Biznes i finanse

JOY GROUP zajmuje 70. miejsce w rankingu WWD Beauty Inc Top 100, poprawiając swój poprzedni wynik o 16 pozycji

Zawiera istotne porozumienie z właścicielami obligacji i pożyczkodawcą w celu redukcji zadłużenia. Silna struktura kapitałowa umożliwi rozwój modelu biznesowego KLDiscovery oraz inwestycje w wiodące na rynku rozwiązania dla klientów. Planowana transakcja powinna zostać finalizowana w niedalekiej przyszłości.

6 maja 2024 r. – W kwietniu 2024 r. magazyn WWD (Women’s Wear Daily) opublikował ranking 100 czołowych firm kosmetycznych „The 2023 WWD Beauty Inc Top 100”. Firma Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd. („JOY GROUP”) zajęła 70. miejsce dzięki swojemu stabilnemu wzrostowi. Jest to drugi rok z rzędu, w którym firma JOY GROUP znalazła się w gronie 100 największych międzynarodowych firm kosmetycznych, poprawiając swój wynik o 16 pozycji w porównaniu z poprzednim 86. miejscem.

W 2022 roku firma JOY GROUP zadebiutowała w rankingu, zajmując 9. miejsce wśród 10 podmiotów o najwyższych zyskach ze sprzedaży. Ich obecność w rankingu przez dwa lata z rzędu świadczy o stabilnym rozwoju firmy i coraz większym wpływie na międzynarodową branżę kosmetyczną. Firma pokazuje moc chińskiego piękna zarówno klientom krajowym, jak i zagranicznym.

WWD, znany również jako „Biblia mody”, to ceniony magazyn o silnej pozycji w świecie mody. Coroczny ranking 100 najlepszych międzynarodowych firm kosmetycznych, opracowywany przez WWD Beauty Inc na podstawie wyników sprzedaży, jest bardzo ceniony w branży beauty.

JOY GROUP to wiodąca firma kosmetyczna z siedzibą w Azji, która ma na celu tworzenie świata piękna, który sprawia radość wszystkim. Grupa składa się z trzech marek: JUDYDOLL, JOOCYEE i René Furterer (działającej na rynku chińskim). Ich oferta obejmuje szeroki wybór produktów, od kosmetyków do makijażu po preparaty do pielęgnacji włosów i skóry głowy.

W 2023 roku firma JOY GROUP osiągnęła łączną wartość sprzedaży detalicznej w wysokości 450 mln $ (3 mld RMB) i osiągnęła zakładany poziom przychodów w wysokości 360 mln $ (2,61 mld RMB), co oznacza wzrost o 48% rok do roku (bez uwzględnienia marki René Furterer). JOY GROUP zajmuje obecnie 2. miejsce wśród chińskich krajowych producentów kosmetyków kolorowych, umacniając swoją czołową pozycję w branży.

JOY GROUP posiada rozległą sieć sprzedaży, obejmującą sklepy na głównych platformach e-commerce, ponad 50 butików stacjonarnych, oraz obecność w ponad 10 000 sklepów oferujących kosmetyki do makijażu w całych Chinach. Dzięki własnej fabryce kosmetyków i laboratoriom, firma ma kompleksowe możliwości w całym łańcuchu dostaw, w tym badania i rozwój, produkcję, marketing i sprzedaż.

Od 2020 r. firma JOY GROUP konsekwentnie rozbudowuje swoją obecność na rynkach międzynarodowych, umacniając swoją pozycję w Japonii oraz krajach ASEAN. Planuje również ekspansję na rynki o wysokim potencjale wzrostu, takie jak USA, Australia, Kanada i Bliski Wschód.

Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na stronie internetowej www.joy-group.com

Zdjęcie dostępne pod adresem: https://mma.prnewswire.com/media/2405203/JOY_GROUP_Ranks_70th_WWD_Beauty_Inc_Top_100.jpg


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM