Wiadomości Polska Biznes i finanse Xsolla wprowadza znacznie więcej rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji w celu maksymalnego zwiększenia zasięgu twórców gier na lokalnych rynkach Azji Południowo-Wschodniej
Biznes i finanse

Xsolla wprowadza znacznie więcej rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji w celu maksymalnego zwiększenia zasięgu twórców gier na lokalnych rynkach Azji Południowo-Wschodniej

Xsolla rozszerza swoją ofertę o 8 nowych lokalnych metod płatniczych w Kambodży oraz 12 nowych opcji płatniczych w Indonezji, aby wspierać twórców gier w dotarciu do klientów na rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej.

Xsolla, globalna firma handlu grami wideo, ogłasza zwiększenie dostępnych rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji, aby zapewnić lokalne metody płatności dla każdego regionu. Ta inicjatywa jest częścią szerszej strategii Xsolla, która ma na celu wzmocnienie obecności firmy w Azji Południowo-Wschodniej i wspieranie twórców gier w generowaniu dochodów i dystrybucji na tych rynkach.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Aby uzyskać pełną treść informacji prasowej, odwiedź stronę: https://www.businesswire.com/news/home/20241024960680/pl/

Xsolla wprowadza osiem nowych metod płatniczych w Kambodży, w tym bankowość internetową i portfele cyfrowe, dostosowane do preferencji użytkowników. To strategiczne rozszerzenie obejmuje ponad 90% rynku płatniczego, umożliwiając niemal każdemu graczowi dokonywanie płatności z wykorzystaniem preferowanej metody. Przykładowo, udział systemu płatniczego Bakong KHQR opartego na kodach QR w rynku wynosi 45%, a w przypadku płatności przez Acleda Bank jest to udział na poziomie 15%. Nowe rozwiązania, takie jak Wing Money, Pi Pay i inne, przyczyniają się do cyfrowej transformacji kraju, gdzie odsetek cyfrowych transakcji płatniczych zwiększył się o 28,7%. Dzięki nim twórcy gier mogą dotrzeć do niemal 2 mln graczy z Kambodży, ułatwiając płynną obsługę płatności i zwiększając sprzedaż.

W Indonezji Xsolla wprowadza nowe metody płatności, aby wspomóc twórców gier w wykorzystaniu potencjału ogromnego rynku gier w kraju, który liczy ponad 185 mln graczy w społeczeństwie 275 mln obywateli. Około 80% konsumentów z Indonezji nie korzysta z rozwiązań bankowych, ale niemal 80% posiada smartfona, dlatego alternatywne metody płatnicze są preferowaną opcją. Dzięki integracji tych metod Xsolla umożliwi obsługę nawet 90% rynku, w tym za pomocą e-portfeli (39%), przelewów bankowych (27%), kart płatniczych (17%) i gotówki (11%). Wśród nowych opcji płatniczych znajdują się popularne platformy, takie jak ShopeePay, Jenius i Akulaku, ułatwiając graczom z Indonezji dokonywanie transakcji i zwiększając zasięg twórców gier na jednym z najszybciej rozwijających się rynków cyfrowych na świecie.

„Nadrzędnym elementem misji Xsolla jest wspieranie twórców gier i pomaganie im we wchodzeniu na nowe rynki. Dzięki wprowadzeniu zlokalizowanych metod płatniczych w Kambodży i Indonezji zapewniamy naszym partnerom niezbędne narzędzia, by mogli oni osiągać sukcesy w tych dynamicznych, szybko rozwijających się środowiskach gier. Rozszerzenie dostępnych możliwości stanowi element naszych nieustannych wysiłków na rzecz wspierania twórców z całego świata i pomagania im w sprostaniu wyzwaniom związanym z obsługą płatności” – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla.

Prognozy wskazują, że rynek gier w Kambodży osiągnie wartość 75,21 mln USD do 2027 r., a już w 2023 r. gry na urządzenia mobilne będą generować 66% łącznych przychodów w tej dziedzinie. W Indonezji proces cyfrowej transformacji otwiera istotne możliwości dla twórców gier, głównie poprzez lokalne rozwiązania płatnicze, które ograniczają niedogodności i zwiększają odsetek udanych transakcji.

Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobów wsparcia strategii zarobkowej poprzez wykorzystanie rozwiązań płatniczych Xsolla w Kambodży, Indonezji i innych krajach na całym świecie, odwiedź stronę xsolla.pro/psrw

Xsolla jest globalną firmą zajmującą się handlem grami wideo, oferującą narzędzia i usługi dla branży gier. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomaga twórcom i wydawcom gier finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie. Misją firmy jest rozwiązanie problemów związanych z dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Xsolla ma siedzibę w Los Angeles i biura w wielu miastach na całym świecie, obsługując główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two i inne.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia zawiadomienia. W przypadku wątpliwości, należy odwołać się do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version