Wieczorem 23 października czasu lokalnego odbyła się udana ceremonia otwarcia Dongfeng Center w Lublanie, stolicy Słowenii, zorganizowana przez Dongfeng Motor. W tym samym czasie miało miejsce pierwsze debiutowanie nowych samochodów Voyah Courage i Forthing S7 w Słowenii, wprowadzając nową energię na tamtejszy rynek motoryzacyjny.
W wydarzeniu, ambasador Chin w Słowenii, Wang Shunqing, wygłosił przemówienie, a także wzięli udział przedstawiciele departamentów rządowych, takich jak Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Kultury i Turystyki oraz Ministerstwo Nauki i Technologii. Przedstawiciele Chińsko-Słoweńskiego Stowarzyszenia Biznesu, partnerzy Dongfeng z różnych krajów Europy Wschodniej, lokalni dealerzy w Słowenii oraz goście medialni ze wszystkich środowisk również przybyli, aby uczestniczyć w tej ważnej chwili. Dodatkowo słoweńska piosenkarka i ambasadorka marki Dongfeng, Raiven, zaśpiewała podczas tego wydarzenia.
Podczas tego wydarzenia Dongfeng Motor zaprezentował swoje trzy serie produktów: Dongfeng Mage, Box, Shine, Voyah Free i Mhero I. Xie Qian, lider europejskiego zespołu Dongfeng, przedstawił markę, technologię i produkty Dongfeng. W tym czasie ogłoszono, że nowy SUV Voyah Courage i sedan S7 firmy Dongfeng zostały oficjalnie wprowadzone na rynek w Słowenii, oferując lokalnym konsumentom różnorodne możliwości wyboru i wysokiej jakości doświadczenia.
W Słowenii obecnie rząd oferuje znaczne dotacje na zakup nowych pojazdów energetycznych. Dongfeng cieszy się tam dużym uznaniem za swoje nowe modele, które łączą modny wygląd, luksusowe wnętrze, doskonałe osiągi i zaawansowaną technologię. Firma ta podkreśla siłę nowej technologii energetycznej i wyjątkowy urok swojej marki. W odpowiedzi na zróżnicowane zapotrzebowanie rynkowe, Dongfeng wprowadził różne typy i segmenty pojazdów, w tym modele paliwowe i hybrydowe, aby zaspokoić różnorodne potrzeby użytkowników.
Otwarcie głównego sklepu Dongfeng Motor oraz wprowadzenie nowych modeli na rynek to ważny krok dla marki na słoweńskim rynku. To także ważny krok w ekspansji marki na rynku międzynarodowym i osiągnięcie strategii globalizacji.
Źródło: pap-mediaroom.pl