Biznes i finanse

Kolmar Korea mianuje na stanowiska światowej klasy ekspertów, by zintensyfikować swoją działalność na rynku północnoamerykańskim

Spółka integruje produkcję, sprzedaż oraz badania i rozwój w celu zwiększenia swojej obecności na rynku kosmetyków za oceanem.

Kolmar Korea (KRX: 161890) przyspiesza swoją globalną ekspansję poprzez mianowanie światowej klasy ekspertów w dziedzinie przemysłu kosmetycznego na stanowiska w swojej filii w Ameryce Północnej. Spółka planuje rozpoczęcie budowy swojego drugiego zakładu w Stanach Zjednoczonych na początku przyszłego roku i mianowała nowego dyrektora swojej działalności w Ameryce Północnej oraz globalnego generalnego dyrektora handlowego (GCCO). Opracowano także ramy strategiczne, które ułatwią integrację produkcji, sprzedaży oraz badań i rozwoju w celu penetracji miejscowego rynku. Częścią tego planu jest utworzenie zespołu badawczo-rozwojowego w Ameryce Północnej i wyznaczenie nowego menedżera.

Więcej materiałów multimedialnych znajdziesz w pełnej treści informacji prasowej, którą można znaleźć tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240716453333/pl/

Kolmar Korea ogłosiła, że Yongchul Hura został powołany na stanowisko dyrektora generalnego spółek zależnych w Ameryce Północnej – Kolmar Laboratories i Kolmar USA. Philippe Warnery został natomiast globalnym generalnym dyrektorem handlowym (GCCO), George Rivera – generalnym dyrektorem naukowym (CSO) filii północnoamerykańskiej, a Inka Park – dyrektor zarządzający Centrum Badań i Rozwoju w Ameryce Północnej, odpowiedzialnym za zbliżenie rynków koreańskiego i północnoamerykańskiego.

W ostatnich nominacjach kluczową rolę odegrało wyznaczenie wielu doświadczonych specjalistów z międzynarodowym doświadczeniem w branży kosmetycznej. Oczekuje się, że pomoże to firmie skutecznie wejść na rynek Ameryki Północnej.

Yongchul Hur, nowy dyrektor generalny północnoamerykańskich spółek zależnych Kolmar, ma bogate doświadczenie w globalnym rynku oryginalnych produktów, nadzorując produkcję kosmetyków Kolmar Korea do pielęgnacji skóry i makijażu. Przed objęciem tej roli, pełnił funkcję prezesa Kolmar Beijing i Kolmar Wuxi, przyczyniając się do znacznego wzrostu działalności Kolmar na rynku chińskim. Przed dołączeniem do Kolmar Korea, zajmował ważne stanowiska w branży produkcji kosmetyków, w tym menedżera zakładu produkcyjnego w Amore Pacific i dyrektora generalnego Cosvision. Prezes Hur zamierza wykorzystać swoje kilkudziesięcioletnie doświadczenie w branży jako osoba kierująca lokalną działalnością w Ameryce Północnej.

Philippe Warnery, nowy globalny dyrektor handlowy (GCCO), specjalizuje się w światowym rynku kosmetycznym. W przeszłości pełnił funkcję dyrektora generalnego włoskiego producenta kosmetyków Intercos North America oraz prezesa regionu Wielka Brytania i Irlandia oraz dyrektora generalnego kanadyjskiej filii Estee Lauder. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu na globalnym rynku kosmetyków, zarówno wśród marek, jak i producentów, posiada mocną sieć kontaktów, co daje mu przewagę nad konkurencją. Warnery skupi się na osiągnięciu znaczących wyników sprzedaży zarówno czołowych światowych marek, jak i marek niezależnych, oraz na współpracy z influencerami zyskującymi popularność na całym świecie.

George Rivera, nowy główny dyrektor naukowy (CSO) północnoamerykańskich spółek zależnych Kolmar, ma ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie badań i rozwoju w firmach kosmetycznych o zasięgu globalnym, takich jak L’Oreal USA i Intercos. Niedawno kierował innowacjami w zakresie procesów i technologii jako prezes Kolmar USA. Wspólnie z Inki Parkiem, szefem Centrum Badań i Rozwoju w Ameryce Północnej, planuje skoncentrować się na pracach badawczo-rozwojowych dostosowanych do potrzeb lokalnego rynku.

Szef Centrum Park, ekspert z 18-letnim doświadczeniem w Kolmar R&D Complex, centrum badawczo-rozwojowym Kolmar Group w Korei Południowej, będzie odpowiedzialny za dostosowanie kluczowych technologii do lokalnych potrzeb. Korzystając z danych zgromadzonych w Kolmar R&D Complex, zespół Parka będzie analizował zapotrzebowanie na zamorskich rynkach i skoncentruje się na tworzeniu spersonalizowanych receptur opartych na kolorze, recepturze i zapachu.

Kolmar Korea planuje wykorzystać swoje nowe strategiczne nabytki personalne, aby zwiększyć operacyjną wydajność swoich zakładów produkcyjnych w Ameryce Północnej, w tym istniejącego zakładu oraz drugiego, który jest w trakcie budowy. Firma dąży do osiągnięcia sprzedaży na poziomie 100 milionów dolarów w ciągu najbliższych pięciu lat poprzez agresywne rozbudowywanie sieci sprzedażowej w Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej. Dodatkowo, z uwagi na rosnącą popularność produktów K-beauty na rynku amerykańskim dzięki globalnym kanałom dystrybucyjnym, takim jak Amazon, firma zamierza aktywnie promować oryginalne kosmetyki, podkreślając ich dostępność i skuteczną logistykę dla małych i średnich niezależnych marek koreańskich producentów, które szukają sposobu, by wejść na rynek USA.

Zdaniem jednego z przedstawicieli Kolmar Korea: „Zatrudnienie tych osób podkreśla nasze dążenie do nadania naszej działalności na rynku północnoamerykańskim nowego rozmachu poprzez postawienie na czele ekspertów od tej branży. Kolmar Korea będzie koncentrować się na osiąganiu wzrostu dzięki synergistycznej współpracy sprzedaży, produkcji oraz działu badawczo-rozwojowego, oraz na ekspansji swoich wpływów poprzez Amerykę Północną na Europę”.

W 2016 roku, firma Kolmar Korea przejęła Kolmar USA (dawniej PTP) i Kolmar Canada (dawniej CSR), aby umocnić swoją obecność na rynku północnoamerykańskim i przygotować się do globalnej ekspansji. Następnie, w 2022 roku, firma Kolmar Korea nabyła 100% praw do znaków towarowych marek „Kolmar”, umożliwiając sobie ekskluzywne prawa do marki i rozszerzenie działalności w USA i na innych rynkach światowych. Dodatkowo, firma zwiększa swoją sieć sprzedażową poprzez otwarcie Centrum Innowacji Kolmar w New Jersey, USA.

Niniejsze zawiadomienie jest ważne w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy do ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia. W przypadku wątpliwości, należy kierować się tekstem oryginalnym, który ma pierwszeństwo w przypadku interpretacji prawnie wiążącej.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM