Biznes i finanse

Hisense, nowy oficjalny sponsor Realu Madryt

W dniu 10 października odbędzie się w Warszawie wydarzenie biznesowe BCC FOR THE FUTURE Liderzy Jutra, podczas którego Business Centre Club przyzna nagrodę im. Marka Goliszewskiego najbardziej innowacyjnym polskim przedsiębiorcom. Chętni mogą zgłaszać swoje kandydatury do konkursu Wizjoner Polskiej Gospodarki do 10 września.

Hisense, globalny lider w produkcji urządzeń AGD i elektroniki użytkowej, ogłosił dzisiaj, że zostanie partnerem regionalnym Realu Madryt w Hiszpanii, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Otwarcie nowego rozdziału współpracy między obiema markami otworzy nowe możliwości dla fanów piłki nożnej i konsumentów na całym świecie.Real Madrid and Hisense have announced a new partnership, with Hisense becoming the official sponsor of Real Madrid for the next three years. The signing ceremony took place in the boardroom of Ciudad Real Madrid, with Emilio Butragueño, the director of institutional relations at Real Madrid, and Jerry Liu, the vice president of Hisense International, in attendance.

Hisense i Real Madryt postanowili uczcić zawarcie umowy poprzez wspólną produkcję limitowanej edycji telewizorów stucalowych, zapewniających doskonałą jakość obrazu i immersyjny dźwięk, aby fani piłki nożnej mogli cieszyć się jeszcze lepszym doznaniem podczas oglądania meczów.

Hisense

Hisense is a leading international brand of home appliances and consumer electronics and the official partner of UEFA EURO 2024™. Ranked 2nd in the world for TV shipments by Omdia, Hisense is the leader in the sales of 100-inch TVs in both 2023 and Q1 2024. The company is rapidly expanding and currently operates in over 160 countries, specializing in multimedia products, AV and home appliances, and intelligent IT solutions.

Real Madryt to klub sportowy o ponad 122-letniej historii, który zdobył najwięcej Pucharów Europy zarówno w piłce nożnej (15), jak i w koszykówce (11). Został także uhonorowany nagrodą dla najlepszego klubu XX wieku przez FIFA. Klub ma miliony fanów na całym świecie i przeszło 583 milionów obserwujących w mediach społecznościowych, co czyni go najsilniejszą marką footballową na świecie.

Real Madryt jest również najbardziej dochodowym klubem piłkarskim na świecie w sezonie 22/23 według klasyfikacji Football Money League Deloitte. Więcej informacji na temat klubu można znaleźć na stronie www.realmadrid.com, najczęściej odwiedzanej stronie klubu piłkarskiego przez siódmy rok z rzędu.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM