych w czterech krajach UE i nawiążemy dialog z uczestnikami projektu, by stworzyć kalejdoskop lokalnych historii. Naszym celem jest pokazanie rzeczywistych skutków Funduszu Spójności UE z perspektywy jego bezpośrednich beneficjentów. Już niedługo będziesz mógł/mogła zobaczyć nasze emocjonujące filmy na żywo, autentyczne zdjęcia, historie na Instagramie, fascynujące wywiady i publikacje na TikToku.
Przy wykorzystaniu atrakcyjności gier komputerowych, bogate historie nabiorą życia w nowoczesnej „Wirtualnej Redakcji Misji” oraz na aktywnych kanałach „Bractwa Spójności” w mediach społecznościowych. Nasza strategia ma na celu nie tylko przekazywanie informacji, ale także budowanie społecznego ruchu, który pozwoli obywatelom lepiej zrozumieć i docenić potencjał transformacyjny polityki spójności UE, prezentowany nie tylko przez instytucje, ale również przez jej rzeczywistych beneficjentów.
Współpraca United Partners-UE to kreatywna inicjatywa, która ma na celu podkreślenie różnorodności społeczno-gospodarczej czterech państw członkowskich UE. Projekt ten dąży do eliminowania luk i poprawy jakości życia obywateli poprzez pozytywne zmiany. „Misja: historia spójności” to cyfrowa podróż, która pozwala odbiorcom odwiedzić różne kraje za pomocą mediów wirtualnych i poznać projekty przyczyniające się do zmian w Europie. Więcej informacji znajdziesz na Instagramie.
Możesz nas znaleźć na następujących platformach społecznościowych:
Zapraszamy do odwiedzenia Wirtualnej Redakcji Misji:
Wirtualna Redakcja Misji
Uwaga: Projekt sfinansowany przez Unię Europejską. Perspektywy i opinie wyrażane w ramach projektu odzwierciedlają wyłącznie poglądy ich autorów i mogą nie stanowić poglądów Unii Europejskiej lub Komisji Europejskiej. Unia Europejska ani organ finansujący nie ponoszą odpowiedzialności z tego tytułu.
Niniejsze zawiadomienie jest ważne w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter informacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia treści zawiadomienia. W razie wątpliwości obowiązują jedynie przepisy oryginalnego tekstu.
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl