Prezentujemy nowy, duży model językowy w dziedzinie pakowanych towarów konsumenckich oraz narzędzie BASES AI, które wykorzystuje rzeczywiste dane zatwierdzone przez konsumentów do tworzenia syntetycznych paneli do testowania koncepcji. Nowy model językowy oferuje 7-krotnie większą automatyzację w porównaniu z modelami publicznymi, dzięki szkoleniu na 160 petabajtów danych, identyfikując, organizując i uszeregowując produkty. Natomiast BASES AI zapewnia syntetyczne panele badawcze służące do testowania i porównywania pomysłów po znacznie niższych kosztach i w znacznie szybszym tempie.
NielsenIQ (NIQ) ogłosił wprowadzenie dwóch przełomowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które umacniają jego pozycję w branży. BASES AI oraz pierwszy duży model językowy dla pakowanych towarów konsumenckich pomogą klientom wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w celu wsparcia innowacyjności i zwiększenia udziału w rynku. Podczas panelowej dyskusji zatytułowanej „Does AI Know What We Truly Want? How Synthetic Respondents Are Disrupting Product Innovation” omówione zostaną trendy dotyczące wykorzystania AI w wywiadzie na temat zachowań zakupowych konsumentów oraz innowacji. Panel odbędzie się w czwartek, 19 września o godzinie 14:20 czasu wschodniego.więcej umacniają swoją wiodącą pozycję w branży.
Platforma BASES AI wykorzystuje dane dotyczące wzorców konsumpcyjnych z setek tysięcy gospodarstw domowych, zatwierdzone przez konsumentów, w celu modelowania zachowania konsumentów. Dzięki dostępowi do danych w czasie rzeczywistym, platforma jest w stanie generować duże panele syntetycznych respondentów w krótkim czasie, umożliwiając wiarygodne badania rynku w zaledwie 10 minut. Producenci pakowanych produktów konsumenckich mogą korzystać z tych wyników oraz obszernych wytycznych dotyczących czynników wpływających na zainteresowanie i unikatowość, aby potwierdzić pomysły przed ich wprowadzeniem na rynek. Dzięki szybkości i jakości pracy BASES AI możliwe jest ocenienie większej liczby pomysłów w krótszym czasie. Udostępnienie wersji beta platformy BASES AI w USA obejmuje także pierwszy model językowy NIQ dotyczący branży pakowanych towarów konsumenckich, który wspiera zaawansowane funkcje segmentacji produktów. Dzięki wykorzystaniu bazy danych NIQ z 160 mln produktów, model osiąga siedmiokrotnie lepsze wyniki niż publiczne modele LLM pod względem szybkości i dokładności. Model będzie ewoluował, zapewniając klientom pełny obraz rynku i konsumentów dzięki informacjom na niezrównanym poziomie.
„Jako wiodący podmiot w dziedzinie wywiadu konsumenckiego udostępniamy informacje mające kluczowe znaczenie dla działalności przedsiębiorstw – powiedział Ramon Melgarejo, prezes ds. analiz strategicznych i informacji w NIQ. – Na dynamicznie rozwijającym się rynku konsumenckim ukierunkowanym na innowacje w oparciu o trendy posiadanie wysokiej jakości danych jest nieodzowne, a zdolność do wykorzystywania i wyodrębniania z nich informacji przyczyni się do ogromnych zmian na świecie. Nowo udostępnione rozwiązania stanowią najnowsze przykłady naszych działań polegających na wykorzystaniu analitycznego potencjału w zakresie wiodących na rynku zbiorów danych w celu generowania informacji na niezrównanym poziomie, by pomagać producentom pakowanych towarów konsumenckich w zwiększaniu udziału w rynku na całym świecie”.
NIQ to światowej klasy pakiet produktów, który wyróżnia się potencjałem 2000 inżynierów skoncentrowanych na analizie rocznych globalnych wydatków i danych konsumenckich o wartości 7,2 bln USD. Dzięki pracy tysięcy analityków danych i obszernemu zbiorowi źródeł danych z wielu krajów, NIQ jest liderem w tworzeniu, utrzymywaniu i zwiększaniu udziału klientów w rynku.
NIQ łączy potencjał 2000 inżynierów z analizą rocznych globalnych wydatków i danych konsumenckich o wartości 7,2 bln USD, wykorzystując przy tym ponad 3200 partnerstw ze sprzedawcami detalicznymi. Dzięki wykorzystaniu AI i wysiłkom analityków danych, NIQ utrzymuje się na pozycji lidera pod względem rozwiązań analityki biznesowej i utrzymywania udziału klientów w rynku.
Firma NIQ wprowadziła najnowsze rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji na platformie NIQ Discover, integrując dane z paneli konsumenckich i pomiarów sprzedaży detalicznej. Te usprawnienia obejmują również integrację z Microsoft Azure Marketplace, Tik Tok Shop oraz usługi NIQ Spaceman dla partnerów SPAR International z całego świata. Dodatkowo firma przedstawiła narzędzie wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję, NIQ Ask Arthur, które zadebiutowało na początku roku.
„Impuls ku innowacyjności i doskonałości od ponad stu lat leży u podstaw DNA firmy NIQ – dodał Mohit Kapoor, dyrektor ds. technologii w NIQ. – Wraz z ukończeniem integracji GfK powstała firma licząca około 25 000 klientów, która regularnie analizuje 2,48 bln transakcji na tydzień. Wyjątkowa zdolność NIQ do zapewnienia najbardziej kompleksowego i precyzyjnego obrazu zachowań nabywczych konsumentów dzięki wspomaganej AI analityce predykcyjnej (Full View™) umożliwia nam eksperymentowanie z jeszcze większą liczbą parametrów. A dzięki temu zyskujemy wyjątkową zdolność do wykorzystywania możliwości rynkowych przez kolejnych 100 lat”.
NIQ regularnie udostępnia unikalne, autorskie informacje na temat globalnych trendów konsumenckich, takie jak najnowszy raport SpendZ, który analizuje wydatki pokolenia Z, oraz cykliczne raporty Consumer Outlook, prezentujące perspektywy konsumenckie i analizy trendów, nawyków i nastrojów.
Dodatkowo, NIQ regularnie publikuje informacje dotyczące trendów konsumenckich z całego świata, takie jak najnowszy raport SpendZ, który analizuje wydatki pokolenia Z, oraz cykliczne raporty Consumer Outlook, prezentujące perspektywy konsumenckie i analizy trendów, nawyków i nastrojów.
O NielsenIQ
NielsenIQ (NIQ) to wiodąca firma światowa specjalizująca się w badaniach konsumenckich, która umożliwia pełne zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazuje nowe możliwości wzrostu. Po połączeniu się z GfK w 2023 roku, NIQ stała się globalnym liderem działającym w ponad 95 krajach, co stanowi 97% światowego PKB. Dzięki holistycznemu podejściu do danych detalicznych i zaawansowanym narzędziom analitycznym, takim jak Full View™, NIQ dostarcza klientom pełny obraz sytuacji i zachowań konsumentów.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej www.niq.com
Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące wyłącznie w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Wersja tłumaczenia ma jedynie charakter informacyjny i ma ułatwić zrozumienie zawiadomienia, należy ją interpretować w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który stanowi jedyną wersję mającą znaczenie prawnie wiążące.
Na podstawie aktualności z serwisu: pap-mediaroom.pl