Nauka i technologie

Firma Hillstone Networks drugi rok z rzędu znalazła się w raporcie „Voice of the Customer” Gartner Peer Insights™, w kategorii wykrywania i reagowania na zagrożenia w sieci (NDR)

11 września 2024 r. – Firma Hillstone Networks, lider w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, została uznana za dostawcę osiągającego solidne wyniki (Strong Performer) w kategorii wykrywania i reagowania na zagrożenia w sieci (NDR) w raporcie „Voice of the Customer” za rok 2024. Dzięki innowacyjnemu systemowi wykrywania naruszeń – Breach Detection System (BDS), firma zyskała uznanie zarówno wśród ekspertów, jak i użytkowników. Otrzymując ocenę 5,0 gwiazdek na podstawie 39 recenzji, Hillstone Networks potwierdza swoją pozycję jako lider w dziedzinie wykrywania i reagowania na zagrożenia w sieci. Jest to już drugie wyróżnienie firmy w raporcie „Voice of the Customer”.

„Klienci zabrali głos i docenili nasze niezachwiane zaangażowanie na rzecz dostarczania integracyjnych rozwiązań z dziedziny cyberbezpieczeństwa, które skutecznie zapewniają ochronę, kontrolę i konsolidację na rzecz ponad 28 tys. partnerów z całego świata w trudnej i dynamicznej panoramie cyberbezpieczeństwa – powiedział Tim Liu, współzałożyciel i dyrektor generalny ds. technicznych Hillstone Networks. – Zamierzamy w dalszym ciągu wprowadzać innowacje i przesuwać granice cyberbezpieczeństwa coraz dalej, by chronić krytyczne zasoby klientów”.

„Głos klienta” to dokument, który przekształca opinie Gartner Peer Insights w cenne spostrzeżenia dla liderów branży informatycznej. Opinie partnerów wraz z szczegółowymi recenzjami klientów uzupełniają badania ekspertów firmy Gartner i mogą odgrywać kluczową rolę w procesie zakupu, skupiając się na bezpośrednich doświadczeniach partnerów z wdrażaniem i obsługą danego rozwiązania. W najnowszym raporcie firma Hillstone Networks została uznana za dostawcę osiągającego solidne wyniki (Strong Performer) dzięki swojemu rozległemu doświadczeniu w segmencie wykrywania i reagowania na zagrożenia w sieci (NDR).

System NDR firmy Hillstone wyróżnia się tym, że wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji do wykrywania zagrożeń w czasie rzeczywistym. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko reagować na potencjalne naruszenia bezpieczeństwa, co znacząco poprawia cyberbezpieczeństwo organizacji.

Kolejny istotny element, który zyskuje uznanie, to analiza zachowań użytkowników oparta na sztucznej inteligencji, umożliwiająca wykrywanie nieprawidłowości w sieci. Użytkownicy również doceniali intuicyjny interfejs systemu, ułatwiający obsługę, oraz wsparcie techniczne Hillstone, które określono jako szybkie i skuteczne w rozwiązywaniu problemów.

Hillstone Networks rozwija swoją pozycję jako zaufana opcja dla organizacji, które chcą wzmocnić swoje cyberbezpieczeństwo w obliczu coraz bardziej wyrafinowanych zagrożeń cyfrowych, dzięki pozytywnym opiniom i rosnącemu uznaniu na rynku.

Gartner Peer Insights™

Raport Gartner Voice of the Customer for Network Detection and Response został opublikowany 30 sierpnia 2024 r. i zawiera opinie przedstawicieli branży.

Gartner® oraz Peer Insights™ są znakami handlowymi spółki Gartner, Inc. lub jej spółek zależnych. Wszystkie prawa zastrzeżone. Raporty Gartner Peer Insights oparte są na doświadczeniach poszczególnych użytkowników końcowych i nie stanowią oficjalnych opinii spółki Gartner ani jej podmiotów stowarzyszonych. Gartner nie promuje ani nie gwarantuje żadnych przedsiębiorców, produktów ani usług wymienionych w raporcie.

Hillstone Networks

Firma Hillstone Networks oferuje kompleksowe podejście do cyberbezpieczeństwa, które obejmuje ponad 28000 globalnych przedsiębiorstw. Jest to zaufany partner w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, który zapewnia ochronę infrastruktury od brzegu sieci po chmurę. Więcej informacji na stronie: www.hillstonenet.com.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM