W latach 1994-2003 liczba dzieci z chorobą afektywną dwubiegunową (mania, depresja) wzrosła czterdziestokrotnie [1]. Liczba dzieci, u których zdiagnozowano ADHD, wzrosła o niemal 800% [2]. Jednocześnie w tym czasie dynamicznie rozwijały się media elektroniczne, internet, komputery i smartfony, co prowadziło do coraz częstszego i dłuższego przesiadywania najmłodszych przed ekranem. Czy istnieje związek pomiędzy tymi dwoma faktami?
Podczas EURO 2024 w Qingdao, Chinach, globalna marka AGD i elektroniki użytkowej Hisense oraz Fundacja UEFA wspólnie uruchomiły inicjatywę społeczną „Wiara w młodych mistrzów” (Faith In Young Champions). Dzięki innowacyjnym robotom zasilanym przez Hisense, dzieci hospitalizowane w 22 krajach mogły wirtualnie uczestniczyć w 23 meczach EURO 2024, spełniając ich marzenia o udziale w wydarzeniu pomimo ograniczeń fizycznych.
Podczas wydarzenia dzieci miały możliwość korzystać z robota, który umożliwiał im wejście do specjalnych stref, takich jak strefa rozgrzewki, szatnia czy sekcja VIP, gdzie mogły spotkać swoich ulubionych graczy lub drużyny. Dzięki temu każdy młody fan piłki nożnej mógł na żywo wyrazić swoją pasję do tego sportu.
Hisense zaangażował się w poprawę jakości życia dzieci, wykorzystując technologię ukierunkowaną na użytkownika i odpowiedzialność społeczną na całym świecie. Firma przekazała szpitalowi w RPA najnowocześniejsze produkty komercyjne, w tym interaktywne wyświetlacze, które pomogły dzieciom zrozumieć zasady działania tej technologii podczas interaktywnych zajęć z udziałem wolontariuszy. Dodatkowo, szpitale mogą wykorzystywać te rozwiązania w swoich codziennych pracach biurowych, spotkaniach i dyskusjach, co przyczynia się do zwiększenia cyfryzacji i ułatwienia procesów roboczych.
„Z wdzięcznością przyjmujemy cyfrową tablicę, która będzie bardzo przydatna przy dzieleniu się pomysłami i burzy mózgów z udziałem dyrektorów, lekarzy i zespołów zarządzających szpitalem. Cyfrowa wersja tablicy znacznie ułatwi nam życie” – mówi dyrektor szpitala.
UEFA Foundation was established in 2015 as a charitable organization operating according to Swiss law. Its long-standing philosophy aligns with the concept of supporting youth and social responsibility of the company Hisense. During the EURO 2024 tournaments, fans could also see the slogan „BECAUSE EVERY CHILD IS A CHAMPION” displayed on the LED board on the field, perfectly reflecting Hisense’s motto for this year: „Belief in young champions,” which underpins the collaboration.
„Piłka nożna to nie tylko sport numer jeden na świecie, ale także wyśmienita platforma do tworzenia projektów solidarnościowych ukierunkowanych na potrzebujących. Chciałabym zachęcić wszystkich do przyłączenia się do działań Fundacji UEFA na rzecz dzieci i wsparcia tej globalnej inicjatywy. Dzięki wsparciu Hisense i solidarności europejskiej rodziny piłkarskiej możemy osiągnąć jeszcze więcej”.
Carine Nkoue, sekretarz generalny Fundacji UEFA, podkreśliła znaczenie zaangażowania w działania charytatywne i ideę społecznej odpowiedzialności biznesu.
Firma Hisense od dawna aktywnie angażuje się w działania charytatywne i społeczną odpowiedzialność biznesu, aby pomagać każdemu cieszyć się chwilą dzięki technologii skoncentrowanej na użytkowniku.
Firma Hisense, obecna na rynkach globalnych, angażuje się w szeroki zakres działań społecznych mających na celu poprawę opieki zdrowotnej i jakości edukacji na całym świecie. Jej produkty, takie jak ultradźwięki i sprzęt, są eksportowane do ponad 20 krajów w Azji, Afryce Środkowej i Wschodniej oraz Europie, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom. Ponadto, komercyjne wyświetlacze Hisense zyskały popularność w ponad 40 krajach, w tym w Europie, Stanach Zjednoczonych i regionie Azji i Pacyfiku.
Hisense od lat angażuje się w działania na rzecz dobra publicznego poprzez współpracę przy światowej klasy wydarzeniach sportowych. Teraz postanowiliśmy wykorzystać tę duchową inspirację do ulepszenia kampanii społecznej odpowiedzialności biznesu – od sponsorowania produktu po wykraczanie poza czas i przestrzeń.
Hisense i Fundacja UEFA planują kontynuować współpracę, aby rozszerzyć swoje działania filantropijne i przynieść większe korzyści różnym regionom na całym świecie poprzez odpowiednie wykorzystanie zasobów.
Hisense to międzynarodowa marka specjalizująca się w urządzeniach domowych i elektronice użytkowej. Firma oferuje szeroki wybór produktów multimedialnych, w tym inteligentne telewizory, oraz urządzenia RTV i AGD. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów o rozmiarze 100 cali. Firma działa obecnie w 160 krajach.
Możesz obejrzeć najnowsze wideo „Faith In Young Champions Mini Documentary” klikając w link: https://mma.prnewswire.com/media/2460646/Faith_In_Young_Champions_Mini_Documentary.mp4
Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2460645/Faith_In_Young_Champions_Welfare_Initiative.jpg
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl