– Według badania, 60% osób uważa, że internet ułatwia zaangażowanie w akcje charytatywne, a główne zalety działalności dobroczynnej online to wygoda (54%) i szybkość przekazania wsparcia (50%).
– Najważniejsze motywacje do pomagania to satysfakcja (58%), współczucie (56%) i nadzieja na uzyskanie pomocy w trudnej sytuacji (51%).
– W związku z 10-leciem istnienia Allegro Charytatywni, klienci przekazali ponad 265 mln złotych na cele dobroczynne.
Sztuczna inteligencja odgrywa istotną rolę w biznesie od długiego czasu, ale obecnie przechodzi przez dynamiczną transformację. Naszymi nowymi narzędziami są modele generatywne oparte na potężnych modelach językowych. Dzięki nim możemy łączyć świat działalności w tle z komunikacją z klientami i pracownikami – podkreślił Grzegorz Chudek, dyrektor zarządzający Accenture podczas 16. Kongresu Bankowości Detalicznej.
„Pierwsza oznacza możliwość wsparcia obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o ofercie, prezentację produktów, prowadzenie sprzedaży. Z kolei po stronie kosztowej AI może automatyzować wiele powtarzalnych zadań w back‑office, takich jak obsługa reklamacji” – powiedział Grzegorz Chudek.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl