Wiadomości Polska Biznes i finanse eGain Announces Webinar on Gen AI for Service, Featuring Success Story from Leading Utility Client
Biznes i finanse

eGain Announces Webinar on Gen AI for Service, Featuring Success Story from Leading Utility Client

Zapraszamy inwestorów na konferencję zarządu BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej, podczas której zostanie przedstawiony raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. Podczas spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, podsumowanie ubiegłego roku przez zarząd, a także odpowiedzi na pytania inwestorów.

On May 2, 2024, eGain (NASDAQ: EGAN), a top AI knowledge platform for customer service based in Sunnyvale, California, revealed plans to host an online seminar focused on generative AI for customer service. The event will showcase insights from one of its prominent utility clients.

“Most AI projects fail. Some estimates place the failure rate as high as 80%-almost double the rate of corporate IT project failures a decade ago,” writes the Harvard Business Review. Businesses are hungry for lessons learned in implementing Generative AI so they can increase their odds of success.

During the presentation, the utility client will discuss how eGain’s AI knowledge platform has significantly accelerated knowledge building and improved findability of answers for contact center agents by 98%. Attendees will also have the opportunity to participate in a no-risk, no-cost production pilot called “Innovation in 30 Days” to try out Gen AI for customer service, supported by the eGain Knowledge Hub™.

Dodatkowe informacje

Temat: Generatywna sztuczna inteligencja w obsłudze klienta: sukcesy i nauki

Data: 9 maja 2024

Godzina: 10 am EDT (czas letni wschodnioamerykański), 3 pm BST (czas letni brytyjski)

Link do rejestracji: https://bit.ly/3UHeBDb

O eGain

Wzbogacone o sztuczną inteligencję i analizę, eGain Knowledge Hub poprawia doświadczenie klienta i redukuje koszty obsługi poprzez wirtualną asystencję, samoobsługę i nowoczesne narzędzia dla agentów. Odwiedź www.eGain.com po więcej informacji.

The trademarks and product names mentioned in this release are the property of their respective companies. eGain, the eGain logo, and all other eGain product names and slogans are trademarks or registered trademarks of eGain Corp. in the United States and/or other countries.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version