Ludzie i kultura

Paramount Pictures wypuszcza ostatni trailer filmu `Gladiator II` z użyciem strategii reklamowej roadblock o dotychczas największym zasięgu w globalnych mediach

Branża tekstylna stoi obecnie przed poważnymi wyzwaniami środowiskowymi. Co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część trafia na wysypiska lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W rezultacie, 92 miliony ton ubrań rocznie tworzą toksyczne hałdy na pustyniach i obszarach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska „fast fashion”. Ta ilość mogłaby wypełnić 1,5 miliona ciężarówek.

18 listopada 2024 r. – Paramount zaprezentuje najnowszy zwiastun filmu „Gladiator II” za pomocą rekordowej strategii reklamowej roadblock, docierając do ponad 30 mln widzów na całym świecie za pośrednictwem różnych mediów, w tym telewizji, kablowych, cyfrowych i platform audio. Nowy Jork, PRNewswire

O godzinie 21:00 EST / 18:00 PST odbędzie się jednoczesna emisja zwiastuna w ponad 4000 sieciach, platformach cyfrowych, lokalnych stacjach telewizyjnych, stacjach hiszpańskojęzycznych oraz na stacjach radiowych.

Najważniejsze wydarzenia to emisja poniedziałkowych rozgrywek futbolu amerykańskiego na kanale ABC, „NCIS” na kanale CBS, „The Voice” na NBC oraz „Rescue Hi-Surf” na kanale FOX. Dla platform cyfrowych widzowie będą mieli okazję zobaczyć trailery w ramach „przejęcia” slotów reklamowych na Google, Roku, Meta, TikTok, Snap i na tysiącach innych stron. Uczestniczące sieci telewizji kablowej to m.in. Paramount Global, Disney, FOX, NBC, Univision i Warner, a sieci radiowe obejmują takie platformy jak iHeart, Cumulus czy Townsquare.

Nasza strategia roadblock będzie realizowana na 53 kanałach we Francji, Niemczech, Włoszech, na Bliskim Wschodzie, Holandii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii, a także na 11 kanałach w Brazylii i Meksyku, oraz na 18 kanałach w Australii, Japonii, Korei i Tajwanie. Dzięki temu będziemy obecni na rynku międzynarodowym.

Sequel „Gladiatora” zanotował rekordowy wynik otwarcia na rynkach międzynarodowych, osiągając sprzedaż na poziomie 87 mln $, w tym 28 mln $ brutto z płatnych pokazów przedpremierowych na 63 rynkach w sobotę, 16 listopada. Film wytwórni Paramount Pictures z kategorii wiekowej R zdobył najlepszy wynik otwarcia w historii wytwórni oraz najlepszy wynik otwarcia dla filmu Ridleya Scotta.

Nowy film pt. „Gladiator II” produkcji Scott Free, Lucy Fisher / Douglas Wick i w reżyserii Ridleya Scotta, zostanie wyświetlony w kinach w systemach Dolby Cinema, Premium Large Formats i IMAX 22 listopada 2024 r.

Opis fabuły:

„Gladiator II” to kontynuacja epickiej sagi władzy, intrygi i zemsty, rozgrywającej się w starożytnym Rzymie. Głównym bohaterem jest Lucjusz (Paul Mescal), który musi stanąć na arenie Koloseum, aby odzyskać swój dom po despotycznych władcach, którzy rządzą Rzymem. Z nadzieją na lepszą przyszłość cesarstwa, Lucjusz musi odnaleźć siłę i honor w przeszłości, by przywrócić chwałę Rzymu swojemu ludowi.

Producenci wykonawczy:

Walter Parkes, Laurie MacDonald, Raymond Kirk, Aidan Elliott

Produkcja:

Douglas Wick, p.g.a., Ridley Scott, p.g.a., Lucy Fisher, p.g.a., Michael Pruss, p.g.a., David Franzoni

Oparty na postaciach stworzonych przez:

Davida Franzoniego

Autorzy fabuły:

Peter Craig i David Scarpa

Scenariusz:

David Scarpa

Reżyseria:

Ridley Scott

Obsada:

Paul Mescal, Pedro Pascal, Joseph Quinn, Fred Hechinger, Lior Raz, Derek Jacobi, z udziałem Connie Nielsen i Denzela Washingtona

#GLADIATORII

Aktualne informacje na temat filmu „Gladiator II” na portalach Instagram, Facebook i TikTok.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM