Wiadomości Polska Biznes i finanse Ban Ki-moon przybywa autem Tiggo 9 PHEV na organizowane przez Chery wydarzenie RIDE GREEN LIFE, promując ekologiczne podróżowanie
Biznes i finanse

Ban Ki-moon przybywa autem Tiggo 9 PHEV na organizowane przez Chery wydarzenie RIDE GREEN LIFE, promując ekologiczne podróżowanie

Dzięki innowacjom technologicznym i wszechstronnym możliwościom marki, pomysły stają się rzeczywistością w kluczowych sektorach europejskich.

WUHU, Chiny, 22 października 2024 r. /PRNewswire/ — Ban Ki-moon, 8. sekretarz generalny ONZ i prezes Fundacji Ban Ki-moon, odwiedził chińskie miasto Wuhu, aby wziąć udział w RIDE GREEN LIFE, wydarzeniu organizowanym na dużą skalę przez koncern Chery. Wydarzenie przyciągnęło tysiące uczestników, a Ban przybył na miejsce autem Chery Tiggo 9 PHEV, wyrażając swoje uznanie dla innowacyjnych praktyk firmy w zakresie pojazdów zasilanych nowymi źródłami energii. Podkreślił znaczenie tego ekologicznego wydarzenia w promowaniu koncepcji zrównoważonego rozwoju i zwiększaniu świadomości społecznej na temat ochrony środowiska. Wezwał również do globalnej współpracy na rzecz wspierania ekologicznej transformacji i niskoemisyjnej przyszłości.

Chery to firma założona w 1997 roku, która działa w ponad 100 krajach na całym świecie. Od 21 lat pozostaje w czołówce chińskich eksporterów samochodów. W 2024 roku zajmowała 385. miejsce na liście Fortune Global 500 i była jednym z trzech producentów samochodów notowanych w rankingu 2024 China ESG Impact List publikowanym przez magazyn Fortune.

Chery oferuje szeroką gamę produktów eksportowych, w tym auta z serii TIGGO, Arrizo i eQ, oraz różne układy napędowe, takie jak ICE, BEV i PHEV. Firma skupia się na wartościach ekologii, technologii, rodziny i partnerstwa, a także konsekwentnie realizuje strategię działalności przyjaznej dla środowiska i niskoemisyjnej. Chery aktywnie rozwija się w nowych obszarach, takich jak nowe źródła energii, inteligentna łączność, współdzielony transport i ekosystemy.Chery jest aktywnie zaangażowana w działania na rzecz dobra społecznego poprzez udział w globalnych inicjatywach, takich jak ochrona środowiska, walka z ubóstwem oraz wsparcie edukacji. Firma przeznaczyła 6 milionów dolarów na globalny program edukacyjny UNICEF, wykazując zaangażowanie w spełnianie zobowiązań społecznych marki w społeczności międzynarodowej.

Koncern Chery odnosi sukcesy w międzynarodowych rankingach, zajmując wysokie pozycje w kategorii wizerunku i jakości pojazdów. W 2024 roku marka zajęła pierwsze miejsce w rankingu 50 najlepszych chińskich twórców marek globalnych Kantar BrandZ™ w kategorii motoryzacji. Dodatkowo, Chery ponownie został liderem wśród marek krajowych w badaniu jakości pojazdów J.D. Power China Initial Quality Study (IQS) 2024, co stanowi trzecie istotne osiągnięcie marki w 2024 r.


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version