Wiadomości Polska Biznes i finanse OKNOPLAST rozszerza horyzonty – nowa era z drewnianymi oknami premium
Biznes i finanse

OKNOPLAST rozszerza horyzonty – nowa era z drewnianymi oknami premium

Grupa OKNOPLAST, jeden z wiodących producentów okien w Europie, zwiększa swoją obecność w segmencie premium poprzez przejęcie austriackiej firmy Hrachowina, która produkuje okna od 1908 roku i cieszy się prestiżem na rynku europejskim.

Firma Hrachowina jest specjalistą w produkcji wysokiej jakości okien drewnianych oraz drewniano-aluminiowych, które wyróżniają się doskonałą estetyką i precyzją wykonania. Ich wykorzystanie najwyższej jakości naturalnych materiałów sprawia, że są one cenione przez klientów poszukujących ekologicznych rozwiązań architektonicznych. Włączenie produktów Hrachowiny do oferty Grupy OKNOPLAST stanowi strategiczny krok, umacniający pozycję firmy na międzynarodowym rynku okien. Dotychczas firma skupiała się głównie na produkcji okien z PVC i aluminium, a teraz, dzięki produktom drewnianym, oferta zostaje znacznie rozszerzona, dając klientom możliwość wyboru spośród różnorodnych rozwiązań idealnie odpowiadających ich preferencjom i wymaganiom. OKNOPLAST łączy nowoczesność z naturalnym stylem, oferując produkty, które nie tylko zachwycają estetyką, ale także są energooszczędne.

„Wybór austriackiej firmy Hrachowina był strategicznym posunięciem. Produkcja okien drewnianych i drewniano-aluminiowych wymaga bowiem długiej tradycji i doświadczenia, których nie oferują producenci okien drewnianych w Polsce. Kluczowe znaczenie miały tu normy jakościowe i specyfika budownictwa, w którym drewniana stolarka znajduje zastosowanie – szczególnie w projektach na terenach alpejskich, gdzie liczy się zarówno estetyka, jak i doskonałe właściwości izolacyjne. Hrachowina, z ponad 115-letnim doświadczeniem, idealnie wpisuje się w te wymagania, dostarczając produkty najwyższej jakości, które odpowiadają na potrzeby klientów z segmentu top premium” – tłumaczy prezes Grupy, Mikołaj Placek.

OKNOPLAST Group is planning to introduce Hrachowina products to new international markets. The products will first appear in Italy, followed by the German and French markets. The addition of the Hrachowina manufacturer and brand is a crucial step in OKNOPLAST Group’s development strategy, enabling the introduction of innovative and exclusive solutions to international markets and strengthening the company’s position as a provider of premium, comprehensive solutions.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version