W 2023 roku Unum Życie TUiR S.A. zanotowało imponujący wzrost przypisu składki brutto o 24%, osiągając poziom 524 mln zł. Zysk netto wyniósł 14,9 mln zł. Spółka utrzymuje dynamiczny rozwój, podwajając swój udział w rynku w ciągu ostatnich 5 lat.
WUHAN, Chiny, 22 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ — TCL, światowy lider w branży elektroniki użytkowej i posiadacz dwóch najpopularniejszych marek telewizorów na świecie, zorganizował konferencję GPC 2024 dla kluczowych partnerów z całego świata. Wydarzenie, które odbyło się 19 kwietnia 2024 r. pod hasłem „Zjednoczeni dla wielkości”, zgromadziło blisko 500 partnerów biznesowych, liderów branży i mediów z 47 krajów i regionów, aby omówić najnowsze osiągnięcia firmy, strategie rozwoju i budowania marki. Podczas konferencji podkreślono globalny zasięg sieci partnerskiej TCL oraz wspólne cele firmy, dążące do sukcesu i wzajemnej współpracy.
Podczas konferencji dyrektor generalny TCL Industries, Du Juan, potwierdził strategię spółki skupiającą się na innowacyjności produktów ze średniej i wyższej półki, zakorzenieniu marki w miejscowej kulturze, odpowiedzialności korporacyjnej, zrównoważonym rozwoju oraz wzmocnieniu sieci partnerów na drodze globalnej ewolucji.
Podczas konferencji Daniel Sun, dyrektor ds. technicznych TCL Industries, ogłosił, że firma będzie kontynuować prace badawczo-rozwojowe i wprowadzać innowacje, skupiając się na doskonaleniu jakości wyświetlaczy, rozwijaniu inteligentnych rozwiązań domowych i promowaniu ekologicznych technologii oszczędzania energii, zgodnie z filozofią firmy.
Bill Jiang, wiceprezes TCL Industries i dyrektor generalny Międzynarodowego Centrum Marketingu, przedstawił propozycję marketingową „Inspirowanie do wielkości”, która ma na celu zachęcanie użytkowników TCL do osiągania swojego najwyższego potencjału. W ramach tej propozycji, zostały również zaprezentowane cztery nowe cechy marki: dynamizm, innowacyjność, nowoczesność i najwyższą jakość.
Podczas GPC 2024 zaprezentowano najnowsze innowacje TCL, w tym telewizory LED QD-Mini, klimatyzatory TCL FreshIN, lodówki Free Built-in oraz najnowsze pralki o najwyższych wskaźnikach usuwania zabrudzeń. Ponadto, planowane produkty TCL NXTPAPER 14 Pro i TCL NXTPAPER 14, wyposażone w innowacyjne wyświetlacze, zapewniają komfort dla oczu, a okulary RayNeo X2 AR Glasses i RayNeo Air 2 XR Glasses to potwierdzenie zaangażowania koncernu w innowacyjne produkty i technologie.
Firma TCL obchodzi 25-lecie swojego pierwszego etapu rozwoju międzynarodowego w Wietnamie i umacnia swoją obecność na całym świecie. Posiada rozbudowany ekosystem 10 tys. partnerów i zasięg obejmujący ponad 960 milionów użytkowników na całym świecie. TCL Industries jest globalną spółką technologiczną prowadzącą sprzedaż w ponad 80 krajach i regionach oraz obecną w ponad 160 krajach i regionach. Jej sukces opiera się na wiodącym pionowo zintegrowanym łańcuchu dostaw, najnowocześniejszych produktach i technologiach oraz skutecznej strategii współpracy partnerskiej.
Jako firma „Inspirowanie do wielkości” TCL Industries zobowiązuje się do ciągłego poszukiwania nowych możliwości, wprowadzania innowacji, stosowania ekologicznych praktyk i rozwijania się wraz ze swoimi międzynarodowymi współpracownikami. Nasza misja to inspiracja i rozwój, któremu służymy poprzez nasze działania i decyzje.
TCL to światowej klasy marka elektroniki użytkowej, która jest liderem na rynku telewizyjnym. Firma działa na ponad 160 rynkach na całym świecie i specjalizuje się w badaniach, rozwoju i produkcji różnorodnych urządzeń elektronicznych. Oferta TCL obejmuje telewizory, sprzęt audio, artykuły gospodarstwa domowego, urządzenia mobilne, inteligentne okulary, wyświetlacze komercyjne i wiele innych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: https://www.tcl.com.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl