Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, informuje o wprowadzeniu na rynek zestawu dla twórców oprogramowania na urządzenia mobilne (Mobile Software Development Kit, SDK). Rozwiązanie Mobile SDK pozwala na skuteczne osiągnięcie celów związanych z rozszerzeniem opcji płatniczych, przejściem na model D2C lub transakcjami poza sklepami z aplikacjami, oraz zwiększeniem potencjału gier pod względem czerpanych z nich dochodów. Integracja z globalnym rozwiązaniem płatniczym i sklepem internetowym umożliwia twórcom z całego świata bezproblemowe wdrożenie swoich gier na platformach Android oraz iOS, otwierając nowe kanały dystrybucyjne i zwiększając potencjał czerpania z nich dochodów na całym świecie. Twórcy gier, tacy jak Gaijin Network LTD (Crossout), Artstorm (Modern Warships), LINGCHAI (HONG KONG) LIMITED (Fantasy Tales: Sword and Magic) i ULTRAHORSE (SquadBlast) wykorzystują już zestaw Xsolla SDK, by zarabiać na opracowywanych grach.
Więcej informacji oraz multimedia można znaleźć w pełnej treści tej informacji prasowej pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240718370576/pl/.
Wprowadzenie Xsolla Mobile SDK jest odpowiedzią na najnowsze przepisy dotyczące rynków cyfrowych na całym świecie, zwłaszcza w Unii Europejskiej, a także na planowane przepisy w Japonii i Wielkiej Brytanii na rok 2025. Te zmiany mają kluczowe znaczenie dla platform internetowych, ponieważ otworzą nowe możliwości generowania dochodów dla twórców poprzez zniesienie ograniczeń związanych z tradycyjnymi zakupami w sklepach z aplikacjami.
Zestaw Xsolla Mobile SDK pozwala na przeprowadzanie transakcji poza sklepem, zapewniając wygodę i elastyczność dla twórców aplikacji mobilnych.
SDK został opracowany przez Xsolla, aby uprościć proces dystrybucji poza sklepami Google Play i App Store. Integracja z Pay Station umożliwia płatności za transakcje poza sklepem, a kompatybilność z różnymi mechanizmami gier sprawia, że jest to wszechstronne narzędzie dla twórców aplikacji mobilnych.
Opracowany przez Xsolla zestaw Mobile SDK zapewnia płynną integrację w grach obsługiwanych już przez bibliotekę rozliczeniową Google Play lub integracje z Apple StoreKit. Dostarcza dodatkowe funkcje lub zastępuje opcje rozliczeniowe zgodnie z wymogami Google Play (UCB) i Apple w świetle unijnego aktu o rynkach cyfrowych (DMA). Funkcje SDK obejmują wsparcie transakcji w sklepach zgodnie z DMA oraz umożliwiają przyjmowanie płatności dokonywanych w ramach gier przy użyciu ponad 700 lokalnych metod płatniczych na ponad 200 terytoriach.
Nowe przepisy SDK umożliwiają łatwą adaptację do różnych modeli rozliczeń oraz zapewniają zgodność z wymogami platform korzystających z Xsolla Pay Station w różnych regionach.
„Wraz z wprowadzeniem Mobile SDK Xsolla potwierdza swoje zaangażowanie na rzecz wspierania twórców gier na urządzenia mobilne w kontekście ewoluującej gospodarki cyfrowej i zmieniającego się otoczenia regulacyjnego – powiedział David Stelzer, prezes Xsolla. – Pragniemy pomóc twórcom w łatwym spełnieniu wymogów wynikających ze zmian przepisów i konieczności zapewnienia zgodności, udostępniając im narzędzia pozwalające zwiększyć zakres oferowanych opcji płatniczych, zmniejszyć koszty prowizji, a ostatecznie zwiększyć rentowność ich gier na urządzenia mobilne”.
Oprogramowanie Xsolla Mobile SDK dla Androida zadebiutowało dzisiaj i jest dostępne dla twórców na całym świecie. Twórcy z Unii Europejskiej, którzy pracują nad aplikacjami na system iOS, mogą skorzystać z wczesnego dostępu do tego rozwiązania.
Aby uzyskać SDK i szczegółowe instrukcje dotyczące integracji, odwiedź nasz portal dla twórców: Portal Xsolla dla twórców
Xsolla Mobile SDK
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo. Od swojego założenia w 2005 roku firma pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na różnych platformach na całym świecie. Misją Xsolla jest rozwiązywanie problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną w Los Angeles (Kalifornia) oraz biura w wielu miastach na całym świecie, a jej klientami są takie giganty branży gier jak Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix i miHoYo.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą witrynę: xsolla.com
Niniejsze zawiadomienie obowiązuje w swojej oryginalnej wersji językowej. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia zawiadomienia. Interpretować należy je w odniesieniu do tekstu źródłowego, który ma skutki prawne.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl