Wiadomości Polska Biznes i finanse Hisense rozpoczyna masową produkcję 150-calowych telewizorów laserowych
Biznes i finanse

Hisense rozpoczyna masową produkcję 150-calowych telewizorów laserowych

Liderzy branży technologii laserowych łączą siły, aby wyrazić swoje zaangażowanie w projekt i działania na rzecz społeczności. Polski rząd informuje o zapewnieniu finansowania na rozwój tej innowacyjnej technologii.

W dniu 19 września 2024 r. w Qingdao, w Chinach, odbyła się konferencja na temat rozwoju technologii i branży wyświetlaczy laserowych, zatytułowana „Światło przyszłości” (ang. Light of The Future). Podczas konferencji zaprezentowano nowe osiągnięcia w dziedzinie technologii wyświetlaczy laserowych, a także omówiono nowe pomysły na innowacyjny rozwój wyświetlaczy laserowych w wielu obszarach, w tym nowe scenariusze zastosowań, produkty, technologie i branże, w kontekście modernizacji wyświetlaczy za pomocą technologii laserowej w kolejnym dziesięcioleciu.

Hisense, wiodąca marka w branży elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego, ogłosiła podczas konferencji, że wkrótce rozpocznie masową produkcję swojego 150-calowego telewizora laserowego. Z uwagi na rosnącą popularność 100-calowych telewizorów, telewizory laserowe stały się jedną z największych sił napędowych. Prezes Hisense Visual Technology, Dennys Li, podkreślił, że telewizory laserowe od lat przyczyniają się do zwiększenia popularności dużych ekranów wśród rodzin, dzięki innowacyjnym projektom, takim jak zwijane i podnoszone ekrany. Hisense planuje ścisłą współpracę z partnerami branżowymi w celu dalszego rozwoju technologii ekranów, aby zapewnić konsumentom jeszcze doskonalsze wrażenia podczas oglądania telewizji.

Hisense to lider w dziedzinie innowacyjnych wyświetlaczy laserowych, które mają nieograniczony potencjał. Dzięki wysiłkom całej branży technologicznej, udoskonalone wyświetlacze laserowe zrewolucjonizują kino domowe, podróże samochodem i twórczość artystyczną.

Dzięki zmodernizowanej technologii wyświetlania, wyświetlacze laserowe oferują nieskończone możliwości, które przenoszą różne obszary zastosowania tradycyjnych wyświetlaczy na zupełnie nowy poziom.

Wyświetlacze laserowe Hisense oferują szeroki zakres możliwości adaptacji, co pozwala na zastosowanie ich w różnych dziedzinach i zaspokojenie potrzeb profesjonalistów. Dzięki innowacjom, takim jak profesjonalne wyświetlacze do gier, nowe metody tworzenia światła i cienia oraz ulepszone wyświetlacze dla turystyki kulturalnej, teraz mogą być także wykorzystywane w profesjonalnej produkcji filmowej.

Hisense kontynuuje rozwój telewizorów laserowych, które zapewniają niezrównaną jakość obrazu i dźwięku, a jednocześnie są bardziej przenośne i energooszczędne. Dzięki ich innowacyjnemu designowi, telewizory te mogą być całkowicie zintegrowane z wyposażeniem domu, a przyszłe modele będą oferować jeszcze więcej interakcji ze sztuczną inteligencją, sprawiając, że staną się niezastąpionym elementem nowoczesnych domów.

Nowe trendy w zakresie zakupu telewizorów laserowych to młodzieżowe, klimatyczne, wielkoekranowe i oparte na scenariuszu użytkowania produkty. Szybki rozwój technologii laserowej sprawia, że konsumenci coraz chętniej wybierają telewizory pozwalające na śledzenie filmów i sportowych wydarzeń w domowym zaciszu. Wraz z ekspansją i rozwojem zastosowań, zmieniają się również czynniki wpływające na decyzje dotyczące nabywania produktów laserowych.

Ostatnio produkty Hisense z wyświetlaczami laserowymi zyskały większe uznanie na rynku i otrzymały liczne pochwały od mediów branżowych za ich doskonałą wydajność. Hisense ma obecnie globalny udział w rynku dostaw wynoszący aż 58,4%, co plasuje ją na pierwszym miejscu na świecie. Na tegorocznych targach Consumer Electronics Show w Stanach Zjednoczonych system projekcji samochodowej Hisense zdobył nagrodę w dziedzinie innowacji – „CES 2024 Innovation Award”. Podczas niedawnych targów IFA w Niemczech zadebiutowała linia 100-calowych gigantycznych ekranów Hisense Laser TV, zdobywając główną nagrodę w kategorii technologii wyświetlaczy wielkoekranowych.

Z uwagi na rosnącą popularność dużych ekranów, które stopniowo stają się nowym standardem, 150-calowy Hisense Laser TV jeszcze bardziej zaspokoi zapotrzebowanie na wielkoekranowe telewizory laserowe. Firma Hisense konsekwentnie kieruje się zasadą „technologii zorientowanej na użytkownika” i „najwyższej jakości”, stawiając konsumentów w centrum swoich działań. Poprzez budowanie więzi z użytkownikami na całym świecie i oferowanie produktów, które przekraczają oczekiwania, firma ta dąży do zapewnienia nieograniczonych możliwości użytkowania w domu.

Hisense

Hisense to wiodąca międzynarodowa marka specjalizująca się w urządzeniach domowych, elektronice użytkowej i inteligentnych rozwiązaniach IT. Firma jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ i zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów według rankingu Omdia. Znana jest również jako lider w sprzedaży telewizorów 100-calowych i działa obecnie w ponad 160 krajach na całym świecie.

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2510907/2024_Laser_Display_Technology_Industry_Development_Conference_titled__Light_The.jpg 

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2510908/Dennys_Li_President_Hisense_Visual_Technology_delivered_a_keynote_speech.jpg 


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version