Wiadomości Polska Biznes i finanse Wiodąca czeska usługa e-mail marketingu Ecomail wchodzi na polski rynek. Zachęca klientów w pełni dostosowanym i konkurencyjnym rozwiązaniem
Biznes i finanse

Wiodąca czeska usługa e-mail marketingu Ecomail wchodzi na polski rynek. Zachęca klientów w pełni dostosowanym i konkurencyjnym rozwiązaniem

Ecomail, czołowa platforma do e-mail & SMS marketingu z Czech, zadebiutowała na polskim rynku. Firma planuje przyciągnąć klientów poprzez łatwą integrację z popularnymi narzędziami, takimi jak Shoper, PrestaShop, Shopify i WooCommerce, wysyłkę SMS-ów, wsparcie w języku polskim oraz zaawansowane funkcje wspomagające zwiększenie sprzedaży.

Ecomail, lider na rynku czeskim, zyskał już tysiące klientów w ciągu ostatnich 10 lat, szczególnie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jednak korzystają z niego również takie firmy, jak Packeta, Alensa czy Grizly.

„W ubiegłym roku całkowicie dostosowaliśmy narzędzie do potrzeb polskich przedsiębiorców i marketerów, wzmocniliśmy zespół o dwujęzycznych pracowników, którzy zajmują się polską klientelą i intensywnie nawiązujemy współpracę z polskimi partnerami. Obecnie pracujemy nad integracjami z najważniejszymi narzędziami w Polsce” – skomentował sytuację na nowym rynku Jan Tlapák, współzałożyciel i CEO Ecomail.

Pomimo tego, że angielska wersja aplikacji istnieje od ponad 2 lat, firma po dokładnej analizie rynku zdecydowała się skupić swoje siły na Polsce, widząc w niej duży potencjał.

W konkurencji z innymi narzędziami, Ecomail oferuje rozwiązanie głównie dla sklepów internetowych, wraz z zaawansowanymi integracjami. Oprócz standardowych funkcji, umożliwia także tworzenie zaawansowanych automatyzacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji do ulepszeń i modyfikacji tekstów w aplikacji, rozbudowane API oraz przejrzyste i proste w obsłudze środowisko do przygotowywania newsletterów.

„Do kluczowych zalet wyróżniających naszą aplikację na polskim rynku należy łatwość obsługi, przyjazny interfejs użytkownika całej aplikacji oraz bezpłatne wsparcie dla wszystkich klientów” – dodaje Jan Tlapák.

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się niesamowicie szybko i obecnie należy do jednych z najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie. W ubiegłym roku osiągnął wartość 22 miliardów dolarów, a według prognoz będzie nadal rósł. Przewidywana wartość brutto tego rynku w 2027 roku to aż 47,6 miliarda dolarów, a już w 2024 roku może przekroczyć 33 miliardy dolarów, co oznacza roczny wzrost o ponad 11%.

Według raportu firmy Gemius, w 2022 roku 77% polskich użytkowników dokonywało zakupów online, co stanowi niższą wartość od średniej europejskiej, wynoszącej ponad 90%. W Polsce aż 3/4 wszystkich firm prowadzi sprzedaż online, przy czym 80% z nich generuje w ten sposób mniej niż 10% swoich obrotów. Przewiduje się, że polski rynek e-handlu będzie znacząco rosnąć i do 2026 roku będzie stanowił aż 20% całej sprzedaży detalicznej w Polsce.

Najczęściej kupowane online produkty to odzież i akcesoria (79%), obuwie (66%) oraz kosmetyki i perfumy (65%). Polacy preferują szybki przelew przy użyciu usług płatniczych, takich jak PayU czy BlueMedia (70%), płatność mobilną BLIK (58%), płatność kartą kredytową (43%) i przelew bankowy (40%).


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version