Regularne spędzanie czasu z najbliższymi ma wiele korzyści dla naszego samopoczucia, rozwoju intelektualnego i budowania trwałych więzi społecznych. Badacze twierdzą, że powinniśmy poświęcać 2-3 godziny dziennie na relacje z bliskimi, aby poprawić jakość naszego życia. To nawet mniej czasu, niż poświęcamy na korzystanie z telefonu. Czas spędzony offline pomaga nam skupić się na autentycznych interakcjach, które nie są możliwe do osiągnięcia online.
Według badań, młodzi ludzie, którzy od najmłodszych lat kształtowali swój świat online, coraz częściej odczuwają przeciążenie nadmiarem informacji i wyrażają potrzebę świadomego bycia offline – 72% badanej młodzieży uważa, że czas spędzany w Internecie lepiej wykorzystaliby na interakcje rodzinne, a ponad połowa wyraża chęć udziału w 3-dniowym cyfrowym detoksie [1].
Scrabble wprowadza zupełnie nowy tryb rozgrywki, Scrabble Drużynowe, który promuje współpracę i inkluzywność. Zamiast rywalizować ze sobą, gracze tworzą jedną drużynę i wspólnie dążą do wygranej, co sprawia, że gra staje się doskonałym sposobem na tworzenie rytuałów i pogłębianie relacji z bliskimi. Ta innowacja marki Scrabble to pierwsza tego typu zmiana od 75 lat istnienia gry.
Nowy tryb Scrabble to urozmaicenie klasycznej gry – teraz można grać na dwustronnej planszy. Gracze mają możliwość wyboru między klasyczną wersją z większą rywalizacją o punkty, a nową, szybszą grą zespołową – wystarczy obrócić planszę. Scrabble Drużynowe to kooperacyjna gra, w której wszyscy uczestnicy pomagają sobie nawzajem i wspólnie osiągają cele.
Gra składa się z planszy, stojaków i płytek z literkami, kart pomocniczych i specjalnych kart celów, które uczestnicy realizują, aby doprowadzić drużynę do zwycięstwa. Rozgrywka skonstruowana jest tak, aby uczestnicy przewidywali ruchy i pomagali sobie nawzajem w realizacji kart.
Gra jest odpowiednia dla wszystkich, nawet dla tych, którzy do tej pory czuli się zniechęceni do gry w Scrabble lub nie lubili rywalizacji. Grając zespołowo, doświadczeni gracze mogą wspierać tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grami słownymi. Karty Celów mają również dwa poziomy trudności, więc wybierając prostszą opcję, można grać z całą rodziną, niezależnie od poziomu umiejętności.
Mattel to firma, która od 1945 roku tworzy niezapomniane zabawki dla dzieci na całym świecie. Ich marki, takie jak Barbie®, Hot Wheels® czy Fisher-Price®, są znane i uwielbiane przez dzieci i rodziny na całym świecie. Firma działa w 35 krajach i jej produkty są dostępne w ponad 150 państwach, dostarczając dzieciom niezapomnianych doświadczeń poprzez innowacyjne produkty.
Mattel nie tylko bawi dzieci, ale także wspomaga ich rozwój poprzez zabawę. Ich produkty, takie jak Thomas & FriendsTM, UNO® czy Monster High®, inspirują i pomagają dzieciom odkrywać uroki dzieciństwa oraz rozwijać ich pełny potencjał. Firma jest również właścicielem marek takich jak American Girl® i MEGA®, co sprawia, że jest liderem w branży zabawek dla dzieci i rodzin na całym świecie.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl