Wiadomości Polska Nauka i technologie Największa w Europie platforma edukacyjna o esporcie i gamingu – startuje drugi sezon Predator Games. Fantastyczna inicjatywa dla szkół
Nauka i technologie

Największa w Europie platforma edukacyjna o esporcie i gamingu – startuje drugi sezon Predator Games. Fantastyczna inicjatywa dla szkół

Rozpoczyna się drugi sezon Predator Games – największych w Europie międzyszkolnych mistrzostw esportowych z pulą nagród wynoszącą 1 mln złotych. Drugi sezon Predator Games właśnie wystartował i zapowiada się jeszcze bardziej imponująco niż poprzednie edycje. Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji, organizatorzy postanowili rozszerzyć projekt, aby umożliwić udział jak największej liczbie szkół i uczniów. W tym sezonie wprowadzono podział na szkoły podstawowe i średnie, co pozwala na lepsze dopasowanie gier do umiejętności i wieku uczestników, zwiększając tym samym szanse w każdej grupie wiekowej.

Predator Games to innowacyjny projekt, który integruje edukację z rywalizacją esportową poprzez platformę, na której szkoły mogą współzawodniczyć w grach komputerowych. Celem projektu jest rozwijanie umiejętności uczniów oraz wspieranie ich pasji do esportu. Program ten również pomaga dorosłym – nauczycielom i rodzicom – lepiej zrozumieć świat gier, świadomie kontrolować aktywność młodzieży oraz rozpoznawać talenty esportowe. Gry komputerowe, rozwijając takie kompetencje jak praca zespołowa, strategiczne myślenie czy szybkie podejmowanie decyzji, odpowiadają na potrzeby współczesnej młodzieży, kształtując umiejętności nieocenione w dynamicznie zmieniającym się świecie.

W drugim sezonie Predator Games, dostępnych będzie ponad 4000 miejsc dla szkół, a przewidywana liczba uczniów-graczy wzrośnie do 57 tysięcy. Uczestnicy będą rywalizować w popularnych grach, takich jak „Counter Strike”, „League of Legends”, „Rocket League”, „Szachy” oraz „Fortnite”, co zapewni różnorodność i emocjonującą rywalizację. Dodatkowo, pula nagród wynosząca milion złotych podnosi rangę i atrakcyjność projektu, a hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Legendy rodzą się w szkole”.

„Chcemy podkreślić, że to właśnie szkoła jest miejscem, gdzie młode talenty mogą się rozwijać i odnajdywać swoje pasje. Dzięki Predator Games, uczniowie mają szansę nie tylko na rozwijanie swoich umiejętności w bezpiecznym i wspierającym środowisku, ale również na poznanie branży gamingowej. Esport to nie tylko gra, ale także sztab specjalistów różnych dziedzin, którzy stoją za sukcesami graczy. Projekt ten umożliwia uczniom zrozumienie, jak wiele różnych zawodów i umiejętności jest potrzebnych w świecie esportu” – mówi Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Polska.

Projekt otrzymał patronat honorowy Ministra Edukacji Narodowej, a głównym partnerem po raz drugi jest Media Expert, firma znana z długoletniej działalności w dziedzinie technologii w Polsce i zaangażowana w inicjatywy łączące edukację z rozrywką.

„Staramy się być blisko wydarzeń, które wpisują się w nasze podejście do cyfrowej rewolucji. Uważamy, że technologia powinna służyć najmłodszym do rozwijania pasji, głodu wiedzy i chęci lepszego rozumienia świata, sprzyjać odnajdywaniu ukrytych talentów i uwalniać potencjał płynący z umiejętności komunikowania się. Cele te można z powodzeniem realizować poprzez mądre wykorzystanie cyfrowej rozrywki, szczególnie takiej, która dodatkowo kształtuje postawy szacunku do przeciwnika i rywalizacji w duchu fairplay” – podkreśla Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

W drugim sezonie Predator Games dołączyli do nas tacy partnerzy jak Spidor, Microsoft, Intel, Reporter oraz Grześki. Patronat medialny sprawują: radio Eska, Onet, Przegląd Sportowy, serwisy esportowe Respawn oraz CD-Action, posiadający 28-letnią tradycję wydawniczą.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, edukacja pozostaje kluczowym elementem Predator Games. W sezonie tym planowane są materiały edukacyjne w formie tekstowej i wideo, które będą dostępne dla uczestników i dorosłych. Ich celem jest dalsze kształcenie, rozwijanie umiejętności oraz poszerzanie wiedzy na temat gier i esportu.

Drugi sezon Predator Games to świetna okazja do rywalizacji sportowej, rozwijania talentów i zdobywania cennych doświadczeń w świecie esportu. Jako nowoczesny projekt, spełniający potrzeby współczesnej młodzieży, Predator Games jest kluczową platformą do rozwijania umiejętności i pasji młodych graczy.

„Technologie przyszłości muszą stać się integralną częścią procesu kształcenia polskiej młodzieży. Dlatego od dwóch lat tworzymy projekt Predator Games, który łączy edukację z esportową rywalizacją. Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania tego innowacyjnego projektu i zapraszamy wszystkie szkoły do wzięcia udziału w tej wyjątkowej inicjatywie. Projektując drugi sezon, zależało nam na poszerzeniu dostępności, aby jeszcze więcej uczniów mogło skorzystać z tego, co mamy do zaoferowania we współpracy z naszymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że druga edycja Predator Games wniesie wiele pozytywnych emocji i zdrowej rywalizacji międzyszkolnej” – mówi Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska.

Chcesz dołączyć do projektu?

Aby zgłosić swoją szkołę do udziału w drugim sezonie Predator Games, odwiedź stronę www.predatorgames.pl i zarejestruj się. Obowiązek ten spoczywa na kadrze naukowej, która następnie kompletować będzie szkolną reprezentację. Zapisy trwają od 10 września do 7 października. Zarejestrowane szkoły wezmą udział w rozgrywkach online, a najlepsze drużyny w poszczególnych grach będą miały okazję zmierzyć się na finałach LAN-owych, które planowane są na styczeń 2025 roku.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version