Wiadomości Polska Biznes i finanse Przyszłe trendy w branży pielęgnacji urody w nowym światowym raporcie NielsenIQ (NIQ) dotyczącym innowacji kosmetycznych
Biznes i finanse

Przyszłe trendy w branży pielęgnacji urody w nowym światowym raporcie NielsenIQ (NIQ) dotyczącym innowacji kosmetycznych

Według danych z 2023 roku, marki kosmetyczne, które postawiły na innowacyjność, mają o 2,5 razy większe szanse na zwiększenie sprzedaży. W Europie 20% innowacyjnych debiutów dotyczyło pielęgnacji skóry i włosów. Skuteczna aktywacja reklam może przyczynić się do wzrostu sprzedaży o 20%.

Według raportu NIQ opublikowanego dzisiaj, zrozumienie potrzeb konsumentów i reagowanie na nie jest kluczowe w branży kosmetycznej, zwłaszcza po pandemii COVID-19. Raport opiera się na narzędziu NIQ BASES Innovation Measurement i dostarcza kompleksowego obrazu stanu innowacji oraz przyszłych trendów w branży pielęgnacji urody na 14 rynkach.

Marek kosmetycznych, które wprowadziły innowacje w 2023 r., mają o 2,5 razy większe prawdopodobieństwo wzrostu sprzedaży w porównaniu z markami, które utrzymują lub obniżają sprzedaż innowacyjnych produktów. Innowacje są kluczowe w przyciąganiu nowych klientów, tworzeniu nowych zastosowań, uzasadnianiu wzrostu cen i utrzymaniu wiodącej pozycji na rynku.

Marki, które dostarczają solidne produkty, odnoszą istotne korzyści, takie jak średni wzrost wolumenów o 30% w roku 1 w porównaniu z mniej skutecznymi konkurentami. Skuteczna aktywacja prowadzi także do wzrostu sprzedaży generowanej dzięki reklamom o 20%, zwłaszcza przy optymalizacji elementów kreatywnych. To podkreśla znaczenie posiadania znakomitego produktu oraz odpowiednich działań marketingowych i promocyjnych, które odpowiadają na potrzeby docelowych odbiorców.

„Pomimo coraz ostrożniejszego podejścia konsumentów do wydatków są oni mniej skłonni do ograniczenia wydatków na kosmetyki w porównaniu z innymi szybko zbywalnymi produktami, a 80% respondentów wskazuje, że zamierzają utrzymać lub zwiększyć poziom wydatków w tym obszarze. Jesteśmy świadkami nieustającego wzrostu popularności branży kosmetycznej na całym świecie, a wielkość sprzedaży w tym sektorze utrzymuje dwucyfrowe tempo wzrostu we wszystkich regionach; w ciągu kolejnych dziesięciu lat ma wzrosnąć o kwotę rzędu 300 mld USD”.

Kosmetyka przyszłości: trendy i innowacje:

  • Ekologiczne i zrównoważone produkty zdobywają popularność, szczególnie w Korei Południowej, gdzie ekologiczna pielęgnacja stała się stylem życia.
  • Konsumenci z całego świata zwracają uwagę na składniki kosmetyków, przykładając wagę do ich skuteczności. Wielka Brytania kładzie większy nacisk na efekty niż na markę produktu.
  • Opinie znanych osób i influencerów mają duży wpływ na wybór kosmetyków. W Chinach kluczowi opiniotwórcy odpowiadają za 80% sprzedaży.
  • Personalizacja i włączenie to kluczowe dla konsumentów, którzy oczekują spersonalizowanych doświadczeń. Brazylijki coraz rzadziej używają preparatów do prostowania włosów.

Demokratyzacja luksusu w kosmetyce to trend, który rośnie, zwłaszcza w Arabii Saudyjskiej, gdzie konsumenci są skłonni wydawać więcej na produkty wysokiej jakości.

Dla bardziej szczegółowych informacji na temat trendów kosmetycznych, zapraszamy do pobrania kopii światowego raportu NIQ dotyczącego innowacji kosmetycznych oraz do dołączenia do wewnętrznego kręgu kosmetycznego, oferującego wysokiej jakości informacje. NIQ regularnie udostępnia unikalne dane dotyczące różnych trendów konsumenckich z całego świata, na przykład za pośrednictwem najnowszego raportu SpendZ, który stanowi kompleksowe omówienie trendów w zakresie wydatków pokolenia Z, a także raportów dotyczących perspektyw konsumenckich przedstawiających analizy trendów, nawyków i nastrojów.

O NielsenIQ

NielsenIQ (NIQ) to wiodąca firma globalna zajmująca się badaniami konsumenckimi, która zapewnia kompleksowe zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazuje nowe możliwości wzrostu. Fuzja NIQ z GfK w 2023 roku połączyła dwóch liderów branży o niezrównanym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ działa w ponad 95 krajach, co stanowi 97% światowego PKB. Dzięki kompleksowej analizie danych detalicznych i wyczerpującym wnioskom na temat zachowań konsumentów, NIQ umożliwia swoim klientom pełne zrozumienie sytuacji za pomocą zaawansowanych narzędzi analitycznych, takich jak Full View™, dostarczanych za pośrednictwem najnowszych platform.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.niq.com

Oficjalną, obowiązującą wersją niniejszego zawiadomienia jest tekst oryginalny w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia ma charakter orientacyjny i został sporządzony w celu ułatwienia zrozumienia zawiadomienia. Należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który stanowi jedyną wersję mającą skutki prawne.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version