Dzięki nowym usprawnieniom nasi klienci mogą teraz łatwo nawiązać współpracę z dowolnym partnerem, aktywować dane dla każdej lokalizacji i uzyskać dostęp do różnorodnych rozwiązań z jednego, łatwego w obsłudze miejsca. Nasza zoptymalizowana pod kątem prędkości i łatwości użytkowania platforma pozwoli klientom osiągać lepsze wyniki biznesowe i dostarczać bardziej spersonalizowane doświadczenia swoim odbiorcom.
LiveRamp (NYSE: RAMP) zaprezentowała dzisiaj nową generację platformy do współpracy w zakresie danych, łączącą rozwiązania dla kompleksowego cyklu życia procesu marketingowego w jednym miejscu. Nowe ujednolicone rozwiązanie oferuje uproszczony interfejs użytkownika, technologię modułową zapewniającą interoperacyjność pomiędzy chmurami oraz platformę dla partnerów, umożliwiającą innowacyjnym programistom zewnętrznym opracowywanie aplikacji z wykorzystaniem godnej zaufania wiedzy specjalistycznej. Platforma współpracy w zakresie danych /LiveRamp opiera się na trwałej, uwierzytelnionej technologii zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu odporności na utratę sygnału i oferuje funkcje pozwalające na aktywne uwzględnianie ewoluujących zasad ochrony prywatności, przyspieszając praktyczne zastosowanie przyszłościowej współpracy w zakresie danych.
Według badań Gartner®, marketing odgrywa kluczową rolę w analizie danych w przedsiębiorstwie, a 71% zespołów marketingowych i analitycznych przyczynia się do realizacji strategii danych organizacji. Dzięki integracji wszystkich funkcji w jednym interfejsie użytkownika, klienci LiveRamp mogą łatwiej identyfikować odbiorców i współpracować z partnerami. Nowoczesna architektura pomocnicza w zakresie danych skupia się na decentralizacji danych, co ogranicza złożoność rozwiązań chmurowych i ułatwia korzystanie z nich przez użytkowników biznesowych, jednocześnie eliminując ograniczenia związane z infrastrukturą IT. Dzięki temu nasi klienci mogą łatwiej korzystać z funkcji i lepiej wykorzystać współpracę w zakresie danych.
Proponujemy nową wersję naszej platformy, która pozwoli na uproszczenie korzystania z interfejsu użytkownika oraz zastosowanie najlepszych technologii dotyczących tożsamości, globalnej uwierzytelnionej łączności i ochrony danych. Dzięki nowym kanałom pozyskiwania danych, czas realizacji zostanie skrócony do kilku godzin, co przyczyni się do poprawy doświadczenia użytkownika. Dodatkowo, udoskonalone doświadczenie w zakresie aktywacji i segmentacji pozwoli dotrzeć do odbiorców z całego ekosystemu, a nowe możliwości partnerskie umożliwią elastyczną współpracę niezależnie od miejsca przechowywania danych. Wreszcie, nowa platforma umożliwi rozwój aplikacji partnerskich oraz zintegrowane funkcje wykrywania, uzyskiwania dostępu i wdrażania rozwiązań pomiarowych w ramach globalnej sieci partnerów LiveRamp.
„Podstawową zasadą Albertsons Media Collective jest wspieranie ekosystemu w większym stopniu opartego na wzajemnej łączności i współpracy, zwiększającego dostęp do danych przy jednoczesnym ograniczeniu ich przepływu – powiedział Evan Hovorka, wiceprezes ds. produktu i innowacji w Albertsons Media Collective. – LiveRamp pomogła nam poczynić kolejny krok w ramach tego zobowiązania, dostarczając przyszłościowe rozwiązania zwiększające wierność odtwarzania sygnału, zapewniające lepszą ochronę prywatności i pozwalające rozwijać współpracę w zakresie danych w ramach kanałów o największym znaczeniu dla naszej sieci. Płynne połączenie wszystkich tych funkcji LiveRamp nie tylko przyspieszy realizację naszego partnerstwa, ale również umożliwi szybsze zapewnienie wartości dodanej naszym klientom, reklamodawcom oraz całemu ekosystemowi”.
Nowe usprawnienia umożliwiają klientom nawiązanie współpracy z dowolnym partnerem, aktywację danych dla dowolnej lokalizacji i dostęp do szeregu rozwiązań – z jednego miejsca. Przyszłościowa platforma zoptymalizowana pod kątem prędkości i łatwości użytkowania zapewni klientom możliwość osiągania lepszych wyników biznesowych i dostarczanie bardziej spersonalizowanych doświadczeń swoim odbiorcom. LiveRamp (NYSE: RAMP) zaprezentowała dzisiaj nową generację platformy do współpracy w zakresie danych, łączącą rozwiązania dla kompleksowego cyklu życia procesu marketingowego w jednym miejscu. Ujednolicone rozwiązanie wprowadza nowe funkcje, takie jak uproszczony interfejs użytkownika, technologia modułowa zapewniająca interoperacyjność pomiędzy chmurami oraz platforma dla partnerów umożliwiająca innowacyjnym programistom zewnętrznym opracowywanie aplikacji z wykorzystaniem godnej zaufania wiedzy specjalistycznej. Stworzona na bazie trwałej, uwierzytelnionej technologii opracowanej z myślą o zapewnieniu odporności na utratę sygnału, platforma współpracy w zakresie danych /LiveRamp oferuje funkcje pozwalające na aktywne uwzględnianie ewoluujących zasad ochrony prywatności, przyspieszając przy tym praktyczne zastosowanie przyszłościowej współpracy w zakresie danych.
„Rozwiązanie Lift od Circana, stanowiące złoty standard w kategorii pomiarów sprzedaży detalicznej i pakowanych towarów konsumpcyjnych, obejmuje dane na poziomie gospodarstw domowych umożliwiające pozyskanie kluczowych informacji dla reklamodawców, którzy mogą w ten sposób dokonywać pomiarów i optymalizować swoje inwestycje medialne w celu poprawy wyników sprzedaży – powiedział Harvey Goldhersz, wiceprezes wykonawczy ds. produktu w Circana. – Dzięki LiveRamp reklamodawcy zyskują możliwość ustalenia, które komunikaty kreatywne, formaty reklam, segmenty odbiorców i reklamy umieszczane w mediach prowadzą do zwiększenia sprzedaży detalicznej w najskuteczniejszy i najbardziej wydajny sposób. Reklamodawcy korzystający z rozwiązania Lift od firmy Circana poprawiają stopę zwrotu wydatków na reklamę (ROAS) nawet o 80%. Bardzo się cieszymy z możliwości włączenia tej funkcji w ramach LiveRamp, a tym samym szerzenia prędkości, wysokiego zasięgu i precyzji Circana wśród jeszcze większego grona odbiorców”.
Ujednolicenie platformy współpracy w zakresie danych przez LiveRamp jest efektem przejęcia firmy Habu, co umożliwia przyspieszenie współpracy w zakresie danych dzięki udoskonalonej technologii sortowni danych. Klienci korzystający z sortowni danych LiveRamp obsługiwanej przez Habu i aktywowanej na platformie firmy mogą dokonywać pomiarów kampanii w ramach wszystkich zamkniętych ekosystemów, platform medialnych i kanałów zautomatyzowanych, przy jednoczesnym płynnym połączeniu danych w poszczególnych chmurach, magazynach i sortowniach danych.
„Klienci LiveRamp zwracali się do nas o opracowanie uproszczonych rozwiązań z możliwością rozbudowy w celu uwolnienia potencjału danych i wsparcia przewagi konkurencyjnej – dodała Kimberly Bloomston, dyrektor ds. produktu w LiveRamp. – Wprowadzenie całkowicie ujednoliconej platformy wychodzi naprzeciw tym potrzebom, ustanawiając nowy standard solidnej współpracy w zakresie danych w oparciu o technologie zwiększające ochronę prywatności, odporne na ewoluujące wymogi dotyczące utraty sygnału oraz zabezpieczania prywatności. Niedawne przejęcie Habu przez LiveRamp stanowi kolejny krok na drodze do wzmocnienia zdolności w zakresie wspierania współpracy klientów z każdym partnerem, aktywacji danych z dowolnego miejsca i dokonywania pomiarów wszelkich istotnych zmiennych”.
Aby dowiedzieć się więcej o różnorodnych zastosowaniach współpracy w zakresie danych i korzyściach, jakie może przynieść Twojej firmie LiveRamp, odwiedź stronę liveramp.com/our-platform.
LiveRamp to wiodąca platforma współpracy nad danymi, wybierana przez najbardziej innowacyjne firmy na całym świecie. Firma ta jest uznawana za lidera w dziedzinie prywatności konsumentów, etyki korzystania z danych i tożsamości przedsiębiorstw, ustanawiając nowy standard w tworzeniu połączonego w sieci widoku klientów o niespotykanej przejrzystości i bogactwie kontekstu. Ponadto, LiveRamp oferuje elastyczną współpracę niezależnie od lokalizacji danych, by móc obsługiwać szeroki zakres przypadków wykorzystywania współpracy nad danymi.
Dzięki LiveRamp, firmy mogą współpracować nad danymi w organizacjach, między markami oraz w całej wysokiej klasy globalnej sieci partnerów, chroniąc jednocześnie zaufanie marek i klientów.
LiveRamp to globalny lider w obszarze tworzenia trwałej wartości marki i biznesu poprzez zaangażowanie klientów, nawiązywanie partnerstw i maksymalne wykorzystanie danych first-party. Firma z siedzibą w San Francisco oferuje swoje usługi setkom innowatorów z różnych branż, pozwalając im nadążać za szybką ewolucją wymogów z zakresu zgodności i prywatności. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.liveramp.com.
Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia treści oryginału. Niniejszy tekst należy interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl