Wiadomości Polska Biznes i finanse G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody na eCommerce Awards 2024 w Londynie
Biznes i finanse

G2A.COM – globalny marketplace z cyfrową rozrywką zdobywa prestiżowe nagrody na eCommerce Awards 2024 w Londynie

G2A.COM, platforma marketplace z ofertą cyfrową, została uhonorowana w Londynie podczas eCommerce Awards 2024. Firma, założona w Rzeszowie 14 lat temu, zdobyła główną nagrodę w kategorii Best Digital Marketing Campaign za kampanię Diversity promującą różnorodność w środowisku graczy oraz 3 miejsce w kategorii Payments Innovation of the Year za innowacyjne rozwiązania w obszarze płatności cyfrowych.

Różnorodność i równość szans

Kampania Diversity, nagrodzona za promowanie różnorodności w branży gier, skupiała się na zwiększeniu świadomości dotyczącej dywersyfikacji tego segmentu rynku oraz wsparciu obecności kobiet w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Dane pokazują, że obecnie kobiety stanowią 45% społeczności graczy na całym świecie, a w Polsce nawet 47%. W G2A.COM ponad 400 pracowników, z czego niemal 40% to kobiety, a na stanowiskach kierowniczych już 50%. Dla porównania, w USA kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży eCommerce stanowią niecałe 32%. Kampania przyczyniła się do kilkunastoprocentowego wzrostu świadomości marki, generując 18% wzrost ruchu bezpośredniego na marketplace w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii.

„Kampania Diversity była dla nas wyjątkowa. Cieszymy się, że została doceniona w branży, a także przez społeczność graczy, zarówno tych, którzy grają codziennie, jak również tych, którzy sięgają po cyfrową rozrywkę okazjonalnie – powiedziała Mona Kinal, Chief Marketing Officer w G2A.COM. – Różnorodność nie jest dla nas pustym hasłem – to część naszej misji – chcemy zdemokratyzować cyfrową rozrywkę – uczynić ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy przekonań. Ta kampania jest dowodem, że można połączyć wartości z biznesową efektywnością, co przyniosło realne rezultaty w przypadku G2A.COM”.

G2A.COM zdobyła trzecie miejsce w kategorii Payments Innovation of the Year, co jest ważnym wyróżnieniem dla firmy. Firma stale rozwija swoje rozwiązania płatnicze, aby sprostać potrzebom klientów z 180 krajów, w których działa. Dostarcza różnorodne globalne i lokalne metody płatności, dostosowane do specyfiki danego rynku, aby zapewnić użytkownikom najbardziej preferowane przez nich opcje płatności. Dzięki temu umożliwia bezpieczne i wygodne zakupy ofert cyfrowych dla klientów z całego świata, obsługując miliony transakcji miesięcznie.

Wyróżnienie za Innowacje w Płatnościach

G2A.COM zajęła trzecie miejsce w konkursie Payments Innovation of the Year. Firma konsekwentnie inwestuje w rozwój rozwiązań płatniczych, aby spełnić oczekiwania globalnych klientów w 180 krajach, w których działa. Platforma oferuje różnorodne globalne i lokalne metody płatności, dostosowane do konkretnych rynków, aby zapewnić użytkownikom preferowane przez nich opcje płatności. Dzięki temu umożliwia bezpieczne i wygodne zakupy ofert cyfrowych dla klientów z całego świata i obsługuje miliony transakcji miesięcznie.

„Zapewnienie 30 milionom użytkowników na całym świecie płynnego i bezpiecznego procesu płatniczego jest ogromnym wyzwaniem. Ta nagroda jest dowodem na to, że nasze innowacje w zakresie płatności cyfrowych przynoszą realne korzyści. Dla nas to także motywacja, aby stale podnosić poprzeczkę” – podkreśla Dorota Wróbel, Chief R&D Officer w G2A.COM.

Od 2007 roku odbywają się eCommerce Awards, uznawane za jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży handlu internetowego. Nagrody są przyznawane najlepszym innowacyjnym projektom i produktom, które ustalają nowe standardy w e-commerce. Podczas ceremonii, która miała miejsce 18 września 2024 roku w Londynie, G2A.COM zostało wyróżnione.

Więcej informacji znajdziesz na stronie www.g2a.com.

Obejrzyj kampanię Diversity: Celebrate diversity with G2A.COM (youtube.com)

O G2A.COM:

G2A.COM to największy i najszybciej rozwijający się marketplace z cyfrową rozrywką na świecie. Ponad 30 milionów ludzi z 180 krajów zakupiło już ponad 100 milionów cyfrowych przedmiotów na platformie, z ponad 75 000 ofert, w tym gier, DLC, przedmiotów w grach, kart podarunkowych, subskrypcji i oprogramowania. Firma została założona w 2010 roku w Rzeszowie przez Bartosza Skwarczka, który pełni dziś funkcję przewodniczącego rady nadzorczej w Grupie G2A.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version