Wiadomości Polska Biznes i finanse Start wspólnej kampanii charytatywnej Xsolla i AurumDust z wykorzystaniem gry `Ash of Gods: The Way` w celu wsparcia organizacji Games For Change
Biznes i finanse

Start wspólnej kampanii charytatywnej Xsolla i AurumDust z wykorzystaniem gry `Ash of Gods: The Way` w celu wsparcia organizacji Games For Change

Xsolla, globalna firma handlująca grami wideo, ogłosiła partnerstwo z AurumDust, twórcą gry „Ash of Gods: The Way”, w ramach którego 50% przychodów ze sprzedaży całej edycji gry zostanie przekazane organizacji Games For Change. Kampania charytatywna potrwa do 31 grudnia i jest częścią misji Xsolla, która łączy radość z gier z działalnością charytatywną.

Więcej informacji oraz multimedia można znaleźć w pełnej treści tego komunikatu prasowego pod tym adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20241029780566/pl/.

„Gry to nie tylko źródło rozrywki, ale również potężne narzędzie, które pozwala na dokonywanie istotnych zmian – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Współpraca z AurumDust obrazuje nasze przekonanie, że gry mogą przyczyniać się do pozytywnych zmian. Za pośrednictwem tej kampanii wspieramy organizację Games For Change, która wykorzystuje gry do rozwiązywania nadrzędnych problemów związanych z edukacją, zaangażowaniem obywateli i oddziaływaniem społecznym. Zebrane środki zostaną przeznaczone na opracowanie interaktywnych doświadczeń inspirujących do zmian, sprzyjających uczeniu się i promujących tworzenie lepszego świata. Jest to ogromnie osobisty cel, który stanowi zarazem wyraz naszego zaangażowania na rzecz gier, którym przyświeca słuszna sprawa odzwierciedlająca nasze podstawowe wartości. Dzięki nim nasza społeczność może wywierać realny wpływ na otoczenie, ciesząc się przy tym wrażeniami z ulubionych gier”.

Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, nawiązała współpracę z AurumDust, twórcą gry „Ash of Gods: The Way”. Firma przekaże 50% przychodów ze sprzedaży całej edycji gry na rzecz organizacji Games For Change. Kampania, która potrwa do 31 grudnia, stanowi wyraz misji realizowanej przez Xsolla, by łączyć radość czerpaną z gier z działalnością charytatywną.

Szczegóły kampanii AurumDust można znaleźć tutaj: https://x.la/gamesforchange-aog.

„Ogromnie cieszymy się ze współpracy z Xsolla i AurumDust w ramach tej kampanii. Games For Change wierzy w potencjał gier i imersyjnych mediów w przekonaniu, że są one w stanie przyczyniać się do zmian społecznych. Inicjatywa ta zapewni graczom z całego świata wyjątkową okazję do wniesienia wkładu na rzecz realizacji istotnych celów podczas uczestnictwa w angażujących grach, takich jak >>Ash of Gods: The Way<<. Zgromadzone środki zostaną przeznaczone na realizację naszej misji, jaką jest wspieranie twórców gier, nauczycieli i uczniów, a także dostarczanie źródeł inspiracji, by wykorzystywać gry do dokonywania zmian w prawdziwym świecie” – powiedziała Susanna Pollack, prezeska Games For Change, entuzjastycznie opowiadając o nawiązanym partnerstwie.

Więcej szczegółów na temat kampanii AurumDust można znaleźć tutaj.

Xsolla

Firma Xsolla oferuje globalne usługi handlu grami wideo, zapewniając wsparcie dla twórców i wydawców gier na całym świecie. Misją firmy jest rozwiązywanie problemów związanych z dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom osiągnąć sukces na rynkach globalnych.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com.

Możesz nas znaleźć na Twitterze jako @Xsolla, na Facebooku jako Xsolla, na Instagramie jako @xsollacorp oraz na LinkedIn jako Xsolla.

AurumDust

AurumDust to firma zajmująca się tworzeniem gier wideo, które są znane z projektowania taktycznych gier turowych o bogatej fabule. Studio zostało założone w 2016 roku i dąży do dostarczania immersyjnych doświadczeń z gier oraz rozwijania swojej obecności na różnych platformach.

Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie: aurumdust.com.

Twitter (X): @AurumDust | Facebook: Ash of Gods | Instagram: @ashofgods

Games For Change

Od 2004 r. organizacja Games For Change (G4C) wspiera twórców gier i innowatorów w wykorzystywaniu gier i imersyjnych mediów do wprowadzania realnych zmian w świecie. G4C nawiązuje współpracę z firmami technologicznymi, producentami gier, organizacjami non profit, fundacjami oraz instytucjami rządowymi, aby organizować wydarzenia, salony gier, konkursy projektowe i programy dla młodzieży. Misją G4C jest wsparcie globalnej społeczności twórców gier, którzy wykorzystują gry do rozwiązywania realnych wyzwań, od kryzysów humanitarnych po zmianę klimatu i edukację.

Dołącz do nas na LinkedIn: Games For Change, śledź nas na Twitterze (X): @G4C oraz polub naszą stronę na Facebooku: Games For Change

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w języku źródłowym. Tłumaczenie służy jedynie celom orientacyjnym i powinno być interpretowane w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version