Wiadomości Polska Biznes i finanse `Ważne z kim, ciekawe dokąd` – Polskie Linie Lotnicze LOT w jesiennej odsłonie kampanii inspirują do podróżowania
Biznes i finanse

`Ważne z kim, ciekawe dokąd` – Polskie Linie Lotnicze LOT w jesiennej odsłonie kampanii inspirują do podróżowania

Lomholt-Thomsen skupia się na globalnym rozwoju i strategii relacji z klientami, aby umocnić pozycję LOT-u na rynku.

W jesiennej kampanii LOT-u pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, podróżni mogą odkryć 9 nowych kierunków, takich jak Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck oraz Lizbona.

Najnowsza kampania podkreśla rolę LOT-u jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu i inspiruje do odkrywania nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.

Podróżowanie i odkrywanie świata jest niesamowitym doświadczeniem. Polskie Linie Lotnicze LOT oferują coraz więcej atrakcyjnych kierunków podróży, co zachęca do spełniania podróżniczych marzeń. Przewoźnik podkreśla to w swojej najnowszej kampanii pt. „Ważne z kim, ciekawe dokąd”.

Podróżuj z PLL LOT i odkrywaj nowe miejsca wraz z naszą jesienną kampanią „Ważne z kim, ciekawe dokąd”

Zapewniamy połączenia do najpiękniejszych zakątków świata, tak aby każdy podróżny mógł znaleźć coś dla siebie – od malowniczych krajobrazów po tętniące życiem miasta. Sprawdź nasze promowane kierunki: Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck, Lizbona i znajdź swój idealny cel podróży.

„Jesienna odsłona naszej kampanii odzwierciedla dynamiczny rozwój PLL LOT – dzięki sukcesywnie dołączającym do floty samolotom, w tym roku ogłosiliśmy aż dziewięć nowych kierunków. To dowód naszej konsekwencji w realizowaniu strategii oraz spełnianiu potrzeb klientów. Chcemy, by marka LOT była mostem, który łączy pasażerów z nowymi, fascynującymi miejscami, inspirując ich do odkrywania świata. Wiemy, jak ważne w każdej podróży jest to, z kim podróżujesz, ale również jesteśmy ciekawi, dokąd nasi pasażerowie wyruszą w kolejną podróż marzeń. Zapraszamy na nasze gościnne pokłady, życząc Państwu wielu niezapomnianych doświadczeń” – podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

Działania promocyjne

Promocja jesiennych kierunków podróży „Ważne z kim, ciekawe dokąd” obejmuje kampanie w kinach, radiu, prasie, internecie oraz na platformach social media narodowego przewoźnika. Dodatkowo planowane są specjalne akcje, w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze. Więcej szczegółów na temat nowych połączeń PLL LOT można znaleźć na stronie LINK.

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik oferujący bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wykorzystując Boeingi 787 Dreamliner, jedne z najnowocześniejszych samolotów świata. Od 1929 roku, polski przewoźnik jest jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek, zajmując silną pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version