Wiadomości Polska Biznes i finanse ORLEN Paczka i Allegro łączą siły, oferując wspólnie ponad 18 tys. punktów odbioru paczek
Biznes i finanse

ORLEN Paczka i Allegro łączą siły, oferując wspólnie ponad 18 tys. punktów odbioru paczek

ORLEN Paczka podjęła strategiczne partnerstwo z największą w Polsce platformą zakupową w ramach programu Allegro Delivery. Dzięki temu, klienci mają teraz dostęp do dwóch opcji dostawy i łącznie ponad 18 tysięcy punktów odbioru. Dodatkowo, dzięki możliwości nadania przesyłki kurierem na terenie całego kraju, użytkownicy mogą otrzymać dostawę już następnego dnia.

Współpraca między ORLEN Paczka i Allegro w ramach programu Allegro Delivery, uruchomionego w czerwcu, stanowi przełomowy moment dla polskiego rynku kurierskiego i e-commerce. Obaj giganci łączą siły: z jednej strony dynamicznie rosnąca marka, dysponująca już ponad 11 tys. punktów odbioru (w tym ponad 5,5 tys. automatów paczkowych), z drugiej zaś – największa pod względem odwiedzin platforma e-commerce w Polsce.

„Po wielu miesiącach intensywnej pracy możemy wreszcie zaprezentować usługę, która oznacza nową i rozpoznawalną na rynku jakość. Od teraz metody dostawy One by Allegro i ORLEN Paczka będą dostępne w programie SMART!, zarówno do automatów paczkowych, jak i punktów odbioru. Dołączyliśmy do tego programu, ponieważ jesteśmy wiarygodnym partnerem, z wysokim poziomem świadczonych usług – począwszy od odbiorów kurierskich, przez terminowość i dbałość o przesyłki, aż po obsługę posprzedażową” – mówi Bartosz Bielak, członek zarządu RUCH S.A., operatora logistycznego ORLEN Paczki.

W 2023 roku firma ORLEN Paczka odnotowała rekordowy wzrost, dostarczając o 240% więcej przesyłek do automatów paczkowych w porównaniu do roku poprzedniego. Całkowity wolumen przesyłek wzrósł o 70%.

„Zakładamy, że na koniec bieżącego roku wzrosty będą jeszcze większe m.in. dzięki dostępności usługi w dużych e-sklepach oraz strategicznym współpracom i partnerstwom” – dodaje Bartosz Bielak.

Obsługa coraz większej liczby paczek przez ORLEN Paczka przekłada się na zadowolenie klientów, co potwierdza wysoki wskaźnik NPS (Wskaźnik Rekomendacji Netto) na poziomie 85,8, odnotowany w okresie od października 2023 do marca 2024 roku.

Wzrost zasięgu i ilości obsługiwanych paczek przez ORLEN Paczka przekłada się na zadowolenie klientów, jak potwierdza wskaźnik NPS (Wskaźnik Rekomendacji Netto) na poziomie 85,8, odnotowany w okresie od października 2023 do marca 2024 roku.

ORLEN Paczka ma teraz 23 Centra Logistyczne, w tym Centralną Sortownię w Strykowie. W planach jest otwarcie kolejnych oddziałów w tym roku. 1 lipca rozpoczną się operacje w nowym centrum logistycznym w Ełku, co pozwoli na jeszcze sprawniejszą obsługę przesyłek i skrócenie czasu dostawy. Dzięki temu możliwe będzie wydłużenie godzin odbioru paczek z e-sklepów i punktów nadawczych (tzw. godzin granicznych), co z kolei pozwoli sprzedającym na sprawniejsze przygotowanie przesyłek.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version