Biznes i finanse

PZU zadba o bezpieczeństwo na Pol`and`Rock Festival

Pol’and’Rock Festival to jeden z największych festiwali muzycznych w Europie, który jest otwarty dla wszystkich bez konieczności posiadania biletu. Organizatorzy duży nacisk kładą na zapewnienie uczestnikom poczucia bezpieczeństwa. W tegorocznej edycji festiwalu ważnym partnerem jest PZU, który nie tylko jest sponsorem, ale także współpracuje z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w programie nauki dzieci podstawowych zasad udzielania pierwszej pomocy.

Jako sponsor tegorocznego jubileuszowego 30. Pol’and’Rock Festival, PZU zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom wydarzenia. Ubezpieczyciel planuje ułatwić poruszanie się po terenie festiwalu poprzez umieszczenie specjalnych drogowskazów oraz zapewnić lepszą widoczność festiwalowiczów poprzez rozdanie 2 tysięcy odblaskowych kamizelek oraz 10 tysięcy opasek. Te przedmioty będą rozdawane przez członków Pokojowego Patrolu, festiwalową służbę informacyjną oraz funkcjonariuszy Policji, co jest szczególnie istotne ze względu na wzrost liczby dzieci biorących udział w festiwalu każdego roku.

PZU wspiera inicjatywę edukacyjną „Ratujemy i Uczymy Ratować” od 18 lat, która ma na celu nauczenie uczniów klas I-III podstaw pierwszej pomocy. Dzięki temu programowi blisko 3 miliony dzieci zdobyło niezbędną wiedzę. Od września Ministerstwo Edukacji Narodowej rozszerzy tę edukację na jeszcze większą liczbę szkół podstawowych.

Jako partner programu, PZU dołącza po raz pierwszy do Festiwalu Pol’and’Rock, aby wspierać edukację ratowania życia. Wierzymy, że nauka pierwszej pomocy jest kluczowa dla bezpieczeństwa społeczeństwa, dlatego angażujemy się w tę inicjatywę.

„Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i organizowany przez nią Pol’and’Rock Festival od wielu lat pokazują jak ważna jest wzajemna troska o siebie i bezpieczeństwo. To wartości, które nas łączą i dlatego cieszymy się, że jako PZU nawiązujemy współpracę i zostaliśmy sponsorem Najpiękniejszego Festiwalu Świata, jak również partnerem niezwykle ważnego programu edukacyjnego, jakim jest >>Ratujemy i Uczymy Ratować<<” – mówi Paweł Wróbel, dyrektor Grupy PZU ds. marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM