NIQ Spaceman Services rozszerza swoją działalność na wszystkich partnerów SPAR na całym świecie.
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ), globalny lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, ogłasza strategiczną współpracę ze SPAR International BV, aby ułatwić integrację usług NIQ Spaceman. NIQ będzie oferować swoje usługi z zakresu space management podmiotom lokalnym SPAR na całym świecie z zamiarem wzmocnienia pozycji rynkowej wszystkich partnerów detalicznych tej organizacji.
SPAR to globalna grupa detaliczna i hurtowa, skupiająca się na niezależnych podmiotach, które działają pod marką SPAR. Obecnie grupa liczy ponad 13 984 sklepów w ponad 48 krajach. SPAR International BV jest odpowiedzialna za rozwój sieci SPAR na całym świecie oraz za wsparcie partnerów detalicznych i hurtowych w poprawie konkurencyjności, produktywności i rentowności.
Pakiet NIQ Spaceman to kompleksowe narzędzie do automatyzacji procesu planowania planogramów, z modułami dedykowanymi do analizy potrzeb klientów oraz monitorowania wydajności. Dzięki integracji danych planogramowych z systemami uzupełniania zapasów i innymi rozwiązaniami biznesowymi, umożliwia podejmowanie optymalnych decyzji merchandisingowych i usprawnia codzienną działalność sklepu.
„Ta współpraca daje nam wspaniałą możliwość wspierania wszystkich krajowych podmiotów SPAR w procesie optymalizacji ich miejsca na półkach oraz zwiększania wzrostu na różnych rynkach. Wykorzystując doświadczenie zdobyte podczas współpracy z wybranymi partnerami w przeszłości, pomyślnie ukierunkowaliśmy nasz wzrost na skuteczne strategie zarządzania miejscem” – mówi Simon Trott, lider ds. analizy danych, NIQ.
Technologia odgrywa kluczową rolę w tworzeniu planogramów ze względu na ciągłe zmiany asortymentu i preferencji kupujących. Oprogramowanie NIQ Spaceman jest powszechnie stosowane przez ponad 2 tys. producentów i detalistów z branży produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz innych na całym świecie, w 79 krajach. Dzięki temu narzędziu, klienci NIQ osiągnęli poprawę wyników sprzedaży o 10-35%, zoptymalizowali asortyment i ograniczyli zapasy o 10-30%.
„Cieszymy się na współpracę z NIQ, aby zapewnić naszej globalnej organizacji krajowej dostęp do tego rozwiązania. Innowacyjne oprogramowanie NIQ Spaceman wzmacnia pozycję naszych partnerów w zakresie wykorzystania mocy opartych na danych analiz oraz podejmowania świadomych decyzji o podziale miejsca, układzie i rozmieszczaniu produktów. Współpraca ta podkreśla nasze zobowiązanie wobec naszych partnerów do dostarczania najnowszych rozwiązań, które są motorem ich sukcesu” – mówi Tom Rose, szef Działu Operacji, SPAR International.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o NIQ Spaceman Services, kliknij tutaj.
O NIQ
NIQ to wiodąca firma zajmująca się badaniami konsumenckimi, oferująca głębokie zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 r. nastąpiło połączenie NIQ i GfK, dwóch czołowych firm o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ działa w ponad 95 krajach, co obejmuje 97% PKB. Dzięki holistycznej interpretacji danych i wszechstronnym wnioskom na temat zachowań konsumentów, które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych nowoczesnych platform, NIQ dostarcza kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.
Niniejsze zawiadomienie ma moc prawną jedynie w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie jest jedynie pomocnicze i służy do ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia, należy je interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl