Wiadomości Polska Zdrowie i styl życia Tumi rozpoczyna kampanię Tegra-Liteandreg; i Alpha Bravo Jesień 2024 z udziałem zawodowego piłkarza Sona Heung-Mina
Zdrowie i styl życia

Tumi rozpoczyna kampanię Tegra-Liteandreg; i Alpha Bravo Jesień 2024 z udziałem zawodowego piłkarza Sona Heung-Mina

Marka TUMI zaprezentowała swoją najnowszą kampanię pod hasłem „Stworzone Dla Chwil, Które Nas Kształtują” (Made for Moments that Make Us), która ukazuje kulisy podróży globalnego ambasadora marki.

Dzisiaj międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI.com startuje z kampanią swoich kolekcji Tegra-Lite® i Alpha Bravo z udziałem globalnego ambasadora marki, piłkarza Sona Heung-Mina. Kampania ukazuje Sona będącego w swoim żywiole na słynnym stadionie drużyny Tottenham Hotspur i odkrywa rąbka tajemnicy jego dynamicznego życia z produktami TUMI u boku.

W kampanii przyjęto bardziej osobiste, stylistyczne podejście, uchwycone przez autora filmów dokumentalnych WARDA i duet koreańskich fotografów JI + DOH, którzy wnoszą ciepło i wrażliwość zakulisowych momentów do najnowszej kampanii marki TUMI. „Byłem osobiście podekscytowany faktem, że kampania osadzona jest w moim drugim domu” – powiedział piłkarz Son Heung-Min. Zawsze cenię sobie to, że TUMI jest przy mnie i mnie wspiera, niezależnie w jaką podróż się wybieram”.

Son pełnił funkcję globalnego ambasadora TUMI przez trzy lata, ciężko pracując każdego dnia, aby osiągnąć swoje marzenia – od udziału w mistrzostwach świata w piłce nożnej, zdobycia Złotego Buta Premier League, po objęcie funkcji kapitana drużyny Tottenham, z TUMI u swojego boku.

Nowa kampania TUMI rzuca światło na dyscyplinę, jaka musi być utrzymywana, aby odnieść sukces, z zaufanymi i eleganckimi kolekcjami Tegra-Lite i Alpha Bravo, nieugiętymi towarzyszami Sona. Produkty uchwycono w sposób doniosły i autentyczny na kultowym stadionie i podczas podróży Sona, od największych wygranych po momenty niestrudzonych poszukiwań, TUMI jest na miejscu, aby pomóc mu wytrwać i osiągać wyniki na najwyższym poziomie.

„Niewiele osób wie, że charakterystyczny „fotograficzny” gest radości Sona po zdobyciu gola jest symbolem jego pragnienia uchwycenia tych momentów i zachowania ich w pamięci. Nasza najnowsza kampania w sposób twórczy inspiruje się tą koncepcją; cały czas towarzyszymy Sonowi w jego pełnym wydarzeń życiu, a produkty TUMI stworzono do przechowywania chwil, które nas kształtują” – powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu i e-commerce. „Jako dwie kultowe kolekcje TUMI, Tegra-Lite® i Alpha Bravo reprezentują sobą charakterystyczną dla tej marki siłę, funkcjonalność i wytrzymałość. Kampania wprowadza te filary marki w życie, pokazując dokładnie w jaki sposób produkty TUMI zostały opracowane dla każdego etapu tej podróży”.

Walizki TUMI Tegra-Lite® to połączenie wytrzymałego materiału Tegris® z lekkością, zapewniając niezawodność na długie podróże. Kolekcja Alpha Bravo to hiper-funkcjonalne torby wykonane z nylonu balistycznego, znanego z trwałości marki TUMI. Obie kolekcje, Tegra-Lite® i Alpha Bravo, odzwierciedlają autentyczne DNA marki TUMI i cieszą się uznaniem klientów.

Walizki TUMI Tegra-Lite® i torby Alpha Bravo to niezawodne towarzystwo na podróże. Wykonane z trwałych materiałów, zapewniają lekkość i funkcjonalność, które są znakiem rozpoznawczym marki TUMI od ponad trzydziestu lat. To kolekcje, które nieustannie zachwycają klientów swoim autentycznym charakterem i wytrzymałością.

Produkty marki TUMI, takie jak kolekcje Tegra-Lite® i Alpha Bravo, zostały stworzone z myślą o trwałości i funkcjonalności. Znajdziesz je na stronie TUMI.com oraz w sklepach marki na całym świecie, gotowe towarzyszyć Ci w każdej chwili.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje wysokiej jakości produkty biznesowe i podróżne, które ułatwiają życie w podróży oraz podnoszą jego poziom. Dzięki funkcjonalności i pomysłowości, firma z pasją udoskonala podróżowanie dla dynamicznych osób dążących do realizacji swoich pasji. Więcej informacji na temat TUMI znajduje się na stronie TUMI.com oraz na profilach firmy na portalach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Logo – Zobacz logo TUMI

Zdjęcie – Zobacz zdjęcie produktu TUMI

Nowa wersja:

Obrazek – https://mma.prnewswire.com/media/2423874/1080X1080_240311_JD_TUMI_SHOT_04_FW24_SON_TEGRA_INTLCO_AND_EXTTRIP_EMERALD_090_FINAL_RGB_300.jpg


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version