Wiadomości Polska Polityka i społeczeństwo Mary Kay rozszerza działalność na Kirgistan jako kolejny etap misji wspierania pielęgnacji urody i upodmiotowienia na całym świecie
Polityka i społeczeństwo

Mary Kay rozszerza działalność na Kirgistan jako kolejny etap misji wspierania pielęgnacji urody i upodmiotowienia na całym świecie

Mary Kay Inc., wiodąca marka w dziedzinie pielęgnacji urody i kosmetyków do makijażu na całym świecie, ogłosiła swoje plany rozszerzenia działalności na Kirgistan. Ten krok stanowi istotny etap w realizacji międzynarodowej strategii firmy, której celem jest rozwój na nowych rynkach. Mary Kay jest zaangażowana w promowanie równouprawnienia kobiet i oferowanie innowacyjnych produktów wysokiej jakości do pielęgnacji urody i makijażu na całym świecie.

Ten komunikat prasowy zawiera różnorodne materiały multimedialne. Pełną treść komunikatu prasowego można znaleźć tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240919128918/pl/.

Rynek produktów do pielęgnacji urody i higieny osobistej rozwija się dynamicznie na całym świecie, a sprzedaż w tych kategoriach wzrosła niemal dwukrotnie w ciągu ostatnich kilku lat. Według prognoz do 2027 r. wartość rynku produktów do pielęgnacji urody ma wynieść ok. 580 mld USD, a rynek sprzedaży bezpośredniej ma osiągnąć wartość 286,7 mld USD do 2028 r. Ten imponujący wzrost wynika z coraz większego zainteresowania przedsiębiorczością i elastycznymi możliwościami biznesowymi. Mary Kay reaguje na tę tendencję, rozszerzając swoją działalność na Kirgistan, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty do pielęgnacji urody klasy premium oraz zainteresowaniu możliwościami dla przedsiębiorców.

„Jestem przekonana, że nasza ekspansja w Kirgistanie zainspiruje wiele kobiet do odkrycia transformacyjnego potencjału nagradzanych produktów Mary Kay oraz wzmocni naszą pozycję jako marki nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej [3] – powiedziała Tara Eustace, prezeska Mary Kay na region Europy. – Mary Kay Ash często mawiała, że nasza działalność obejmuje o wiele więcej niż tylko sprzedaż kosmetyków – zmieniamy życie ludzi. To przekonanie leży u podstaw wszystkich naszych działań, dlatego ogromnie cieszę się na myśl o niesamowitym wpływie, jaki nasza działalność wywrze na kobiety mieszkające w Kirgistanie”.

Mary Kay będzie teraz działać również w Kirgistanie, a zarządzanie tą działalnością będzie odbywać się z biur Mary Kay w Ałmaty, Kazachstan. Konstantin Kulinitch, dyrektor generalny Mary Kay Kazachstan, wyraził entuzjazm z powodu rozszerzenia działalności firmy na Kirgistan, podkreślając niesamowity potencjał rozwoju tego rynku. Zespół w Ałmaty jest gotowy, by zapewnić wsparcie niezależnym konsultantkom kosmetycznym w Kirgistanie, aby pomóc im w osiągnięciu sukcesu i realizacji marzeń.

Mary Kay zorganizowała serię wydarzeń w Biszkeku, stolicy Kirgistanu, aby uczcić ten ważny krok i zaprezentować swoje słynne produkty do pielęgnacji skóry, kosmetyki do makijażu oraz zapachy. Wydarzenia te miały na celu podkreślenie wyjątkowych możliwości biznesowych oferowanych przez Mary Kay, które pomagają pojedynczym osobom przejąć kontrolę nad swoją przyszłością.

Wprowadzenie marki Mary Kay na rynek Kirgistanu jest kolejnym krokiem w dążeniu do spełnienia misji firmy, która polega na poprawie jakości życia kobiet poprzez oferowanie najlepszych produktów do pielęgnacji urody oraz niezrównanych szans biznesowych.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o globalnej działalności Mary Kay, jej przywództwie, misji i zaangażowaniu w wzbogacanie życia kobiet, odwiedź stronę www.marykayglobal.com.

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash założyła swoją markę kosmetyczną w 1963 roku, z myślą o wzbogacaniu życia kobiet. Od tego czasu firma rozrosła się do ponad 35 krajów, współpracując z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów. Mary Kay oferuje możliwości rozwoju, inwestuje w edukację, wspiera kobiety w chorobie i przemocy, oraz wierzy w ochronę środowiska. Więcej informacji na stronie marykayglobal.com oraz na profilach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, i X (dawniej Twitter).

[1] Według najnowszego raportu McKinsey and Company z 22 maja 2023 r., rynek produktów do pielęgnacji urody w 2023 roku prezentuje się szczególnie interesująco. Sprawdź szczegóły w specjalnym raporcie dotyczącym stanu sektora mody na stronie McKinsey and Company.

Według Grand View Research, Inc. (11 lipca 2022 r.), rynek sprzedaży bezpośredniej osiągnie wartość 286,7 mld USD do 2028 r. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.

[3] Dane dotyczące wartości sprzedaży w branży kosmetycznej i pielęgnacyjnej za rok 2023 pochodzą z raportu Euromonitor International Limited z 2024 roku.

Niniejsze zawiadomienie ma charakter oficjalny jedynie w języku oryginalnym. Tłumaczenie służy wyłącznie celom orientacyjnym i należy je interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version