Cognizant rozszerza swoją współpracę z Pon IT, aby zapewnić jeszcze lepsze usługi zarządzane na platformie chmurowej. Dzięki temu firma ma zwiększyć elastyczność, intuicyjność i innowacyjność dla swoich licznych jednostek operacyjnych.
Shenzhen-Mediolan Fashion Week 2024 rozpoczął się 20 marca w Nanshan w Shenzhen, z wyjątkowym programem wydarzeń związanym z modą, obejmującym kameralny salon mody, wyczekiwaną paradę w Nanshan, przełomowy pokaz mody w chmurze, elegancką noc tematyczną i spektakularny pokaz dronów. W trakcie Tygodnia Mody odbył się debiut promocyjnego filmu krótkometrażowego „NANSHAN NEW LOOK”, będącego hołdem dla kultury artystycznej Nanshan. Centralnym punktem wydarzenia był pokaz Nowej Mody Artystycznej Shenzhen-Mediolan, który odbył się 14 kwietnia w historycznej dzielnicy Nantou w Nanshan. Na wystawie zaprezentowano dziewięć modowych marek z Nanshan i Mediolanu, w tym włoskich projektantów VIA PIAVE 33, Meltin’ Pot, Alessandro Enriquez, ALABAMA MUSE, FRANCESCA BELLAVITA oraz innowatorów z Nanshan: CHAU-RISING, PERMU, PANTTERFLY i Lynn Gong. Prezentowane na wystawie eksponaty oferowały szeroki wachlarz doznań stylistycznych, od najnowszych kolekcji prêt-à-porter po ponadczasowe klasyki, rzemiosło artystyczne, fascynujące instalacje artystyczne i spektakularne prezentacje multimedialne.
W Nantou, regionie z długą historią sięgającą prawie 1700 lat wstecz, odbyła się wystawa, która podkreśliła bogate wielokulturowe tło Shenzhen. W trakcie wydarzenia podpisano kluczowe memorandum o współpracy między dygnitarzem rządu dystryktu Nanshan i prezesem Instytutu Włochy-Chiny, Marią Rosą Azzoliną. Umowa ta jest wyrazem zaangażowania we wspieranie więzi kulturowych i gospodarczych między Mediolanem a Nanshan, podkreślając międzynarodowe powiązania w branży modowej.
Podczas Międzynarodowego Tygodnia Mody w SIC Super Headquarters Center odbył się pokaz w chmurze, podczas którego marka CHAU-RISING z Shenzhen zaprezentowała swoją najnowszą sezonową kolekcję. Wydarzenie miało na celu podkreślenie zaangażowania dzielnicy w wspieranie innowacyjności w modowym sektorze.
Nanshan rozpoczął proces redefiniowania krajobrazu mody poprzez uruchomienie ambitnego planu kultywowania oryginalnych marek projektantów. Ich celem jest ożywienie gospodarki zakupów modowych, wspieranie rozwoju nowych niezależnych marek i wprowadzenie chińskiego przemysłu oryginalnego wzornictwa na arenę międzynarodową. Dzielnica ma szansę stać się magnesem dla międzynarodowych firm, otwierając drzwi dla kolejnych wschodzących marek z potencjałem do odciśnięcia swojego piętna na krajowej scenie modowej.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl