Biznes i finanse

NielsenIQ (NIQ) uwalnia potencjał kompleksowego doświadczenia użytkownika dzięki integracji danych z paneli konsumenckich i związanych z zarządzaniem sprzedażą detaliczną w platformie NIQ Discover

Zintegrowane doświadczenie zaplecza administracyjnego i bezpośredniej obsługi w chmurze w NIQ Discover zapewnia płynne doświadczenie użytkownika w zakresie danych dotyczących pomiarów rynków detalicznych i paneli konsumenckich. Dodatkowo, technologia na żądanie umożliwia wysokiej jakości dane z paneli konsumenckich we wszystkich 23 rynkach panelowych NIQ na całym świecie. Ponadto, nowoczesna platforma umożliwia znaczne zwiększenie rozmiarów prób, planując zwiększenie prób 250-krotnie w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej i regionie Pacyfiku.

NielsenIQ (NIQ) ogłosiła dzisiaj wprowadzenie zintegrowanego doświadczenia użytkownika dla klientów paneli konsumenckich z całego świata. Dzięki platformie NIQ Discover, firmy będą miały pełny wgląd w dane rynkowe i paneli konsumenckich za pośrednictwem jednej platformy, co pozwoli na szybszy dostęp do danych i większą elastyczność. Platforma Discover wykorzystuje nową architekturę w chmurze i rozwiązanie agregacyjne, aby poprawić doświadczenia klienta.

Platforma Discover dla paneli konsumenckich opracowana przez NIQ została stworzona w celu zmiany krajobrazu informacji konsumenckich. Dzięki zaawansowanym modelom analitycznym i stałym funkcjom, NIQ umożliwia dostarczanie informacji, które mogą być wykorzystane do podejmowania konkretnych działań. Nowoczesny i intuicyjny interfejs platformy umożliwia klientom lepszą interakcję oraz oferuje nieograniczone możliwości analizy zachowania konsumentów w celu rozwoju ich działalności. „W zeszłym roku, NIQ zainwestował znacząco w funkcje globalnych paneli konsumenckich, co przyczyniło się do zwiększenia wydajności, poprawy jakości oraz przydatności informacji wynikających z uzyskiwanych danych. Wdrożenie nowoczesnej platformy w chmurze stanowi jedno z usprawnień w ofercie paneli konsumenckich na całym świecie. Teraz klienci zyskują dostęp do danych z paneli wraz z pomiarami rynków detalicznych, co pozwala im cieszyć się kompleksowym doświadczeniem użytkownika” – powiedział Kris Ewing, prezes ds. globalnych usług paneli konsumenckich w NIQ.

Najważniejsze zalety platformy NIQ Discover w odniesieniu do paneli konsumenckich obejmują:

  • Lepsze doświadczenie użytkownika: intuicyjne i skuteczne rozwiązanie umożliwiające wyświetlanie danych wraz z pomiarami rynków detalicznych, zapewniające płynny przebieg pracy wzbogacony uzupełniającymi zbiorami danych.
  • Elastyczność: możliwość tworzenia własnych analiz i uzyskiwania wyników na bieżąco, z niezliczonymi możliwościami w zakresie różnych grup odbiorców, danych, produktów, detalistów, regionów, okresów czasu i grup demograficznych.
  • Dane na żądanie: dostęp do zaawansowanych modeli analitycznych umożliwiający szybką analizę danych. Klienci zyskują dostęp do kluczowych wskaźników wydajności, takich jak penetracja rynku, a także bardziej wyrafinowanych modeli analitycznych, takich jak Super Shifting, Key Item Ranking, Assortment Optimizer oraz Portfolio Trial and Repeat.
  • NIQ Ask Arthur: wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w celu wspomagania globalnych procesów wyszukiwania, uproszczenia analizy danych i ułatwienia podejmowania świadomych decyzji.

Usługi paneli konsumenckich (CPS) świadczone przez NIQ zapewniają najbardziej kompleksowy i przejrzysty obraz dzisiejszych konsumentów na 23 rynkach. NIQ pracuje nad kolejnymi usprawnieniami paneli konsumenckich, wśród których warto wymienić:

NIQ Discover dla CPS oferuje unikalne doświadczenie użytkownika, zapewniając najlepszej jakości, zaawansowane analizy o najszerszym zasięgu w ramach jednej platformy. Dzięki temu możliwe jest wykorzystanie potencjału analitycznego danych NIQ w sposób, który dotąd nie był możliwy, dostarczając informacje na niespotykanym dotąd poziomie.

O NielsenIQ

NielsenIQ (NIQ) to globalna firma specjalizująca się w badaniach konsumenckich, która dostarcza kompleksowe informacje na temat zachowań zakupowych konsumentów i wskazuje nowe możliwości wzrostu. Fuzja NIQ z GfK w 2023 roku połączyła dwóch liderów branży o niezrównanym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ działa w ponad 95 krajach, co stanowi 97% globalnego PKB. Dzięki interpretacji danych detalicznych i dogłębnym wnioskom na temat zachowań konsumentów – dostarczanym za pomocą zaawansowanych narzędzi analitycznych, takich jak Full View™, za pośrednictwem najnowszych platform – NIQ umożliwia swoim klientom pełne zrozumienie sytuacji.

Tekst oryginalny w języku źródłowym stanowi oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia. Tłumaczenie ma jedynie charakter orientacyjny i służy do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia. Należy je interpretować w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM