Nowa kampania marki odkrywa kulisy życia kierowcy z zespołu McLaren w Formule 1, prezentując jego ulubione produkty TUMI.
TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa, prezentuje swoją nową kolekcję męską produktów premium z linii Turin. W ramach premiery najnowszej linii produktów luksusowych firma zwróciła się do długoletniego Międzynarodowego Ambasadora Marki, kierowcy Formuły 1 z zespołu McLaren, Lando Norrisa, aby wziął udział w kampanii z produktami Turin i kultowymi kolekcjami marki, takimi jak Alpha X, 19 Degree Titanium oraz TUMI | McLaren. Kampania podkreśla niepokorną radość Lando, który bez problemu znajduje równowagę pomiędzy światem sportu a beztroskim luksusem, mając u swojego boku produkty TUMI.
Link do materiału graficznego kampanii znajdziesz TUTAJ
Kolekcja Turin to nowe wyzwanie dla marki TUMI, która znowu redefiniuje luksusowe produkty o wysokiej trwałości. Wykonane z najwyższej włoskiej skóry i metalowych akcentów, produkty z tej kolekcji są przeznaczone dla mężczyzn w różnych sytuacjach – od pracy po podróże, po rozrywkę. Kolekcja oferuje siedem eleganckich stylów, w tym plecaki, teczki, plecaki przekładane przez ramię, duże torby i wiele więcej, w cenie od 45 do 1 495 $. Każdy artykuł ozdobiono nowym logo „T”, łącząc luksus z innowacyjnym wzornictwem, a wszystkie wykonano w wyrafinowanym czarnym kolorze.
Nowa kampania kolekcji Turin marki TUMI przedstawia dynamicznego sportowca Lando w wspaniałym nadmorskim zamku we Francji, uchwyconego przez fotografkę Emmę Panchot i reżysera Arnauda Uyttenhove’a. Pokazuje ona, jak marka TUMI wpływa na życie sportowca, prezentując go wraz z ulubionymi produktami TUMI w jednym z dni jego nieprzewidywalnego życia.
„Lando jest nieocenionym partnerem marki TUMI od ponad trzech lat, nieustannie podsycając radość z naszej współpracy i udziału w kampaniach – powiedziała Jill Krietzman, starsza wiceprezes ds. marketingu i e-commerce. – Ta kampania jest szczególna, ponieważ oferuje pełne energii i świeże spojrzenie na Lando, zatrzymując w kadrze jego charakterystyczny styl i osobowość w całkowicie nowy sposób. Nikt lepiej nie zaprezentuje nowej kolekcji Turin”.
Najnowsza kampania marki TUMI uchyla rąbka tajemnicy życia kierowcy Formuły 1 z teamu McLaren, zabierając widzów na wycieczkę, której towarzyszą jego ulubione modele produktów TUMI.
Materiał graficzny na potrzeby kampanii: TUTAJ
„Współpraca z marką TUMI przez ostatnie kilka lat była niesamowitym doświadczeniem, w szczególności podczas tej nowej kampanii, gdzie odbieram jej treści niezwykle osobiście – powiedział Lando Norris. – Skórzane produkty z kolekcji Turin zapewniają poczucie luksusu, będąc przyjemną elegancką alternatywą dla zestawu TUMI | McLaren, który zabieram ze sobą na wyścigi”.
W kampanii pojawiają się kultowe produkty marki TUMI, takie jak kolekcje Alpha X i 19 Degree Titanium, oraz sylwetki produktów z kolekcji TUMI | McLaren, będące ukłonem dla długiej współpracy sportowca z marką. Alpha X to najmocniejsza kolekcja produktów TUMI z miękkiego materiału, wykonanych z PX6, ultra-trwałej tkaniny charakteryzującej się niepowtarzalnym połączeniem wysokiej wytrzymałości i odporności na przetarcia. Asortyment produktów Alpha X charakteryzuje się udoskonalonym wykończeniem, obejmującym wykończenie zewnętrzne z połączeniem twardego i miękkiego materiału oraz metalowe części wykonane z brązu. Ich ceny wahają się od 125 $ do 1 495 $.
Nasza nowa kolekcja 19 Degree Titanium to produkty premium zaprojektowane z użyciem prawdziwego tytanu, zapewniające wysoką trwałość i odporność na wgniecenia. W ofercie znajdują się walizka podręczna, walizka na dłuższe podróże i teczka, dostępne w cenach od 3 000 do 4 500 $. Idealne towarzystwo podczas podróży.
Nowa Kolekcja Turin marki TUMI jest teraz dostępna na stronie TUMI.com oraz w sklepach stacjonarnych TUMI na całym świecie, razem z produktami Alpha X, 19 Degree Titanium i TUMI | McLaren. Śledźcie nasze kanały społecznościowe @TUMITravel, aby zobaczyć ekskluzywne kulisy kampanii.
TUMI to firma znana od 1975 roku, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości produktów biznesowych, podróżnych i luksusowych. Jej produkty nie tylko ułatwiają podróżowanie, ale także dodają mu elegancji i komfortu. Firma TUMI skupia się na łączeniu funkcjonalności z innowacyjnością, aby towarzyszyć dynamicznym osobom w realizacji ich pasji podróżniczych. Więcej informacji o TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz na portalach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl