Biznes i finanse

Kohler x SR_A pokażą limitowaną edycję inteligentnej toalety `Formation 02` i specjalną instalację na FuoriSalone podczas Milan Design Week 2024

Xsolla umożliwia twórcom z całego świata akceptowanie płatności za pośrednictwem platformy PayPal.

KOHLER, Wisconsin, USA, 5 marca 2024 r. /PRNewswire/ — Kohler, globalna marka lifestyle’owa i lider w dziedzinie produktów kuchennych i łazienkowych, powraca na Milan Design Week (Tydzień Designu w Mediolanie) ze światową premierą ogromnej immersyjnej instalacji stworzonej we współpracy z artystą-projektantem, dr. Samuelem Rossem, członkiem Orderu Imperium Brytyjskiego (MBE) i jego studiem wzornictwa przemysłowego, SR_A. Odbędzie się także globalna prezentacja Formation 02 – nowej inteligentnej toalety, która jest drugim owocem wieloletniej współpracy marki Kohler z SR_A.

„Formation 02 wynosi na wyższy poziom naszą cenioną współpracę ze studiem SR_A i dr. Samuelem Rossem i wprowadza nowy i nieoczekiwany design, który daje wyraz historii designu i innowacyjności marki Kohler – powiedział Scott Edmunds, wiceprezes Kohler Marketing. – Formation 02 łączy naszą wiedzę branżową i techniczną doskonałość z niezachwianą wiarą w siłę kreatywności, która daje nam wciąż nowe wyzwania i prowadzi nas w kierunku postępu”.

Formation 02 to limitowana edycja inteligentnej toalety dostępna na stronie sra.kohler.com od 16 kwietnia.

Czerpiąc inspirację z dynamiki i siły wody w przyrodzie, Formation 02 wprowadza osobny język designu wyrażony w jej brutalistycznej sylwetce. Stworzona w oparciu o wyjątkowe techniki formowania i tłoczenia, podstawa toalety cechuje się wyrazistą kolorystyką oraz ostrymi krawędziami i kątami, które kontrastują z gładkością połączonych z nimi cylindrycznych kształtów.

FUNKCJE

Formation 02 to nie tylko wyjątkowy design, to również inteligencja. Wyposażona w zaawansowane funkcje, jak podgrzewane siedzenie, samoczyszcząca się misa, czy nawet wbudowany odtwarzacz muzyki, toaleta ta zmienia sposób, w jaki postrzegamy codzienne potrzeby.

Poprzez nowy design i baterię umywalkową Formation 01, Ross chce podkreślić ruch i doświadczenie wody, tworząc przestrzeń do refleksji w codziennych czynnościach.

Samuel Ross opisuje swój projekt jako eksplorację potęgi natury i innowacyjnych osiągnięć inżynierii przemysłowej. Wykorzystuje on unikalne elementy inspirowane wodą, aby nadać materiałom nowe kształty. Formation 02 jest hołdem dla podróży, jaką woda przechodzi.

INNOWACYJNA TOALETOWA TECHNOLOGIA

Formation 02 to nowoczesna toaleta, która redefiniuje standardy komfortu i wygody. Wyposażona w podgrzewaną deskę, funkcje mycia, podświetlenie nocne, bezdotykowe otwieranie/zamykanie, automatyczną spłuczkę oraz pilot z ekranem dotykowym, jest doskonałym przykładem innowacyjnej technologii w dziedzinie inteligentnych toalet, przewyższając nawet model Eir Smart Toilet firmy Kohler.

Odcień Haptic Orange jest inspirowany debiutancką linia łazienkową marki Kohler o nazwie „Tiger Lily” i stanowi połączenie charakterystycznego koloru Rossa z historią innowacyjnych barw wprowadzanych przez firmę Kohler. Formation 02 to efekt drugiej współpracy między Rossa a marką Kohler, która łączy awangardowe podejście artystyczne z 150-letnią tradycją marki Kohler w tworzeniu nowego języka projektowania dla produktów związanych z wodą.

FUORISALONE INSTALLATION

The Formation 02 Toilet will be showcased at FuoriSalone through a large-scale local installation called Terminal 02, which will be on display at Palazzo del Senato (Via Senato 10) daily from 12:00-22:00 from Tuesday, April 16th to Sunday, April 21st.

Terminal 02 zaprasza zwiedzających do fascynującej podróży poprzez labirynt przemysłowych rur, prowadzących do toalety Formation 02. Ta unikalna instalacja pozwoli gościom obserwować różnorodne formy przepływu wody i eksplorować ideę kontroli poprzez interaktywne doświadczenie, które łączy naturalne elementy krajobrazu z inżynierią przemysłową. Całość zostanie umieszczona w historycznym Palazzo del Senato, harmonijnie współgrając z jego klasyczną architekturą. Poprzez eksplorację nowych obszarów, instalacja wyraża filozofię marki Kohler i studia SR_A, zachowując jednocześnie szacunek dla tradycyjnego rzemiosła.

Kohler zaprezentuje swoje najnowsze innowacje produktowe na targach Salone del Mobile, na stoisku H10 H6 w Hali 22.

Przedstawiciele mediów są zaproszeni na ekskluzywne przyjęcie pokazowe z udziałem artysty-projektanta Samuela Rossa, które odbędzie się w poniedziałek, 15 kwietnia. Wywiady dostępne na życzenie.

Więcej informacji i zdjęcia można znaleźć w pakiecie prasowym Kohler na Milan Design Week.

SR_A

SR_A to nowoczesne studio projektowe założone w 2019 r. przez dr. Samuela Rossa MBE, które tworzy komercyjne projekty we współpracy z LVMH Group, Apple Group i Nike Group oraz z niezależnymi firmami technologicznymi i działającymi w oparciu o innowacyjny design. Brytyjskie studio kreuje przedmioty w branżach wzornictwa przemysłowego, projektowania wnętrz i komunikacji wizualnej. Dział charytatywny studia, Black British Artist Grants, przekazuje fundusze na kształcenie i stypendia dla artystów pochodzących z niedostatecznie reprezentowanych grup Brytyjczyków pochodzących z Karaibów i Afryki. W ramach tych działań studio SR_A utworzyło radę doradczą złożoną z następujących instytucji: The V&A Museum, The Royal College of Art, The British Fashion Council, The Design Museum oraz University of Westminster. SR_A SR_A to sposób na wprowadzanie obiektywnych, estetycznych i strukturalnych zmian poprzez design.

Więcej informacji na stronie internetowej sr-a.com

Kohler Co.

Od 150 lat Kohler Co. jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, innowacji i wytwarzania eleganckich produktów kuchennych i łazienkowych, luksusowych szafek, płytek, oświetlenia, rozwiązań z zakresu dystrybucji energii dla domów oraz przemysłowych systemów zasilających, a także technologii napędowych. Oferuje również luksusowe rozwiązania hotelarskie i prestiżowe mistrzostwa golfowe. Spółka Kohler Co., powstała w 1873 r. i ma siedzibę w Kohler w stanie Wisconsin. Kohler opracowuje rozwiązania naglących problemów, m.in. związanych z dostępem do czystej wody i sanitariatów dla potrzebujących społeczności z całego świata w celu poprawy jakości życia obecnego pokolenia i przyszłych pokoleń.

KOHLER oferuje produkty z trzech głównych dziedzin: Kitchen & Bath, Energy i Golf + Resort Destinations.

Oto link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2354411/Kohler_x_SR_A_FuoriSalone_2024_Formation_Smart_Toilet.jpg


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM