Nauka i technologie

Obsługa VMware przez Rimini Street wyborem klientów na czterech kontynentach

Dla klientów korzystających z VMware, wybór najlepszego wsparcia technicznego i usług od Rimini Street oznacza uniknięcie kosztownych podwyżek cen oraz zyskanie czasu i elastyczności potrzebnych do opracowania przyszłych strategii wirtualizacji.

Firma Rimini Street, Inc. ogłosiła udaną globalną adaptację swoich usług z zakresu wsparcia technicznego, bezpieczeństwa i doradztwa dotyczących VMware przez klientów mających siedziby na czterech kontynentach. Klienci korzystający z VMware odnoszą korzyści w postaci wyższego poziomu usług i spokoju dzięki przedłużeniu okresu obowiązywania i zwiększeniu wartości bezterminowych licencji VMware. Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rimini Street, Inc.

Więcej informacji prasowych i multimedia dostępne są tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240918220777/pl/

Podwyżka cen i brak stabilności spowodowane przymusowym przejściem na model subskrypcyjny VMware

Po przejęciu VMware przez Broadcom w listopadzie 2023 roku, wprowadzono zmiany w licencjach, które spowodowały niepewność u klientów. Nagłe przeniesienie na nowy model subskrypcyjny wymusiło korzystanie z pakietów produktów, które wielu klientów wcześniej nie wybrało, nie posiadało licencji ani nie korzystało z nich.

„Wiele organizacji posiada bezterminowe licencje na korzystanie z produktów VMware, jednak obecnie stoi w obliczu zakończenia wsparcia technicznego i znacznych podwyżek rocznych opłat” – wyjaśnia Dave Rowe, dyrektor generalny ds. produktów i marketingu w Rimini Street. „Rimini Street daje klientom korzystającym z VMware czas potrzebny na podjęcie decyzji, czy zaakceptują nowy model licencyjny i opłaty, czy też dokonają oceny, wyboru i wdrożenia nowej platformy do wirtualizacji. Wybór usługi Rimini Support™ do obsługi VMware daje organizacjom czas na przeprowadzenie tej analizy oraz podjęcie i wdrożenie krytycznych decyzji w kwestii infrastruktury”.

Od momentu wprowadzenia obsługi VMware w maju 2024 roku, firma Rimini Street z powodzeniem wdrożyła i świadczy wsparcie klientom z różnych branż korzystających z VMware na czterech kontynentach.

Baza klientów Rimini Street korzystających z VMware w ciągu trzech krótkich miesięcy objęła cztery kontynenty

Od czasu udostępnienia obsługi VMware w maju 2024 roku, firma Rimini Street świętuje udane wdrożenie i wsparcie klientów z różnych branż korzystających z VMware na czterech kontynentach.

Klienci wybierający Rimini Street jako dostawcę wsparcia dla oprogramowania VMware kierują się reputacją Rimini Street jako czołowego niezależnego dostawcy usług obsługi programistycznej dla firm. Firma ta świadczy usługi ekspertów w zakresie produktów o globalnym zasięgu i skalowalności, oferując niezawodne zabezpieczenia, szeroki zakres obsługiwanych produktów VMware oraz dostęp do usług strategicznego planowania technicznego. Dodatkowo, wybór Rimini Street pozwala uniknąć znacznych podwyżek cen i zyskać czas na ocenę innych opcji.

Alcatel-Lucent Enterprise, dostawca rozwiązań łączności i komunikacji, wybrał Rimini Street jako swojego dostawcę wsparcia technicznego i usług dla VMware. Od czasu przejścia na nową ofertę w lipcu, doświadczeni inżynierowie Rimini Street dostarczyli szybko fachowych rozwiązań i zebrali bardzo pochlebne recenzje od tego dostawcy rozwiązań z zakresu łączności, komunikacji i chmury w erze cyfrowej, co zwiększyło sprawność operacyjną i konkurencyjność organizacji i branż.

„Doświadczenie Rimini Street w zakresie obsługi VMware to najlepsze, co mogło nam się przytrafić” – mówi dyrektor ds. technologii dla regionu EMEA w ALE, Jean-Pierre Roullin. „Jesteśmy pod wrażeniem jakości wsparcia i kompleksowości usług dostarczanych przez Rimini Street. Zalecamy liderom biznesowym skorzystanie z tej oferty w celu zaspokojenia potrzeb związanych z VMware”.

Klienci, którzy doświadczyli doskonałego wsparcia i usług oprogramowania programistycznego od Rimini Street, naturalnie zdecydowali się na rozszerzenie współpracy na inne obszary IT.

„Jeden z naszych wieloletnich klientów z branży gier losowych wybrał niedawno Rimini Support™ do obsługi VMware. Są naszym klientem od 2007 roku i odnoszą korzyści w postaci ogromnych oszczędności oraz lepszego, szerszego zakresu obsługi licznych linii produktów Oracle” – mówi Rodney Kenyon, wiceprezes grupy ds. globalnych usług w Rimini Street. „Ponieważ efektywność kosztowa i wysoka jakość obsługi to priorytety, nowy wiceprezes ds. IT u klienta uzyskał bezpośrednie korzyści strategiczne i operacyjne dla organizacji, dzięki czemu zyskał uznanie działów IT i finansów”.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o usługach Rimini Street dotyczących obsługi VMware, odwiedź naszą stronę tutaj. Aby umówić się na konsultację z naszym specjalistą od VMware lub ekspertem z innej dziedziny, wyślij wiadomość e-mail na adres vmware@riministreet.com.

Dowiedz się więcej o ofercie Rimini Street w zakresie obsługi VMware, odwiedzając stronę tutaj. Jeśli potrzebujesz natychmiastowej konsultacji z naszym specjalistą od VMware lub ekspertem w innych dziedzinach, wyślij wiadomość e-mail na adres vmware@riministreet.com.

O firmie Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) to firma z indeksu Russell 2000®, która świadczy kompleksowe wsparcie w zakresie oprogramowania firmowego, produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym. Firma jest wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem AWS. Rimini Street działa na całym świecie i oferuje gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego, umożliwiając klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Firma cieszy się zaufaniem ponad 5600 organizacji z rankingów Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i niemalże z każdej branży. Więcej informacji znajduje się na stronie riministreet.com oraz na profilach Rimini Street w serwisach X (dawniej Twitter), Instagram, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)

Prognozy i stwierdzenia dotyczące przyszłości

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące związane z zasadami „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa i wyrażenia takie jak: „spodziewa się”, „wierzy”, „kontynuuje”, „mogłoby”, „obecnie”, „szacuje”, „oczekuje”, „przyszłość”, „zamierza”, „może”, „prognoza”, „planuje”, „możliwe”, „potencjalne”, „przewiduje”, „prognozuje”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „powinien”, „będzie”, „byłoby” oraz podobne wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi te obejmują oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń oraz opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Ryzyka i niepewności związane z takimi wypowiedziami zostały szczegółowo opisane w dokumentach składanych przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Rimini Street nie zobowiązuje się do aktualizacji wypowiedzi prognozujących, chyba że jest to wymagane przez prawo. Wypowiedzi te nie stanowią rzetelnej oceny spółki Rimini Street po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

Niniejsze zawiadomienie jest wiążące w języku oryginalnym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia treści. W przypadku rozbieżności, obowiązujący jest tekst oryginalny.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM