Wiadomości Polska Biznes i finanse Jak ważne dla Ciebie są czyste łazienki w miejscach publicznych? Nowa globalna ankieta pokazuje opinie na temat łazienek w budynkach handlowo-usługowych po pandemii
Biznes i finanse

Jak ważne dla Ciebie są czyste łazienki w miejscach publicznych? Nowa globalna ankieta pokazuje opinie na temat łazienek w budynkach handlowo-usługowych po pandemii

Badanie przeprowadzone przez Excel Dryer, Inc. i MetrixLab wykazało, że brudne toalety mogą zniechęcać klientów do powrotu do danego miejsca.

EAST LONGMEADOW, Massachusets, 21 listopada 2024 /PRNewswire/ — Pandemia zmieniła świat na zawsze. Mimo że noszenie maseczek i utrzymywanie dystansu społecznego nie są już obowiązkowe, jedna ważna praktyka pozostaje niezmienna: odpowiednie mycie rąk, w tym dokładne osuszanie. Ludzie obecnie częściej myją ręce, co zwiększa ich świadomość dotyczącą jakości toalet.

„Mycie rąk zawsze było ważne, bo czyste ręce ratują życie – powiedział William Gagnon, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Excel Dryer. – Pandemia przypomniała światu o tym, jak ważna jest właściwa higiena dłoni. Więcej uwagi poświęca się także toaletom w miejscach publicznych i temu jak ich stan może bezpośrednio przekładać się na reputację i wyniki danej firmy”.

Excel Dryer, Inc., lider w dziedzinie technologii bezdotykowych suszarek do rąk, nawiązał współpracę z MetrixLab, firmą specjalizującą się w globalnych badaniach rynkowych, w celu przeprowadzenia pierwszej globalnej ankiety pt. Post Pandemic Perceptions of Commercial Restrooms (opinie na temat toalet w budynkach handlowo-usługowych po pandemii). Badanie miało na celu zrozumienie opinii architektów, projektantów, właścicieli firm, zarządców obiektów i konsumentów na temat toalet w budynkach handlowo-usługowych po pandemii. Wzięło w nim udział ponad 4 tysiące uczestników z USA, Europy i Azji, aby uchwycić zmiany w percepcji i preferencjach związanych z toaletami w budynkach handlowo-usługowych.

Wyniki ankiety Post Pandemic Perceptions of Commercial Restrooms (opinie na temat toalet w budynkach handlowo-usługowych po pandemii) przeprowadzonej przez firmę Excel Dryer, Inc. we współpracy z MetrixLab, ukazały, jak zmieniły się opinie na temat toalet w budynkach handlowo-usługowych po pandemii. Badanie objęło architektów, projektantów, właścicieli firm, zarządców obiektów i konsumentów z USA, Europy i Azji, a jego celem było zrozumienie zmian w percepcji i preferencjach związanych z toaletami w budynkach handlowo-usługowych.

Niezależnie od tego, kim jesteś i gdzie mieszkasz, wyniki są jednoznaczne:

1. Najważniejszym czynnikiem we wszystkich grupach demograficznych i lokalizacjach jest czystość i higiena.

2. 100% ankietowanych zgadza się, że brudna toaleta źle świadczy o danym miejscu. Aż 80% respondentów stwierdziło, że nie chciałoby już wracać do restauracji, w której zastało brudną toaletę.

3. Głównym powodem nieporządku w toaletach są papierowe ręczniki na podłodze i przepełnione kosze, co stanowi największy problem.

Klienci i zarządcy obiektów z całego świata uważają czystość toalet za wyznacznik dbałości o klientów i pracowników, co przekłada się na jakość zarządzania i architektury budynków handlowo-usługowych.

„Kompletna linia bezdotykowych, wydajnych suszarek do rąk Excel Dryer odpowiada właśnie na ten problem: kiedy ludzie widzą ręczniki papierowe na podłodze toalety, czują, że jest brudno. Nasze suszarki do rąk nie tylko są bardziej higieniczne, ale pomagają też obiektom oszczędzać czas i pieniądze i sprzyjają środowisku – powiedział Gagnon. – Jeśli nadal korzystasz z ręczników papierowych, ta ankieta pokazuje, że może czas na zmianę”.

Jeśli chcesz zobaczyć pełne wyniki globalnej ankiety, odwiedź stronę go.exceldryer.com/surveys. Film związany z ankietą możesz obejrzeć tutaj: go.exceldryer.com/surveys-video.

Excel Dryer, Inc.

Od ponad 50 lat Excel Dryer produkuje higieniczne rozwiązania do suszenia rąk, które są opłacalne i ekologiczne. Ich suszarka do rąk XLERATOR® ustanowiła nowy standard wydajności, niezawodności i zadowolenia klientów, co zrewolucjonizowało branżę. Firma oferuje najlepszą obsługę klienta i tworzy bezdotykowe, ekonomiczne i odnawialne produkty, które są dostępne na całym świecie poprzez sieć przedstawicieli handlowych i dystrybutorów. Więcej informacji na stronie exceldryer.com.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version