Wiadomości Polska Biznes i finanse Wendy’s kontynuuje międzynarodową ekspansję i ogłasza plany wejścia na nowe rynki europejskie
Biznes i finanse

Wendy’s kontynuuje międzynarodową ekspansję i ogłasza plany wejścia na nowe rynki europejskie

Marka Wendy’s ogłosiła podpisanie dwóch nowych umów z franczyzobiorcami na utworzenie setek restauracji w Irlandii i Rumunii w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To debiut marki Wendy’s w obu krajach, a pierwsze restauracje mają tam zostać otwarte w 2025 roku. W 2021 roku Wendy’s zawitała ponownie do Wielkiej Brytanii, gdzie przygotowuje się do rozbudowy sieci do 400 lokali. Spółka aktywnie poszukuje też franczyzobiorców, planując rozszerzyć sieć restauracji na innych rynkach w Europie, m.in. w Polsce i Czechach.

Restauracja szybkiej obsługi o globalnym zasięgu z siedzibą w Stanach Zjednoczonych podpisała dwie nowe umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Planuje utworzyć setki lokali w Europie w ciągu dziesięciu lat, począwszy od 2025 roku. Spółka aktywnie poszukuje także franczyzobiorców na innych rynkach europejskich, takich jak Polska i Czechy, wymagając od kandydatów bogatego doświadczenia operacyjnego, znajomości lokalnego rynku oraz udokumentowanej historii dynamicznego rozwoju marek.

W 2021 roku Wendy’s powróciła do Wielkiej Brytanii, planując rozbudowę swojej obecności w Europie. Firma planuje otworzyć 50 restauracji w Wielkiej Brytanii do końca roku, z dalszymi planami rozszerzenia sieci do 400 lokali. Wendy’s aktywnie współpracuje z franczyzobiorcami, rozwijając swoją działalność na rynku brytyjskim, w tym także na północy kraju, gdzie planuje otwarcie restauracji w Liverpoolu. Aby umożliwić ekspansję w całej Europie, firma inwestuje znaczne środki lokalnie, w tym w sprawny łańcuch dostaw, regionalne zespoły operacyjne oraz współpracę z najlepszymi agencjami marketingowymi i kreatywnymi.

„Kontynuujemy naszą podróż, aby stać się marką o coraz większym znaczeniu globalnym, dlatego kraje europejskie są priorytetowymi, strategicznymi rynkami wzrostu i pomogą nam rozszerzać obecność Wendy’s na arenie międzynarodowej. Aby przyspieszyć ten proces, koncentrujemy się na budowaniu relacji z franczyzobiorcami, którzy podzielają nasze ambicje i chcą budować zasięg restauracji Wendy’s na całym kontynencie” – mówi E.J. Wunsch, prezes zarządu Wendy’s.

Kultowa marka restauracji szybkiej obsługi o globalnym zasięgu z siedzibą w Stanach Zjednoczonych – podpisała dwie nowe umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Nowi partnerzy mają wspomóc Wendy’s w utworzeniu w Europie setek lokali w ciągu dziesięciu lat, począwszy od 2025 roku. Ponadto spółka aktywnie poszukuje franczyzobiorców na innych rynkach europejskich, m.in. w Polsce i Czechach. Kandydaci powinni wykazać się bogatym doświadczeniem operacyjnym, znajomością lokalnego rynku oraz udokumentowaną historią dynamicznego rozwoju marek.

W 2021 roku Wendy’s ponownie zawitała do Wielkiej Brytanii, tworząc bazę do przyszłej ekspansji w Europie. Spółka przewiduje, że do końca roku liczba restauracji w jej brytyjskiej sieci wzrośnie aż do 50, a w planach ma już też dalszą rozbudowę do 400 lokali. Wendy’s wspólnie z franczyzobiorcami cały czas zwiększa aktywność na rynku brytyjskim – także na północy kraju, gdzie latem otwiera restaurację w Liverpoolu. Aby móc rozwijać się w całej Europie, spółka zainwestowała też znaczne środki lokalnie, m.in. w sprawny łańcuch dostaw, regionalne zespoły operacyjne oraz współpracę z najlepszymi agencjami marketingowymi i kreatywnymi.

„To fantastyczny okres dla zespołu Wendy’s w Europie. Nasza sieć dynamicznie się powiększa, a fani i klienci stale pytają, gdzie się otworzymy tym razem. Jesteśmy gotowi sprostać ich zapotrzebowaniu, otwierając restauracje Wendy’s w kolejnych lokalizacjach, a tym samym serwując świeże i smaczne wysokiej jakości jedzenie europejskim konsumentom w miejscach, gdzie żyją, pracują i wypoczywają” – mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy’s na Europę.

Wendy’s słynie z serwowania burgerów ze świeżej wołowiny prosto z grilla, w tym takich pozycji jak Baconator®, Dave’s Single™, Spicy Chicken Sandwich oraz deser Frosty® – który można jeść łyżką lub pić przez słomkę ze względu na swoją konsystencję. Marka działa w ponad 30 krajach na całym świecie, z ponad 7100 restauracji, i konsekwentnie realizuje ambitne plany szybkiego wzrostu i ekspansji międzynarodowej.

W planie rozwoju marki Wendy’s do 2025 roku przewiduje się, że udział zagranicznych lokali wyniesie 70%. Firma planuje szereg działań mających na celu szybką rozbudowę sieci i realizację długoterminowych planów. W 2023 roku Wendy’s odnotowała 13. z rzędu globalny wzrost rocznej sprzedaży, co świadczy o szybkim rozwoju marki na całym świecie dzięki trwałym relacjom ze współpracującymi z marką franczyzobiorcami i dostawcami.

Wendy’s szuka partnerów strategicznych w Europie i zachęca do kontaktu w sprawie współpracy pod adresem internationalfranchising@wendys.com.

Historia Wendy’s:

Wendy’s zostało założone przez Dave’a Thomasa w 1969 roku z myślą o serwowaniu świeżego, wysokiej jakości jedzenia w przyjaznej atmosferze i przystępnych cenach. Od tamtej pory Wendy’s słynie z autorskich kwadratowych hamburgerów, świeżo przygotowywanych sałatek i innych popularnych dań, takich jak chili, pieczone ziemniaki czy deser Frosty. Firma i jej ikoniczne logo przedstawiające postać uśmiechniętej, czerwonowłosej dziewczynki z kucykami są znane na całym świecie i od ponad 50 lat towarzyszą sieci w osiąganiu kolejnych sukcesów. Obecnie Wendy’s i jej franczyzobiorcy zatrudniają setki tysięcy pracowników w ponad siedmiu tysiącach restauracji na całym świecie, z misją stania się najlepiej prosperującą i uwielbianą marką restauracyjną na świecie.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version