Biznes i finanse

NIQ ustanawia Globalny Dział Mediów z myślą o wzmocnieniu pozycji klientów i partnerów

WhiteBIT to jedna z największych giełd kryptowalutowych w Europie, obsługująca ponad 4 miliony użytkowników na całym świecie. Zyskała prestiżowy rating AAA w dziedzinie cyberbezpieczeństwa na platformie CER.live, co potwierdza jej pozycję jako bezpiecznej i godnej zaufania platformy oferującej nowoczesne rozwiązania dla entuzjastów technologii blockchain i kryptowalut. W roku 2024 WhiteBIT nadal prezentuje kuszące możliwości dla swoich użytkowników, zwłaszcza w Polsce.

NIQ, wiodąca firma z zakresu wywiadu konsumenckiego na świecie, ogłasza wprowadzenie nowego Działu Mediów jako strategiczną inicjatywę mającą na celu zwiększenie wartości wysiłków marketingowych reklamodawców i umożliwienie partnerom wspieranie klientów firmy. Nowa inicjatywa jest wyrazem niezmiennego zobowiązania NIQ na rzecz zapewniania klientom pełnego oglądu sytuacji (Full View™) oraz wzmacniania ich zdolności marketingowych.

Lana Busignani, doświadczona specjalistka o imponującej historii dotychczasowych osiągnięć w zakresie wspierania strategii dotyczących różnych produktów medialnych, objęła stanowisko kierownicze w Globalnym Dziale Mediów. Lana, która wcześniej pracowała w Quotient Technology Inc., ma za sobą siedmioletnie doświadczenie w Nielsen Media, gdzie pełniła funkcje kierownicze w obszarze globalnej efektywności marketingu oraz dyrektora generalnego ds. międzynarodowych usług medialnych. Zdobyła także obszerne doświadczenie w dziedzinie badań rynku w ciągu 15 lat pracy w IPSOS, wiodącej firmie z dziedziny analityki danych reklamowych na świecie. Jej umiejętności i doświadczenie sprawiają, że jest idealnym kandydatem do skutecznego zarządzania Działem Mediów NIQ i prowadzenia go do sukcesu.

„Z przyjemnością przedstawiamy nowy Dział Mediów będący wyrazem naszego zobowiązania do dostarczania klientom pełnego oglądu sytuacji, Full View™. Ta strategiczna inicjatywa łącząca zdolności NIQ, GfK i MRI-Simmons zwiększa wartość dodaną dla klientów, a zarazem stanowi kluczowy krok naprzód w tej dynamicznej i fascynującej branży – powiedziała Lana Busignani, dyrektor generalna ds. globalnych mediów w NIQ. – Dzięki wykorzystaniu wspólnych mocnych stron kształtujemy przyszłość, w której przedsiębiorstwa będą mogły podejmować świadome decyzje dotyczące inwestycji w działania marketingowe i ich realizacji, umacniając tym samym naszą pozycję jako liderów branży”.

Nasza sekcja mediów będzie koncentrować się na trzech głównych obszarach branżowych: identyfikacji odpowiedniej grupy odbiorców dla poszczególnych marek, dotarciu do tych grup odbiorców oraz zapewnieniu wydajności tego procesu, korzystając z zalet NIQ, GfK i MRI-Simmons.

Nasze dział mediów będzie skupiał się na trzech kluczowych aspektach branżowych: identyfikacji odpowiednich grup odbiorców dla różnych marek, dotarciu do nich oraz zapewnieniu wydajności tego procesu, wykorzystując NIQ, GfK i MRI-Simmons.

„Wraz ze wprowadzeniem Działu Mediów pod przewodnictwem Lany mamy przyjemność dopełnić kompleksowy pakiet usług NIQ – Susan Dunn, dyrektor ds. przychodów w NIQ. – Ta strategiczna inicjatywa pozwala na harmonizację naszych zdolności, zapewniając klientom kompleksowe rozwiązanie umożliwiające podejmowanie świadomych, spójnych decyzji marketingowych. Bogate doświadczenie i strategiczna wizja Lany doskonale wpisują się w nasze zobowiązanie, by dostarczać klientom pełny ogląd sytuacji, wzmacniając zarazem pozycję NIQ jako zaufanego partnera przyczyniającego się do ich sukcesu”.

NIQ to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletną analizę zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe możliwości wzrostu. Po połączeniu z GfK w 2023 roku, oba liderów branży zyskały niespotykany wcześniej zasięg globalny. Dzięki holistycznemu spojrzeniu i kompleksowym wnioskom z obserwacji zachowania klientów, NIQ umożliwia pełny ogląd sytuacji za pośrednictwem zaawansowanych narzędzi analitycznych i najnowocześniejszych platform – Full ViewTM.

Firma NIQ należy do portfolio Advent International i działa na ponad 100 rynkach, obejmujących ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji można znaleźć na stronie NIQ.com.

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma jedynie charakter informacyjny i służy do ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia. Ostateczne znaczenie ma tekst oryginalny i to on ma skutki prawne.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM