Wiadomości Polska Biznes i finanse SANY Heavy Truck na czele pierwszego chińskiego korytarza elektrycznego o długości 900 km
Biznes i finanse

SANY Heavy Truck na czele pierwszego chińskiego korytarza elektrycznego o długości 900 km

Rosnąca liczba firm objętych obowiązkiem raportowania ESG, a także zmieniające się oczekiwania inwestorów i konsumentów, którzy coraz większą wagę przywiązują do kwestii środowiskowych, napędzają popyt na zieloną energię w polskim biznesie. Tomasz Morawski, wiceprezes zarządu Reo.pl., w rozmowie z PAP analizuje główne trendy, szanse i wyzwania, stojące przed tym rynkiem w najbliższych latach.

W lipcu 2024 roku Chiny osiągnęły ważny punkt w rozwoju zrównoważonego transportu, wprowadzając pierwszy elektryczny korytarz towarowy stworzony we współpracy z SANY Heavy Truck, działem SANY Group zajmującym się inteligentnymi i połączonymi ciężarówkami. Ten innowacyjny projekt, który rozciąga się na ponad 900 kilometrów i łączy Tianjin, Pekin, Prowincję Hebei i Mongolię Wewnętrzną, podkreśla przewagę SANY Heavy Truck w dziedzinie logistyki opartej na energii odnawialnej oraz stanowi nowy wzorzec dla chińskiej transformacji w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i niskoemisyjnej. To także znaczący krok w kierunku logistyki opartej na pojazdach elektrycznych w Chinach, a w przyszłości korytarz ten może przyczynić się do rozwoju ekologicznej logistyki, poszerzając horyzonty i promując zrównoważony rozwój.

„Stworzenie długodystansowej trasy dla ciężarówek elektrycznych o dużej ładowności jest niewątpliwie wyzwaniem, ale solidne możliwości produktów SANY, niezrównane wsparcie posprzedażowe i kompleksowa gwarancja na części zamienne sprawiają, że nie ma się czego obawiać. Elektryfikacja jest początkiem naszego partnerstwa i z niecierpliwością oczekujemy dalszej współpracy w zakresie pojazdów autonomicznych w nadchodzących latach”.

Kierownik floty omawiał plan operacyjny, zgodnie z którym 100 ciężarówek o dużej ładowności wyposażonych w akumulatory SANY Flat Top 350 będzie obsługiwać trasę o długości 900 kilometrów, łączącą kluczowe ośrodki logistyczne w Tianjin, Zhuozhou i Zhangjiakou. Trasa ta posiada 12 stacji zaopatrzeniowych i pięć bezpośrednich centrów usługowych, z zapasem części zamiennych o wartości 150 tys. yuanów każdy. Dodatkowo, terminale na obu końcach trasy posiadają rezerwę części zamiennych o wartości 350 tys. yuanów każdy. Dzięki tej rozbudowanej infrastrukturze sieć ciężarówek zapewnia efektywność kosztową i zrównoważony rozwój, co ma kluczowe znaczenie dla gospodarki obiegu zamkniętego w branży górnictwa manganu.

W związku z planowanym przekształceniem systemu zarządzania, należy pamiętać, że:

W związku z planowanymi zmianami w systemie zarządzania, należy pamiętać, że kluczowym elementem będzie wprowadzenie nowych procedur operacyjnych oraz szkolenie personelu. Wszystkie zmiany będą przeprowadzane stopniowo, aby zapewnić płynne przejście do nowego systemu. Wprowadzenie tych zmian ma na celu usprawnienie procesów i zwiększenie efektywności działania całej organizacji.

W związku z planowanym przekształceniem systemu zarządzania, należy pamiętać, że:

Przeprowadzenie planowanych zmian w systemie zarządzania będzie wymagało zaangażowania wszystkich pracowników. Nowy system będzie oparty na lepszych praktykach zarządzania, które mają na celu zwiększenie efektywności działania firmy. Wdrożenie nowego systemu będzie wymagało również odpowiedniego wsparcia ze strony kierownictwa oraz odpowiednich zasobów, aby zapewnić płynne przejście do nowych procedur i procesów zarządzania.

Korytarz jest kluczowym elementem strategii regionu w dążeniu do bardziej zrównoważonej i niskoemisyjnej przyszłości. Podczas testów eksploatacyjnych, flota osiągnęła niezwykły wskaźnik wykorzystania na poziomie 100% w ciągu ostatnich siedmiu dni, zużywając jedynie 1,14 kWh/km energii elektrycznej. Te liczby dowodzą niezrównanej efektywności i bezpieczeństwa środowiskowego tego innowacyjnego środka transportu.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version