Wiadomości Polska Biznes i finanse NIQ wdraża rozwiązania z zakresu modelowania miksu marketingowego, powiększając swój dział medialny
Biznes i finanse

NIQ wdraża rozwiązania z zakresu modelowania miksu marketingowego, powiększając swój dział medialny

Najlepsze dane granularne na poziomie punktu sprzedaży, niezależna fachowa wiedza na poziomie globalnym połączona z lokalnym oddziaływaniem w ponad 75 krajach, płynna integracja danych z multimediów cyfrowych oraz partnerska współpraca z czołowymi wydawcami.

NIQ, światowy lider w dziedzinie badań konsumenckich, poinformował o uruchomieniu nowych rozwiązań modelowania miksu marketingowego (MMM), które mają pomóc globalnym klientom w optymalizacji inwestycji marketingowych i zwiększeniu ich skuteczności. Ten krok jest częścią ekspansji działu medialnego NIQ, co podkreśla zaangażowanie firmy w dostarczanie klientom kompleksowej analizy za pomocą narzędzia Full View™ i wzmacnianie ich potencjału marketingowego. Dzięki obecności w ponad 75 krajach, rozwiązanie MMM firmy NIQ opiera się na wiarygodnych danych zebranych na poziomie punktu sprzedaży, wspartych 100-letnim doświadczeniem w branży i wiedzą analityczną.

W ciągu kilku miesięcy od uruchomienia, rozwiązanie MMM firmy NIQ zdobyło ponad 30 klientów z różnych branż na całym świecie, w tym sprzedawców detalicznych, wydawców i producentów z firm z rankingu Fortune 500.

Zwiększenie wskaźnika ROI poprzez skuteczne metody i najlepsze rozwiązania w swojej klasie:

– Dzięki NIQ i funkcji Full View™ otrzymasz kompleksowy obraz sytuacji, korzystając z globalnych danych ze sprzedaży detalicznej i mediów cyfrowych, co pozwoli Ci na precyzyjne wnioski i działania stymulujące.

„Z radością przystępujemy do tej ekspansji, kontynuując inwestycje w nasz dział medialny. NIQ posiada ponad stuletni dorobek w zakresie dostarczania najlepszych w swojej klasie rozwiązań marketingowych i analitycznych, wsparty przez nasze wysokiej klasy dane, zespoły eksperckie i dogłębną wiedzę o markach naszych klientów. Udało nam się doprowadzić do partnerskiej współpracy z czołowymi wydawcami, będziemy nadal inwestować w naszą platformę analityczną oraz powiększać nasz zasięg i zasoby danych, aby móc oferować naszym klientom światowej klasy rozwiązania do wykonywania pomiarów marketingowych” – wyjaśnia Lana Busignani, dyrektor generalny ds. mediów globalnych w NIQ. – Wdrożenie MMM w ramach medialnego asortymentu NIQ wynika z naszej misji umożliwiania klientom możliwie najpełniejszego rozumienia i przekształcania wyciągniętych wniosków w działania. Ponadto poszerzyliśmy naszą ofertę o usługę dopasowanego testowania rynku (MMT), dzięki której klienci mogą dokonać w autentycznym środowisku pomiaru wpływu kampanii medialnej na efekty sprzedażowe przed jej realizacją. Firma NIQ będzie nadal rozwijać nasze zwiększające możliwości rozwiązania, korzystając w tym celu z bogatego ekosystemu danych, przodujących możliwości technicznych i sztucznej inteligencji oraz specjalistycznej wiedzy, aby stymulować wzrost u naszych klientów i partnerów detalicznych”.

Płynne włączenie multimediów: integracja danych poprzez zabezpieczone od strony ochrony prywatności partnerstwo z czołowymi wydawcami i wykorzystanie bezpośrednich potoków danych.

Specjalistyczna wiedza z zakresu marketingu połączona z doskonałym doradztwem:

-Globalne i lokalne oddziaływanie wyspecjalizowanych ekspertów i marketingowych zespołów badawczych.

– Wyjątkowe modele danych granularnych, które wspomagają precyzyjną optymalizację wpływu zindywidualizowanych (BTL) i masowych (ATL) strategii marketingowych.

– Moduły umożliwiające pomiar całkowitego krótko- i długoterminowego wpływu mediów i efektu aureoli na cały asortyment.

– Pomiar wzrostu sprzedaży w następstwie konkretnych kampanii medialnych i wpływu czynników geograficznych w celu ilościowej oceny skuteczności.

– Innowacyjna aplikacja oparta na chmurze, umożliwiająca tworzenie scenariuszy i optymalizację planowania mediów.

Informacje na temat NIQ:

NIQ to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 95 krajach obejmujących 97% PKB. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów – które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych ultranowoczesnych platform – NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.niq.com.

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter orientacyjny i służy jedynie do ułatwienia zrozumienia zawiadomienia. Należy je interpretować w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który ma skutki prawne.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version