Nauka i technologie

T-Mobile już po raz 10. nagrodzony `Gwiazdą Jakości Obsługi`

T-Mobile pragnie zapewnić klientom jeszcze lepsze doświadczenia, najwyższą jakość i szybkość usług oraz przejrzyste oferty. To podejście przynosi im sukcesy od lat, co potwierdza 10. nagroda „Gwiazdy Jakości Obsługi” przyznana przez klientów, którzy doceniają wysokie standardy marki.

T-Mobile dąży do połączenia klientów ze światem poprzez nowe technologie i niezapomniane doświadczenia. Program Magenta Moments oferuje klientom promocje i zniżki u partnerów w Polsce i Europie, tworząc wyjątkowe doświadczenia w tej sieci.

Zdobycie certyfikatu OK Senior było ważnym krokiem dla firmy, potwierdzającym ich otwartość na wszystkie grupy klientów. Dostosowali również infolinię do potrzeb seniorów, ale nie spoczywają na laurach. Cały czas pracują nad doskonaleniem standardów obsługi, biorąc pod uwagę opinie klientów na wszystkich etapach – od budowy produktów, przez procesy zakupowe, aż po reklamacje. Ich klientocentryczna postawa przynosi efekty, czego dowodem jest przyznany tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” na podstawie opinii klientów.

Wybór najlepszych firm

Firmy, które kładą nacisk na jakość, solidność, zaufanie i przyjazność w biznesie, są nagradzane w konkursie. Laureaci są wybierani na podstawie opinii konsumentów oraz badania CAWI, które ocenia nie tylko jakość obsługi, ale także prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. T-Mobile od lat utrzymuje swoją pozycję jako lider rynkowy w tej dziedzinie, co potwierdzają kolejne edycje konkursu.

„W T-Mobile pamiętamy o różnorodności potrzeb klientów i ich zwyczajów. Dlatego działamy wielokanałowo, zapewniając użytkownikom wybór – od rozwiązań takich jak aplikacja czy czat przez rozmowę telefoniczną aż po wizytę w salonie. Istotą jest tu zagwarantowanie spójności i najlepszej jakości obsługi klienta w każdym z tych kanałów” – komentuje Iwona Bogdanov, dyrektorka Departamentu ds. Obsługi Klienta w T-Mobile.

W T-Mobile dążą do tego, by klienci mieli jeszcze lepsze doświadczenia, jakość usług i jasne oferty. Ich wysiłki zostały docenione przez klientów, którzy przyznali im tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” już po raz 10.

T-Mobile chce łączyć klientów z ich światem, oferując najlepsze doświadczenia, a także program Magenta Moments, który zapewnia korzyści w całej Europie. Otrzymali także certyfikat OK Senior, potwierdzający ich otwartość na wszystkie grupy klienckie.

„Odpowiedzialność firmy nie kończy się na poprawnie przeprowadzonym procesie sprzedaży. Dopiero się na nim zaczyna! Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, w którym ewoluują również oczekiwania naszych klientów. Zależy nam, by sprostać im na każdym poziomie: od oferowanych technologii po indywidualne podejście, przejawiające się m.in. w wielokanałowej obsłudze. I to działa – T-Mobile od dwóch lat nieprzerwanie notuje dodatni bilans przenoszonych numerów, z roku na rok wzrasta także liczba osób korzystających z usług naszej sieci” – mówi Piotr Walczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile.

Pędzi nowe – i w nowej jakości

Transformacja technologiczna nieustannie przyspiesza i zmienia nasze otoczenie. Rozwój sztucznej inteligencji, Internetu Rzeczy i sieci 5G w T-Mobile otwiera nowe możliwości, przekraczając nawet dotychczasowe limity prędkości. Tworzenie nowych standardów jakości uwzględniających innowacyjne rozwiązania daje praktycznie nieograniczone możliwości. T-Mobile dąży do zapewnienia klientom najwyższego poziomu satysfakcji, nieustannie podnosząc poprzeczkę technologicznych standardów.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM