Polska Grupa Lotnicza S.A. ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy kampanii wizerunkowej i obsłudze działań komunikacyjnych marki PLL LOT S.A.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat postępowania przetargowego, prosimy o odwiedzenie strony internetowej: LINK.
Postępowanie będzie podzielone na dwa etapy:
– W pierwszym etapie, który jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych, oferenci będą musieli złożyć określone w ogłoszeniu dokumenty;
– W drugim etapie wezmą udział oferenci, którzy zostaną zakwalifikowani na podstawie dostarczonych dokumentów z I etapu.
Termin nadsyłania ofert upływa 22.07.2024 roku o godzinie 12:00. Po tym terminie oferty nie będą przyjmowane. Prosimy przesłać oferty na adresy mailowe: m.jamorski@pgl.pl oraz a.dabrowska@pgl.pl.
Niniejsza firma zastrzega sobie prawo do wyboru oferentów, rezygnacji z przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn. Procedury zakupowe są zgodne z wewnętrznymi zasadami firmy i nie podlegają ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
LOT Polish Airlines is a modern carrier connecting Central and Eastern Europe with the rest of the world. The airline offers direct long-haul flights to destinations in the United States, Canada, China, Japan, and South Korea. LOT consistently increases the frequency and improves the offer on these routes, thus strengthening its position in the Central and Eastern European market. Long-haul connections are operated by Boeing 787 Dreamliners, some of the most advanced wide-body aircraft in the world. With a presence in the sky since 1929, the Polish carrier is the 12th oldest airline in the world and one of the most international and recognizable Polish brands.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl