W trakcie trzydniowego wydarzenia wzięło udział ponad 7000 zarejestrowanych uczestników z ponad 40 krajów Azji i Pacyfiku oraz z całego świata, a także 238 wystawców, co czyniło je wyjątkowym.
QINGDAO, Chiny, 24 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ — W trakcie drugiego tygodnia mistrzostw UEFA EURO 2024™ Hisense, wiodąca międzynarodowa marka sprzętu RTV i AGD oraz elektroniki użytkowej, kontynuuje ekscytującą kampanię „Beyond Glory” UEFA EURO 2024™, utrzymując swoją pozycję jako marka, która łączy kibiców z całego świata.
Kampania Hisense promuje nieustanny dążenie do doskonałości, co idealnie wpisuje się w pasję kibiców piłki nożnej na całym świecie. Reklama na Stadionie Olimpijskim w Berlinie prezentuje produkty Hisense Hero, takie jak telewizory ULED i laserowe, podkreślając zaangażowanie marki w innowacyjne technologie i niezapomniane doznania dla użytkowników.
Kampania „Beyond Glory” nie ogranicza się tylko do Stadionu Olimpijskiego w Berlinie. Jej zasięg obejmuje fanów futbolu z 30 państw, w tym Niemiec, Włoch, Zjednoczonego Królestwa, Francji i Hiszpanii. Hisense zaangażował fanów, przyciągając ich uwagę i umożliwiając im uczestnictwo w ekscytujących wydarzeniach turnieju.
Podczas turnieju EURO 2024™ Hisense przyświeca motto „Never Settle for No. 2 Globally” („Drugie miejsce na świecie to za mało”), które odzwierciedla zaangażowanie marki w ciągły rozwój i innowacje technologiczne. Dzięki temu Hisense od dwóch lat zajmuje drugie miejsce w światowym rankingu sprzedaży telewizorów. W I kwartale 2024 r. udział Hisense w globalnej sprzedaży telewizorów wyniósł 13,6%, a przychody ze sprzedaży 12,1%. Dodatkowo, na podstawie wyników sprzedażowych za 2023 r. i I kw. 2024 r. wiemy, że marka jest liderem w segmencie telewizorów 100-calowych i laserowych.
Marka Hisense przeprowadziła skuteczne kampanie marketingowe podczas największych imprez sportowych, włączając w to sponsorowanie UEFA European Championship™. Dzięki temu udało się promować produkty i technologie marki na całym świecie oraz nawiązać relacje z miłośnikami piłki nożnej, pokazując im zaangażowanie Hisense w innowacje i jakość.
Hisense
Hisense to międzynarodowa marka specjalizująca się w sprzęcie RTV i AGD, elektronice użytkowej oraz jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Firma zajęła drugie miejsce na świecie w sprzedaży telewizorów według rankingu firmy analitycznej Omdia w roku 2023 oraz I kwartale 2024 roku, a także zdobyła czołową pozycję w segmencie telewizorów 100-calowych. Obecnie firma działa w ponad 160 krajach, oferując produkty multimedialne, sprzęt RTV i AGD oraz inteligentne systemy informatyczne.
Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2445595/Commercial_Display_Area_Berlin_Olympic_Stadium.jpg
Na podstawie aktualności z serwisu: pap-mediaroom.pl