Wiadomości Polska Biznes i finanse Prezes Grupy Hisense prezentuje strategiczną mapę przyszłego sukcesu firmy
Biznes i finanse

Prezes Grupy Hisense prezentuje strategiczną mapę przyszłego sukcesu firmy

Utworzenie nowej, zintegrowanej marki przyniesie spółce Alsendo większą siłę na rynku oraz umocni jej pozycję w negocjacjach z partnerami technologicznymi – zaznaczają Magdalena Magnuszewska i Dawid Olszta z Alsendo, wiodącej firmy w Europie Środkowo-Wschodniej, specjalizującej się w usługach wysyłkowych.

Firma Hisense, światowy lider branży elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, przedstawiła dziś swoje ambitne plany rozwoju podczas Konferencji Partnerów w Berlinie, która odbyła się tuż przed finałami EURO 2024™. Fisher Yu, prezes Grupy Hisense, wygłosił przemówienie zatytułowane: „Więcej niż mistrz, więcej niż chwała” („Beyond Champion, Beyond Glory”), omawiając strategiczne ulepszenia ukierunkowane na podnoszenie jakości marki, produktów i usług opartych na scenariuszach, optymalizacji struktury przemysłowej oraz zobowiązaniu do kontynuowania globalnej ekspansji.

Hisense, sponsorująca po raz trzeci Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA, prezentuje swój slogan: „Hisense, więcej niż marka” („Hisense, More Than a Brand”), który podkreśla strategię firmy obejmującą wiele marek. Pierwszy sponsoring w 2016 roku okazał się ważnym kamieniem milowym, przyspieszając globalizację firmy poprzez udział w wydarzeniach sportowych najwyższej rangi. W międzyczasie zagraniczne przychody Hisense wzrosły ponadtrzykrotnie – z 3,5 miliarda do 12 miliardów dolarów amerykańskich.

„Cieszymy się, że firma Hisense utrzymała silną dynamikę wzrostu w pierwszej połowie 2024 roku – powiedział Yu. – Działalność Hisense 2C odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów, a osiemnastoprocentowy wzrost na rynkach zagranicznych podkreśla sukces długoterminowej strategii opartej na modelu ukierunkowanym na użytkownika, innowacjach technologicznych i globalnej wizji. Jest to dla nas doskonała podstawa do wdrażania strategicznych ulepszeń w zakresie marki, scenariuszy, struktury przemysłowej i globalizacji. Pod względem dostaw telewizorów Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie w pierwszym kwartale 2024 roku, drugi rok z rzędu. Ciągle zmniejszamy w tym względzie dystans do marki numer jeden i z ekscytacją spoglądamy w przyszłość”.

Yu w swoim przemówieniu szczegółowo opisał najnowsze aktualizacje, które podkreślają zaangażowanie Hisense w technologię ukierunkowaną na użytkownika i najwyższą jakość w procesie tworzenia nowych funkcji i produktów, opierając się na opiniach klientów. To przygotowuje giganta elektroniki użytkowej do dalszego rozwoju na rynku globalnym.

Firma koncentruje się na zapewnianiu inteligentnych doświadczeń w warunkach domowych, uwzględniając kompleksowe scenariusze użytkowników w planowaniu produktów, badaniach i rozwoju oraz marketingu, a także nadając priorytet kompatybilności międzyplatformowej w zakresie łączności, bezpieczeństwa i sztucznej inteligencji, aby tworzyć inteligentniejsze produkty, które wychodzą naprzeciw potrzebom użytkowników, a nawet je przekraczają.

Hisense kontynuuje rozwój niezależnych urządzeń końcowych, aby stworzyć kompleksowe rozwiązania systemowe, zapewniając przewagę konkurencyjną. Korzysta z platform usług w chmurze, takich jak ConnectLife dla inteligentnych urządzeń domowych, oraz duży model językowy HI-Star AI do interakcji i inteligencji. Rozwiązania te są zgodne z zobowiązaniami Hisense dotyczącymi zrównoważonego rozwoju i zaspokajają różnorodne potrzeby, obejmując długofalowe cele środowiskowe i społeczne. Hisense aktywnie rozwija swoją działalność w obszarach inteligentnego transportu, inteligentnych budynków, opieki zdrowotnej, zarządzania energią i elektroniki samochodowej, umacniając swoją pozycję jako lidera w zrównoważonym rozwoju.

Hisense zdecydowało się zmodernizować sześć regionalnych centrów operacyjnych w ramach globalnej ekspansji, aby przygotować się na przyszły wzrost. Firma opiera się na solidnej sieci 26 ośrodków badawczo-rozwojowych, 34 parków przemysłowych i baz produkcyjnych, a ich podejście „Myśl globalnie, działaj lokalnie” wspiera lokalne talenty i wzmacnia regionalną produkcję, badania i rozwój oraz łańcuchy dostaw. Dzięki temu Hisense może zaspokajać specyficzne lokalne potrzeby poprzez dostosowane produkty, wspierane globalnymi inwestycjami w badania i rozwój.

Hisense sponsoruje UEFA EURO 2024™, co jest kolejnym krokiem w ich strategii marketingowej, mającej na celu promowanie marki na całym świecie. Kampania „WIĘCEJ NIŻ CHWAŁA” podkreśla zaangażowanie Hisense w rozwój nowoczesnej technologii, która ma poprawić jakość życia codziennego.

Hisense to międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, która jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów o przekątnej 100 cali, zarówno w 2023 roku, jak i w pierwszym kwartale 2024 roku. Firma działa już w 160 krajach i specjalizuje się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Hisense jest wiodącą międzynarodową marką w dziedzinie urządzeń domowych i elektroniki użytkowej. Jest także oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Zgodnie z rankingiem Omnia, firma zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów o przekątnej 100 cali, zarówno w 2023 roku, jak i w pierwszym kwartale 2024 roku. Obecnie Hisense działa w 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version