Marka TUMI została wybrana do zaprojektowania etui na trofea na trzy nadchodzące wydarzenia PGA TOUR i LPGA Tour, co potwierdza jej silne partnerstwo z prestiżowymi organizacjami golfowymi.
11 lipca 2024 r. w Nowym Jorku międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI ogłosiła swoich nowych globalnych ambasadorów – zawodowych golfistów: Nelly Kordę, numer 1 na świecie wśród kobiet i ostatnią zwyciężczynię Chevron Championship, oraz Ludviga Åberga, zajmującego 4. miejsce na świecie. TUMI będzie wyłącznym dostawcą walizek dla tych uznanych sportowców, poprawiając jakość ich podróży zarówno w ramach turniejów golfowych, jak i poza nimi. Partnerstwo z TUMI odzwierciedla ekspansję marki w świecie sportu, jako zaufanego lidera efektywności, wspierającego najlepszych graczy w ich dążeniach do doskonałości. Ludvig Åberg i Nelly Korda dołączają do grona globalnych ambasadorów TUMI, w którym już wcześniej znaleźli się: zawodowy piłkarz Son Heung-Mina, uznana aktorka Ka Young Mun i kierowca zespołu McLaren Formuły 1 Lando Norris.
Korda i Åberg są uznawani za najbardziej zaangażowane i znane nazwiska w świecie golfa. Ich nieustanne dążenie do doskonałości, niezachwiana motywacja i imponujące wyniki odzwierciedlają wartości, jakie TUMI wprowadza w każdej kolekcji z pasją. Jako nowi ambasadorzy, będą korzystać wyłącznie z walizek i plecaków marki TUMI, która wspiera ich ambicje w doskonaleniu jakości gry podczas wyjazdów.
„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z TUMI w charakterze globalnej ambasadorki reprezentującej markę w ramach turniejów golfowych, jak i poza nimi – powiedziała Korda. – Istnieje wiele powiązań między marką TUMI a moim podejściem do gry. Dzielimy to samo dążenie do perfekcji. Nasze partnerstwo wydaje się idealnie dopasowane”.
Marka TUMI została wybrana do zaprojektowania etui na trofea na trzy nadchodzące wydarzenia PGA TOUR i LPGA Tour, tym samym wynosząc swoje partnerstwo z prestiżowymi organizacjami golfowymi na wyższy poziom.
NOWY JORK, 11 lipca 2024 r. /PRNewswire/ — Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI przedstawiła dzisiaj swoich najnowszych globalnych ambasadorów – zawodowych golfistów: Nelly Kordę, numer 1 na świecie wśród kobiet i ostatnią zwyciężczynię Chevron Championship, oraz Ludviga Åberga, zajmującego 4. miejsce na świecie. TUMI będzie pełnić funkcję wyłącznego dostawcy walizek dla tych uznanych sportowców, poprawiając jakość ich podróży zarówno w ramach turniejów golfowych, jak i poza nimi.
„Od dłuższego czasu jestem fanem TUMI, dlatego to niemal surrealistyczne uczucie zostać jednym z ich globalnych ambasadorów – powiedział Åberg. – Współpraca z marką, którą bardzo szanuję, i otrzymanie ich wsparcia podczas rywalizacji na wysokim poziomie sprawia, że znalazłem się w momencie, w którym moje życie zatoczyło koło”.
W ramach nowego partnerstwa z LPGA Tour i PGA TOUR, marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI została wybrana do zaprojektowania zupełnie nowych, niestandardowych aluminiowych etui na trofea – TUMI 19 Degree Aluminum – dla mistrzostw TOUR PGA, Solheim Cup i CME Group Tour Championship. Jest to pierwszy raz, kiedy marka otrzymała zaszczyt stworzenia etui na trofea dla tych prestiżowych wydarzeń. Etui, zaprojektowane przez dyrektora kreatywnego TUMI, Victora Sanza, oddają motywy siły, pewności siebie, aspiracji, pasji i ideałów wspólnych dla marki i legendarnych graczy, którzy będą trzymać te etui, przypominające im o ich największych dokonaniach.
Nowe etui na trofea marki TUMI będą prezentowane podczas trzech ważnych wydarzeń sportowych: mistrzostw TOUR w Atlancie w sierpniu, Solheim Cup LPGA Tour we wrześniu oraz mistrzostw CME Group Tour w listopadzie. Wykonane z aluminium lotniczego, z charakterystycznym dla marki żebrowaniem oraz mechanizmem blokującym, etui te doskonale łączą wytrzymałość z pięknem. Ich wnętrze wyściełane jest miękkim aksamitem, zapewniając niezwykłą przyjemność w dotyku i podnosząc je do najwyższych standardów jakości i stylu marki TUMI. Po otwarciu etui można podziwiać lustrzane panele, w których odbija się nagroda, wraz z widzami marzącymi o kolejnym mistrzowskim tytule.
„Fakt, iż marka TUMI została wybrana na projektanta etui na trofea na potrzeby kultowych turniejów LPGA Tour i PGA TOUR to dla nas ogromny zaszczyt, tym bardziej że nieustannie wspieramy organizatorów i uczestników tych imprez – powiedział Sanz. – Miliony podróżnych na całym świecie wybierają TUMI, aby każdego dnia chronić to, co cenią najbardziej. Cieszymy się, że możemy wykorzystać uznaną siłę naszej marki i pomysłowość projektową, aby zapewnić ochronę trofeów, które symbolizują lata ciężkiej pracy, poświęcenia i pasji wiodących sportowców”.
Fani golfa będą mieli okazję zobaczyć etui na trofea podczas trzech wydarzeń, a także w fazie playoff rozgrywek FedExCup. Najnowsze informacje o produkcie można znaleźć na profilach @TUMITravel. Aby dowiedzieć się więcej o partnerach TUMI w świecie sportu, odwiedź stronę: TUMI.com/About. Kolekcję golfową TUMI można zakupić online i w salonach TUMI na całym świecie.
TUMI to firma założona w 1975 roku, która specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości produktów biznesowych, podróżnych i luksusowych. Ich produkty są zarówno trwałe, jak i eleganckie, ułatwiając podróżowanie i podnosząc jego komfort. Firma TUMI koncentruje się na łączeniu funkcjonalności z innowacyjnością, aby ułatwić podróżowanie osobom aktywnym, które dążą do realizacji swoich pasji.
Aby dowiedzieć się więcej o produkcie TUMI, odwiedź stronę: TUMI.com
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl